..Rufus og mit, var denne weekend.
Jeg har haft Rufus siden d.1.november og har ikke siden i vinters redet rigtig så min form er SÅ dårlig. Men nu var stævnet hjemme i klubben så hvorfor ikke bare være med for sjov 
Jeg skulle ride 2 la1 lørdag og jeg var lidt "utilfreds" med at jeg ikke måtte ride lavere eftersom jeg har holdt "pause" fra ridningen siden i vinters. Men det måtte jo gå som det ville, mit mål var dog 55%.
Den første klasse var uden megen opvarmning da stævnet pludselig ikke var den lille halve time bagud som de ellers havde sagt
Det irriterede mig rigtig meget og jeg var helt rundforvirret da jeg red ind. Min ene støvle var på vej af og ville ikke højere op så benet krampede, hesten var ikke varmet op osv. Jeg følte mig så pinlig berørt under programmet og hesten svarede slet ikke for mine hjælpere
Det var den forfærdeligste følelse jeg havde for jeg vidste det ikke var vores bedste. Pointene sagde så; 56,55% og det var jo fint men jeg var ikke tilfreds med selve ridningen.
2.klasse gik meget bedre og jeg følte at det kunne jeg ikke havde gjort meget bedre. Pointene sagde; 57,24% og jeg var rigtig glad for riddet 
Det var så ikke meningen jeg skulle ride i dag, søndag, men klubbens ene hold i dressur manglede pludselig en rytter så jeg trådte til efter lidt overtalelse
Vi red så en la1 mere. Jeg var træt i kroppen men ville lige give den en skalle mere. Vi red ind og red et fint program. Det meste lykkedes og jeg var rigtig stolt af Rufus og mig. Jeg var ligeglad med procenten for jeg følte det havde været super fedt. Mine point sagde så; 59,39% og jeg var endnu mere stolt end i går 
Vi har ingen præmier fået men jeg har helt sikkert vundet alligevel. Og Rufus vandt også - en KÆMPE plads i mit hjerte 
Jeg synes selv det er fine %er når jeg har redet hesten så få gange og så ikke har redet i så lang tid.. Ja, jeg er tilfreds med både hest og mig selv