Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

spisested Herlev/København
Forfatter: 
Dato:  15-11-2006 07:42

Hej Alle

Vores søn er flyttet på kollegie i Herlev, og her den 29 november har han fødselsdag, og der vil vi gerne ud og spise hele familien 4 voksne mennesker.

Vi kommer fra Næstved, og jeg kender ikke nogen gode steder, er der nogen i vil anbefale, det gør ikke noget det er i selve København. Det skal selvfølgelig være nogenlunde til at betale vi taler ikke om D´angleterre niveau.

Håber i kan hjælpe os.

På forhånd tak.

Med venlig hilsen
Bente
Det er menneskeligt at fejle
0
0
Svar på denne tråd

Rosie Mcgee
Forfatter: 
Dato:  15-11-2006 08:00

ligger ved rådhuspladsen, og de servere mexikansk + kængurubøf etc... en blanding at mex og aussie mad.

Et sted for alle aldre, og til fair priser (synes jeg)

Et andet sted der faktisk ikke er vildt dyrt men godt er Copenhagen Corner. Engang var det dyrt, men ikke længere... de har mere traditionel a la carte menu

Et 3. alternativt er buffet hos Herzegovina der ligger i Tivoli/over for hovedbanen. Også altid et hit, og nok det billigste af de 3 jeg har nævnt

God tur

karina

0
0
Svar på denne tråd

Restaurant Bali
Forfatter: 
Dato:  15-11-2006 08:41

Ved Kgs. Nytorv er rigtig hyggelig og serverer indonesisk mad. Var der til en 30 års fødselsdag i august og vi fik buffetten hvor man smager mange forskellige retter. Kan anbefales.

Anastasia & Tina

0
0
Svar på denne tråd

Thai Esan
Forfatter: 
Dato:  15-11-2006 09:31

på lille Istedgade er super godt og meget billigt.

Tapas baren på Dronningens tværgade (ved den gade ligger der også en italiensk)

Der er også en restaurant med lækre bøffer, tror nok den hedder oxford eller ling. den ligger på Store kongensgade tror jeg den hedder (kører paralelt med Adelgade)

Ellers søg på AOK de er gode til at hjælpe ;-)

Sasser
0
0
Svar på denne tråd

Herlev...
Forfatter: 
Dato:  15-11-2006 14:31
I Herlev er der både Risico og Aventi. Begge rigtig gode steder - til en rimelig pris.
0
0
Svar på denne tråd

Baron von dy
Forfatter: 
Dato:  15-11-2006 15:12
mit gamle arbejde.. von dy buffet med kød, hjemmelavede dressinger og div. salat for 149kr i week.. søndag, mandag og tirsdag 129kr.. ligger lige ved nørreport..
0
0
Svar på denne tråd

tusind tak
Forfatter: 
Dato:  15-11-2006 15:53

lyder vældigt godt, min søn kommer hjem i weekenden, så må han se om der er noget der frister ham.

Hvor er det skønt at man aldrig går forgæves efter hjælp her på HN.

Med venlig hilsen
Bente
Det er menneskeligt at fejle
0
0
Svar på denne tråd

Reef'n'Beef
Forfatter: 
Dato:  15-11-2006 16:12

Reef'n'Beef er en fantastisk australsk restaurant, som ligger 5 min fra Rådhuspladsen.

mvh PiaR
quantum in me fuit
Udvis altid den største agtelse for en stille kvinde!

Grilltid - altid

Svar venligst i tråden og ikke via besked/mail

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider