Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hvem stjæler???
Forfatter: 
Dato:  14-11-2006 09:28

Hej jeg har lige noget i skal hjælpe mig med, håber på nogle gode svar og hvad havde i selv gjort i denne situation???

Jeg fik for et stykke tid siden foræret nogle dækner, samt et lammeskinds underlag af en nabo! Denne nabo havde kommet i den stald hvor jeg var på det her tidsspunkt, men stoppede efter som hun ikke havde tid til heste mere.

De her ting jeg fik af hende, påstod ejeren af stalden hun havde stjålet!! Så jeg sagde at hvis de var stjålet så måtte jeg heller lade hende ha dem igen!!

Så skete det bare at jeg blev smidt ud af denne stald en dag, og pakkede mine ting, da jeg så tog det her lammeskind gik hun helt amok, skubbede mig igennem stalden, og føj hvad der ikke kom ud af denne mund, (har vidner) jeg lod det ligge og fjernede mine ting og min hest!!!

Jeg har efterfulgt fundet ud af at hun stak mig en løgn om disse ting, de var ikke stjålet! Nu har jeg fået papire af min gamle nabo, på det men hun vil ikke gi mig det. Ting der fulgte min hest ved køb,(har papire på dette) lånte hendes datter i sommers det må jeg heller ikke få, det påstår de jeg har foræret væk og det er bare LØGN!

Hvad ville du/i gøre???

0
0
Svar på denne tråd

Hej Mette
Forfatter: 
Dato:  14-11-2006 09:43

Sikke da en redelighed. Jeg tror jeg ville prøve en snak med vedkommende, men desværre lyder det til, at det ikke er en mulighed i dit tilfælde??!! Hvad pokker blev de så vrede over siden de smed dig ud og hun skubbede til dig???

Jeg ville nok pænt skrive til hende et lille brev om at tingene skal afleveres hos dig inden den og den dato og elelrs vil du kontakte politiet..

Dete r jo tyveri

håber det lykkes for dig at få tingene tilbage

mvh gitte

Hvem vil bytte?? Læderridestøvler str41 med extra vidde byttes til 14,5 tredelt eller massivt todelt bid.

har fundet drømmehesten...han er bare dejlig

0
0
Svar på denne tråd

Utroligt
Forfatter: 
Dato:  14-11-2006 12:37

Tænk at gøre sig til tyv for nogle dækner

Jeg er enig med Gitte. Eftersom man åbenbart ikke kan snakke fornuftigt med hende så send hende istedet et brev, hvor du informere hende om, at samtlige ting skal leveres tilbage inden en bestemt dato.

Hvis ikke det sker, så vil politiet blive kontaktet.

Knus fra Tine

og hafferne

Flicka & Frigg

I solemnly swear

that I am up to no good

(Harry Potter © J.K. Rowling)

Har du lyst til en hyggesnak om haflingeren?

Så besøg det nye Haflinger Forum DK

0
0
Svar på denne tråd

Tja...
Forfatter: 
Dato:  14-11-2006 12:50

Endten ville jeg kontakte politiet, eller også ville jeg tage derud en dag de ikke var hjemme og hente mine ejendele. Hun lyder ikke som en person, man ønsker at møde face to face.

Se vores nye hjemmeside:
www.123hjemmeside.dk/M...er/5313381
Se også vores anden hjemmeside med malerier:
www.123hjemmeside.dk/S...s_Malerier

0
0
Svar på denne tråd

Tusind tak
Forfatter: 
Dato:  14-11-2006 13:50
Tak alle sammen jeg ser hvad der sker
0
0
Svar på denne tråd

Ikke hente selv!
Forfatter: 
Dato:  14-11-2006 14:27
Selvom det er dine egendele, så må du ikke hente dem selv - det er selvtægt og er dybt ulovligt!

Siden du nu har papirer på det hele, så gå til politiet. Så hjælper de dig.

www.hesteklip.dk er nu på banen!

0
0
Svar på denne tråd

ingen adgang
Forfatter: 
Dato:  14-11-2006 14:38
ja for søren gå ikke i stalden når de ikke er der. tvivler desværre på at politiet ville røre ved sagen. men tru da bare med det i et brev og hvis det ikke hjælper tror jeg ikke at der er så meget at gøre. men om ikke andet har du lært af sagen ik

livet starter voldsomt- og ender sørgeligt

det er det imellem der tæller.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider