Hej jeg har lige noget i skal hjælpe mig med, håber på nogle gode svar og hvad havde i selv gjort i denne situation???
Jeg fik for et stykke tid siden foræret nogle dækner, samt et lammeskinds underlag af en nabo! Denne nabo havde kommet i den stald hvor jeg var på det her tidsspunkt, men stoppede efter som hun ikke havde tid til heste mere.
De her ting jeg fik af hende, påstod ejeren af stalden hun havde stjålet!! Så jeg sagde at hvis de var stjålet så måtte jeg heller lade hende ha dem igen!!
Så skete det bare at jeg blev smidt ud af denne stald en dag, og pakkede mine ting, da jeg så tog det her lammeskind gik hun helt amok, skubbede mig igennem stalden, og føj hvad der ikke kom ud af denne mund, (har vidner) jeg lod det ligge og fjernede mine ting og min hest!!!
Jeg har efterfulgt fundet ud af at hun stak mig en løgn om disse ting, de var ikke stjålet! Nu har jeg fået papire af min gamle nabo, på det men hun vil ikke gi mig det. Ting der fulgte min hest ved køb,(har papire på dette) lånte hendes datter i sommers det må jeg heller ikke få, det påstår de jeg har foræret væk og det er bare LØGN!
Hvad ville du/i gøre???