Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Womens world
Forfatter: 
Dato:  10-11-2006 08:49

Puha... så blev jeg lokket med til Womens Wold i Odense igår. Ved ikke hvad jeg forventede... men var en smule skuffet over det ikke var større... men nu er man jo osse forvænt med Hest og Rytter.. .

Nå men fik da set lidt... fik lagt neglelak (penge ud af vinduet) sat hår hos Dennis Knudsen Team... hvilket så rigtig godt ud... overvejer faktisk at købe det produkt der blev puttet i håret. Godt nok dyrt.. men skal jo ikke bruges hver dag... ss.

Vi så Dennis på scenen... han klippede lidt og sår'n. Var nu meget sjovt at se ham live.

Så trillede vi hjem... med et sådan "Nå.. ok.. jamen så har vi da prøvet det" i maven.

Og har så lige været inde og snuse lidt på Dennis's hjemmeside... han ved nok hvad han vil ha for hans ydelser... vist ikke lige noget for min pengepung...

Er der andre herindefra som også var til det igår eller skal i dag?

Hygge

Sprit

0
0
Svar på denne tråd

Jeg var der igår
Forfatter: 
Dato:  10-11-2006 12:04
Jeg var på messen igår. Synes det var ret fedt, men jeg elsker også dullegrej!
Fik købt spinningsko, halstørklæde og fik massage og lagt makeup. Vil dog give dig ret i at det ikke var så stort som jeg havde forventet.
Iøvrigt synes jeg det er at pisse på betalende gæster, at der er delt (så det ud til) flere tusinde gæstekort ud! Og så en entrepris på 100 kr. Helt ærligt.

Gitte

0
0
Svar på denne tråd

Undgår alt
Forfatter: 
Dato:  10-11-2006 12:06

Hvad den "mand"er med i.

Siden han sad overfor mig i 1½ time for at style mig med hår og make-up til et show og STANK af "dage der på sprut" , siden den dag kan jeg ikke døje ham.

Illum
Alle farver hjemme igen, ja næsten :-)
0
0
Svar på denne tråd

Illum -
Forfatter: 
Dato:  10-11-2006 13:15

Du bruger da å kunde si til når det er noget du ikke kan li`.

Hvorfor fant du dig i sådant noget?

Dere andre: Hvad i all verden er det for en messe?

0
0
Svar på denne tråd

Det gjorde jeg
Forfatter: 
Dato:  10-11-2006 14:31
Skam også og bød ham pastiller. Han var total uproff. og det glemmer jeg ikke.

Illum
Alle farver hjemme igen, ja næsten :-)
0
0
Svar på denne tråd

Illum...
Forfatter: 
Dato:  11-11-2006 11:32

Brugte han så sin ånde som hårlak? Den ku vel få dit hår til at stivne af chok over lugten :D

Jeg var på messen i Odense, havde heldigvis fået fribillet, for hold da op en gang makværk jeg syntes det var.

The tragedy of life is not that it ends so soon, but that we wait so long to begin it.
- W.M Lewis
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider