Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hvad med hesten..?
Forfatter: 
Dato:  14-11-2006 19:17

Hej..

Har i taget stilling til hvad der skal ske med jeres hest/e hvis der skulle ske noget med jer selv noge (Død/sygdom)

Har i en aftale med familien eller manden.. Har i det på skrift evt..

Bare en tanke...

Maria With

0
0
Svar på denne tråd

Hvis...
Forfatter: 
Dato:  14-11-2006 19:41
Hvis jeg bliver syg - ja så sælger jeg mine heste selv - hvis jeg dør regner jeg med at min mand sælger dem...
0
0
Svar på denne tråd

De kommer
Forfatter: 
Dato:  14-11-2006 19:49

I mosen med min aske og 1. Smukke Gangers aske.

Lovlig ! det går vi ikke så meget op i her på matriklen..

Nemt og ja ja manden ved besked.

Illum, Djævlens Advokat.
.
Alle farver hjemme igen, ja næsten :-)
0
0
Svar på denne tråd

Min hest...
Forfatter: 
Dato:  15-11-2006 11:10

..kan mine forældre få lov til at beholde.

Ellers skal hun aflives.

Aldrig sælges, da hun er "ubrugelig".

Hun er pt. selskabshest for mine forældres heste.

Mvh Mette
0
0
Svar på denne tråd

Min hest
Forfatter: 
Dato:  15-11-2006 14:06

Tja. Ponyen ( min datters) ville nok blive solgt af min kæreste, medmindre hun ville være så gammel at hun selv kan tage ansvar for den. Min ejen er der kun en anden person der må få ellers skal hun aflives. Det ved min kæreste også godt. Så vi er vist dækket ind.

Men ja, det er da en god ting at have nogle klare aftaler. Evt. et testamente, hvor man enten giver hesten til en eller bemyndier en til at sælge eller få den aflivet.

Mvh. Maibrit.

Opstaldning tilbydes på privat gård ved Trige. Fodring, ind- og udlukning og gode folde til både sommer og vinter. Lille stald med plads til 5 heste.

0
0
Svar på denne tråd

Min ville min far
Forfatter: 
Dato:  15-11-2006 14:47

sælge, hvis jeg ikke er her mere.

Min kæreste ville ikke vide hvad han skulle stille op med den, så derfor skulle den sælges eller aflives.

Puskin

0
0
Svar på denne tråd

Ingen tvivl
Forfatter: 
Dato:  15-11-2006 14:53

om at min far ville beholde Tequila. Han har selv flasket hende op, så han er jo nærmest hendes mor

Så jeg ville ikke et øjeblik være i tvivl om at han nok skulle tage sig godt af hende.. Sælges- det bliver hun aldrig..

0
0
Svar på denne tråd

Hvis jeg dør
Forfatter: 
Dato:  15-11-2006 15:00

Hvis jeg skulle gå hen og dø, tror jeg min kæreste ville sælge Luna, hvilket er helt OK for mig. Jeg er sikker på, at han vil gøre sig umage med at finde det rette hjem, så det har jeg ingen betænkeligheder ved.

Skulle måske se at få lavet det testamente, som vi har snakket om, da det faktisk er min mor og far der arver hende som det er nu, og de ville ikke ane, hvad de skulle stille op med hende.

Opstaldning tilbydes i Kolding V

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider