Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Godmorgen alle sammen
Forfatter: 
Dato:  11-11-2006 08:12

så blev det endnu engang lørdag og en aktiv dag står for døren og banker på.

først er det en tur til ringsted på foderstoffen og få købt stort ind, Så er det indkøb til familliens forbrug i den næste uges tid og tilsidst et besøg i det lokale byggemaked, så jeg kan få købt det sidste maling til det nye sadelrum.

En heste boks skal muges og en tømmes for gamle spåner og fyldes op med nye velduftende spåner.

Der skal valses foder og ordnes parat til hestene kommer ind fra fold.

Så er der et par portioner vasketøj der skal klares og tilsidst er det vist sadelrummet der lige skal males på et par vægge.

Hm.. jeg ved da vist nok hvad lørdagen skal bruges til, den skal da ikke bruges her ved computern eller på sofaen med et varmt slumre tæppe.

nå ! det kan jeg jo så bruge tiden til, når jeg engang bliver gammel og slidt.

Kan i nu alle sammen ha en herlig lørdag, jeg må da vist hellere se at komme igang, hvis jeg skal nå det hele

IMC.
HESTE TRAILER UDLEJES 20285450
LIVET ER HERLIGT ! ISÆR NÅR DET IKKE ER SÅ FEDT
0
0
Svar på denne tråd

her er det også
Forfatter: 
Dato:  11-11-2006 08:14

en aktiv dag.

Vi skal holde fødselsdag for kæresten. Der skal laves boller, kanelsnegle og lagkager. Derefter, når vi har smidt gæsterne ud i rekord tid, så skal vi til George michael koncert. Gud, hvor jeg glæder mig!!!

Mvh. Tine

Hestepasser søges til Schweiz pr. 2 januar. Kontakt mig via beskedcenter for flere oplysninger!

0
0
Svar på denne tråd

Jeg blev jo 25
Forfatter: 
Dato:  11-11-2006 08:46

i Tirsdags så det skal jo fejres og det skal det i aften,uh jeg for nok kanel he he mvh katrine

© Yrja og Prins ©

0
0
Svar på denne tråd

På arbejde
Forfatter: 
Dato:  11-11-2006 09:12

Jeg er på arbejde. Min aller sidste weekend vagt, for jeg har fået nyt job JUBI.

Jeg glæder mig for vildt til at kunne planlægge mine weekender frit igen, og ikke skulle arbejde det halve af dem væk.

Når jeg kommer hjem ved tre tiden, har jeg lige en stald der hjemme med tre heste der skal ordnes, og bagefter op til min veninde og ordne omkring hendes 7 heste for hun er i sommer hus.

Så jeg kommer ikke ind igen før det er blevet mørkt.

Så er der vist dømt afslapning resten af aftenen.

Jeg kan allerede høre min sofa, og DVD afspiller de savner mig.

Mvh
Linda
Jack, Pascall, Thor
:-) :-) :-)

Medlem af: Discount Heste og Pony Vanrøgternes klub: DHPV

Rapport afgivet af Justitsministeriet ang hold af heste

0
0
Svar på denne tråd

aktiv!
Forfatter: 
Dato:  11-11-2006 09:15

Ja jeg har også været aktiv fra morgenstunden, stod op kl 6 og fodrede, gav halm hø og wrap, så fik monty vasket ben og hale, og blev flettet (halen) for vi skal afsted til stævne her kl 11:30 ca. Så blev der tid til morgenmad til mig, og nu skal jeg ud og ordne udstyr og skifte underlag på sadlen så alt er klar. iiih hvor jeg glæder mig.. elsker virkelig at ride stævner!

Mvh sandra

- den heldige ejer af verdens bedste pony Tequila,

Og 1 stk lækker plag efter capetown S, Midnights Medina.

Nu med halvpart på Nerenia (Monty)

Og den heldige springrytter til

Okholms Gaia og Marbækkens Iben

0
0
Svar på denne tråd

Godmorgen
Forfatter: 
Dato:  11-11-2006 09:34

ja godmorgen til alle jer.

Her skal også gøres lidt af hvert, når jeg engang får begge børn færdig med morgenmad og påklædning, så skal vi også på møllen og handle lidt, nu er jeg SÅ pisse træt af kattene skider og pisser i den sagflis vi bruger til hestene, så der skal købes en ny og større pressening og en ny trillebøre. så skal der handles ind for weekenden, og alt efter hvad klokken så bliver skal mini nok prøve at sove lidt, mens jeg vasker lidt tøj, før vi køre op i stalden og muger ud ved alle tre hypser og så skal tøserne jo nok ha en tur på deres Elvis, og tilsidst er der jo madlavningen, før jeg rundt 20 kan slappe af igen, for da sover cecilie forhåpentlig for natten... Søndag bliver forhåbentlig noget roligere, da har jeg bestemt mig for at ta mine to tøser med ud at spise middag på restaurant. så der bliver det bare hygge og måske overlader jeg udmugningen til stald ejeren

Ha en fortsat god dag allesammen.

Mvh. Pia

0
0
Svar på denne tråd

Hold da op!
Forfatter: 
Dato:  11-11-2006 09:55

Du har nok og lave i dag Inger..!

Ja, jeg skulle så have være ude til min ridelærer i Ringsted for at flette hendes hest til stævnet i dag, men nej.. Mine forældre har fået en ide om de ikke gider køre mig.. Spade forældre..

Så nu skal jeg ingenting i dag..

Hilsen Jette
<3Hvil i fred Loke. Død D. 24-8-06<3
<3Hvil i fred San Diego. Død D. 5-11-06<3

<3I er begge elsket og savnet<3

Medlem af Møllers fanklub.

Discount Heste og Pony Vanrøgternes klub

0
0
Svar på denne tråd

Bla bla bla
Forfatter: 
Dato:  11-11-2006 10:12
Godmorgen alle sammen
Ja, alle mine planer for idag er lige blevet aflyst, da jeg minder mest om et PMS monster p.g.a. træthed, så jeg bliver bare i sengen resten af dagen

MVH Rikke

"The greatest thing, you'll ever learn, is just to love, and be loved, in return" Moulin Rouge
"Life is like a box of chocolate- you never know, what you're gonna get" Forest Gump

En gang
DV, altid DV !
0
0
Svar på denne tråd

min lørdag...
Forfatter: 
Dato:  11-11-2006 11:54

Startede rigtig dumt... Var i et fælt humør.. Lille Noah havde skidt igennem og jeg skulle have gang i morgenmad.. Hmmm og den bedre halvdel vendte sig om og sov videre..

MEN:

Nu ser det helt anderledes ud...Fik lige dagens bedste opringning... Den hest vi så sidste Fredag i Holland kommer her i eftermiddag... HURRA .. drønede lige ud og købte hende en fin grime, og om lidt skal stalden have en ordentlig overhaling...

HURRA jeg elsker denne Lørdag!!!

0
0
Svar på denne tråd

Hej alle sammen.
Forfatter: 
Dato:  11-11-2006 12:08

Sikke en aktiv dag.

Jeg skal hen og gøre rent for sidste gang i klubhuset, da sæsonen for dette år er slut.

Så skal jeg ned til hestene.

.
♥ Line uden Jumptimes Nikita ♥
Livet er at ride på den hest man elsker.

0
0
Svar på denne tråd

min lørdag
Forfatter: 
Dato:  11-11-2006 17:18

har ikk lige frem været den mest spændende, var i svømme hallen med min søster men blev sparket i ryggen af en lille dum dreng med vilje... sådan en lille per...

ellers har jeg været spæret inde hos mine forældre HELE dagen ... det er hyggelige i små bider men sådan hele dagen damn jeg er træt af dem nu...

kærligheden er ude med hjemmeværnet til noget rednings et eller andet... glæder mig godt nok til han kommer så er der da en fornuftigt menneske at snakke med.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider