Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

nogen der har styr på jura???
Forfatter: 
Dato:  10-11-2006 09:37

så skete det som kommunen ikke mente ville ske.

markerne bag min gård bliver lavet om til by zone og 100 parcel huse skal smækkes op.

Jeg skal nå og give min mening til kende senest den 9. januar, sammen med hele vejen.

Der står en sætning i brevet, som jeg tror kan bruges.

"Ringe kommune har efter lov om miljø vurdering af planer og programmer truffet beslutning om, at planforslagene skal miljø vurderes, fordi planernes virkeliggørelse er en væsentlig ændring af den nuværende tilstand (landbrugsjord)."

Jeg bor i den nordlige del af Ringe ikke langt fra Centrum. Vores vej er det sidste af Ringe Centrum, som er gammeldags, landligt og idylisk med små gadekær og dyr. Om søndagen bruges vores område som stedet hvor alle byboerene går tur - og det forstår jeg da godt.

Jeg havde jo en lille drøm om, en gang og købe en tønder land af markerne bag mig, så jeg kunne få heste herhjemme og bruge min stald. ..snøft, men sådan bliver det ikke.

Manden der ejer jorden, tænker kun kontanter og er dersværre ikke en af disse dejlige ældre landmænd, som holder på deres jord, som var det deres liv og legeme.

___...___

lidt "guld" sætninger til et brokke brev!!!

Kom med den!!

brugbare paragraffer???

>o<

Welsh Mountain hoppe sælges.

www.hallingsgaard.midt...ntain.html

0
0
Svar på denne tråd

mail...
Forfatter: 
Dato:  10-11-2006 09:39

har i lidt større sætninger i mener jeg kunne bruge i udformningen af mit brev, må i meget gerne maile dem til mig.

majadina@5750.dk

>o<

0
0
Svar på denne tråd

:-(((
Forfatter: 
Dato:  10-11-2006 09:41

har de ret til at lave min lille grund på 3000m2 med stald, til byzone???, så jeg ikke længere har mulighed for at holde får og høns m.m.???

>o<

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  10-11-2006 10:27

Har ikke forstand på jura og kan ikke hjælpe dig, men jeg husker så tydeligt engang i slutningen af 80erne eller i begyndelsen af 90erne ,at en gammel landmand fra Vordingborg drev sine køer igennem gaderne til slagteriet.

Byen havde overhalet ham og folk klagede over hans dyrehold.

Sådan er det gået mange steder i tidens løb, så mon ikke du skal være forberedt på, hvis der bliver bebyggelse, at der vil være nogen, der ikke kan tåle lugten fra dyrene og støjen fra galende haner på landet, desværre.

Gunni.

Er det ikke en araber er det bare en hest.

www.gu-ku-vi.dk

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider