Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

knivstik i haslev
Forfatter: 
Dato:  12-11-2006 21:11

der nogle der hørt om det:(:(

der er en jeg kender der er død, blev ringet op her til aften og fik det afvide ikk særlig rart:(:(

så mig og nogle af min veninder er helt rysted over det

han var noget af det flinkeste på denne jord...

hvorfor gør folk sådan noget, også lige ham:(

nu skal man til begravelse m sin kammerat. puha..:(

livet er bedst m en pinto hest :)

kazella nyberg

opstaldning søges til hoppeføl fra i år i næstved eler omegn, m jævnalderene der vil lege m hende

JEG ER OG BLIR EN BIL TOSSET TØS :)

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har
Forfatter: 
Dato:  12-11-2006 21:26

hørt det. Jeg har boet i Haslev i en del år og er derfor nysgerrig efter hvem det er - nåede ikke at høre andet end " Nielsen" da det blev offentligtgjort, da min mor plabrede i telefonen samtidig.

Ked af det på dine vegne...

*¨¨* Vores liv begynder at slutte den dag, da vi bliver tavse om de ting, som betyder noget *¨¨*
Martin Luther King, jr.
0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  12-11-2006 21:27

Har jeg ikke hørt om.

Har selv kommet meget i Haslev og har flere venner der, plus min storebror - som nu godt nok er på Grønland.

Det er da frygteligt, men desværre ikke første gang der bliver stukket nogen ned i Haslev

Det er aldrig rart at skulle til begravelse med et ungt menneske, som burde have mange år til gode endnu.

Trøstekrammer til dig.

0
0
Svar på denne tråd

Her...
Forfatter: 
Dato:  12-11-2006 21:36

RanchhorseDK

AKUT: BOLIG SØGES ANDEL ELLER LEJE

Syd-vest-midt sjælland. Haslev-næstved-ringsted-slagelse egnen

0
0
Svar på denne tråd

Nå, har
Forfatter: 
Dato:  12-11-2006 21:37
fået navnet...

*¨¨* Vores liv begynder at slutte den dag, da vi bliver tavse om de ting, som betyder noget *¨¨*
Martin Luther King, jr.
0
0
Svar på denne tråd

@!#$ dem der har dræb ham
Forfatter: 
Dato:  12-11-2006 22:33

Ja det er mega nedtur, og mere til.. Bor selv i haslev og har boet her hele mit liv.. Der har før været mord og sådan her i haslev, men det har ikke været så tæt på mig som det er nu, da jeg kendte nogen af personerne.. Jeg kender ikke ham rené men kender ham der hjalp ham da de var oppe og slås.. Og ved hvem de er der har slået ham ihjel men det holder jeg for mig selv, indtil det kommer i nyhederne på et tidspunkt.. Det er så sørgeligt.. Ham jeg kender som hjalp ham der rené er dybt ked af det, og er helt nede.. Det er jo oz klart.. Og hvordan har hans familie det mon?? Ikke godt.. '

MEN FOLKENS LAD VÆRE MED AT FLYTTE TIL HASLEV.. HER ER IKKE FEDT!!

Min dejlige oldenborg MAHJONG!!

0
0
Svar på denne tråd

René...
Forfatter: 
Dato:  13-11-2006 18:23

Jeg kender René. (kendte )

Det er så urimeligt.. Har rendt lidt sammen med ham, både i byen og andre steder. Jeg blev virkelig ked af det da jeg så hans ansigt på forsiden af Ekstra bladet i dag.

Min mor arbejder i Vestergade, hvor det skete, og nogle af hendes kolleager havde set det ske, da de mødte på arbejde om morgenen.

Det er virkelig et tarveligt billede af ham, der er sat i avisen. Han ligner en stiv fest-abe på billedet. Sådan var han slet ikke.

Hans mordere ved jeg også hvem er. Grusomt. Det er slut med at gå i byen i Haslev nu.

Det værste er, at det ligeså godt kunne have været min bror. Han er lidt af samme sind som René (de kendte også hinanden), og kommer på B&W ligså meget som ham. Og hvis René var et muligt offer, ville han også være det.

Fy for helvede.

Pernille

Vir prudens contra ventum non mingit, sed erare humanum est

- Klog mand pisser ikke mod vinden, men det er menneskeligt at fejle

0
0
Svar på denne tråd

Tankerne går til familien
Forfatter: 
Dato:  13-11-2006 19:43

Jeg blev dybt rystet da jeg så Rene på forsiden...

Troede ikke først at jeg kendte personen der var blevet dræbt, men da jeg så billedet var jeg ikke i tvivl.

Rene kom meget hos min ekskæreste Bjarne, og igennem ham har jeg nydt flere aftener med Rene.

Mine tanker går til de efterladte, familien og hans mange venner.

Morderne, som jeg også ved hvem er, burde virkelig spærres inde på livstid. Jeg kan slet ikke forholde mig til at M... tidligere har tæsket en ihjel, og nu har gjort det igen.

Vågn op, POLITI - Haslev er Danmarks 3. mest voldelige by.

Jeg bor kun 200 meter fra hvor det er sket, og det er nok ikke sidste gang man hører noget fra Haslev, da det desværre er et samlingssted for mange triste typer...

Ære være Rene's minde

Mvh. Gitte

www.stald-olsen.dk

HKR Ponygames

- Et godt sted at starte for et barn

som ønsker at opleve ridningen

som en sjov sport med konkurrence og sammenhold

0
0
Svar på denne tråd

Hexio!!!
Forfatter: 
Dato:  13-11-2006 20:21
Hexio: Har lige et spørgsmål, så din mor den smadre rené eller??

Min dejlige oldenborg MAHJONG!!

0
0
Svar på denne tråd

er dybt forarget
Forfatter: 
Dato:  13-11-2006 21:32

Er heldigvis fra ikke fra Haslev, eller kender nogle i Haslev. Har dyb medfølelese med venner og familie.

Men endnu en gang synes jeg virkelig det danske retsvæsen spiller falit. Ham som (ihvert tilfælde er anholdt )slog ham ihjel var på udgang fra fængslet hvor han afsoner en 5års straf(latterligt kort)efter at have tæsket en ihjel. Hvordan kan mennesker som gør en "dyd" ud af at banke andre folk ihjel få lov til at rende frit omkring når de er i fængsel!!!

0
0
Svar på denne tråd

gitte olsen
Forfatter: 
Dato:  13-11-2006 22:21

har du været kæreste med Bjarne? Kender kun en Bjarne fra Haslev, så ved ikke om det er ham. Han har sådan lidt halv rødt hår.

Har endnu ikke set billedet af Rene, så er stadig i tvivl om hvem han var.

0
0
Svar på denne tråd

Hexio::
Forfatter: 
Dato:  13-11-2006 23:16

vi var os gode venner m rene og festede m ham osv, han var altid en frisk m en hjælpende hånd og altid glad

du skriver din mor så han blev tæsket hvorfor gjorde hun ikk noget, ringede efter politiet eller bare et eller andet..

der er minde højtidlighed v haslev kirke for venner osv i morgen aften kl 19.30 hvor man kan tænde et lys for rene

vi er helt klart nogle stykker der skal afsted..

kazella nyberg

opstaldning søges til hoppeføl fra i år i næstved eler omegn, m jævnalderene der vil lege m hende

0
0
Svar på denne tråd

Svar på spørgsmål
Forfatter: 
Dato:  14-11-2006 07:47

Det var ikke min mor der så det. Det var hendes kollegaer. Og jeg mener også de havde ringet til politiet. Det var der vist nogle stykker der havde gjort.

Min mor ringede til mig om formiddagen og fortalte hvad der var sket. Men hun vidste jo kun at det var en 29-årig. Jeg tænkte alle igennem, som muligvis kunne have lidt den skæbne. Men tankerne strejfede på intet tidspunkt René, for det var ikke en mulighed. Han har jo aldrig noget som helst med noget at gøre.

Gitte Olsen: Ja, det er uhyggeligt at M kan gøre det igen. Og at de overhovedet kan lukke ham ud. Det undrer mig også lidt at S var så dum at tage firmabilen!

Det er bare forfærdeligt, for René var typen man blev rigtig glad for at se, når man fx kom i byen.

Han har immervæk også sørget for at jeg kom godt hjem, mange gange!

Hvem var det egentlig der fandt ham inden han døde?

Pernille

Vir prudens contra ventum non mingit, sed erare humanum est

- Klog mand pisser ikke mod vinden, men det er menneskeligt at fejle

0
0
Svar på denne tråd

Stadig harm over gerningen...
Forfatter: 
Dato:  14-11-2006 10:30

Bkauffmann:

Bjarne er mørkhåret,og er medejer af Diskotek Lightshow.

Pigen der så Rene,og som er hjemmehjælper, er helt knust. Hun kørte forbi, men turde ikke stoppe, så derfor fortsætter hun op på arbejdet mens hun ringer til politiet.

Hvis man ved hvem M... er, så forstår man godt hun ikke stopper. Hun er en meget sød pige, med 2 små børn som jeg har redet sammen med.

Min søster har snakket med flere der var i byen denne aften, og M... var ude på ballade, især ved at sige til nogle piger at han ville voldtage dem. Det gjorde at en gruppe fyre ville finde dem, og hører hvad de havde tænkt sig. Desværre gik Rene hjem, alene, og M... og hans papbror så hurtigt chancen for hævn.

Det er skrækkeligt! det vækker virkelig harme i mig, og selvom jeg kun har mødt Rene nogle få gange, så er jeg meget chokeret over at sådanne ting kan ske, på en helt almindelig lørdag aften. Jeg håber at de unge mennesker tør stå frem i retten, og at der en gang for alle bliver sat en stopper for de 2 personer, som har gjort dette.

Må det blive en straf som også Rene's familie og venner kan leve med, så ikke de skal se på de 2 personer igen om 2-3 år.

Jeg vil ikke være at finde til mindehøjtideligheden, da jeg ikke har kendt Rene så godt.

Mvh. Gitte

www.stald-olsen.dk

HKR Ponygames

0
0
Svar på denne tråd

det er simpelthen forfærdeligt
Forfatter: 
Dato:  14-11-2006 10:46
jeg er meget ked af det på alle jeres vejne, og det er tragisk at det skulle ske lige i Haslev, jeg kender ingen af de indblandet parter, men det er sørgeligt at man ikke engang kan gå i byen mere.
0
0
Svar på denne tråd

Jeg kendte
Forfatter: 
Dato:  14-11-2006 13:44

også Rene igennem min kæreste og slænget.

Rene var en stille og rolig fyr, som aldrig ville gøre nogen ondt... dybt tragisk.

Jeg kan ikke sætte ord på og min kæreste er også dybt rørt over det.

Jeg tør næsten ikke sende min kæreste i byen mere.. Man ved jo aldrig hvornår det er ens aller kæreste det sker for!

Jeg har mistet flere venner ved "single" trafikuheld, men det var altså noget andet... de satte sig selv ind i bilen og valgte selv at trykke for hårdt på speederen.. her er det, i mine øjne, 2 syge mennesker der vælger at afslutte en anden mands liv!

Ikke sagt at disse single trafikuheld er dybt tragiske, men dette her er bare så brutalt!

Nogen der ved hvornår han skal begraves?

0
0
Svar på denne tråd

oplysning
Forfatter: 
Dato:  14-11-2006 14:40

Jeg ved ikke noget om begravelsen, men her i dag er der hængt sedler op i hele byen.

Der vil være en mindehøjtidelighed fra Haslev kirke kl. 19.30, hvorefter vi går gennem byen til stedet hvor det skete. Her vil være mulighed for at tænde et lys for Rene. Alle er velkomne.

Sedlerne er underskrevet "vennerne"

Selvom man ikke kendte Rene er det ikke nogen skam at møde op. Det er med til at sende et signal om hvilken tragedie det er.

Mvh. Gitte

www.stald-olsen.dk

HKR Ponygames

0
0
Svar på denne tråd

mig og mine veninder
Forfatter: 
Dato:  14-11-2006 15:10

kendte rene rigtig godt

og vi skal med til det i aften..

du vil altid være savnede rene

kazella nyberg

0
0
Svar på denne tråd

så fik vi gået
Forfatter: 
Dato:  14-11-2006 22:19

minde optog for rene, puha det var hårdt :(

så det begravelsen vi alle skal til .

det sgu underligt han ikk er der mere:(

kazella nyberg

0
0
Svar på denne tråd

positivt overrasket
Forfatter: 
Dato:  15-11-2006 12:46

Ja, fakkeloptoget var hårdt.. Stemningen var meget trykket, og det er fuldt forståeligt.

Jeg var dog positivt overrasket over at godt 400 mennesker havde valgt at gå med, det viser virkelig hvilken opbakning der er.

Mvh. Gitte

www.stald-olsen.dk

HKR Ponygames

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider