Ja, lige et øv indlæg fra mig her til aften, som vidst ikke kunne have en mere ringe dag.. Kunne nogle fortælle mig HVORFOR jeg stod op idag??? 
Nå, startede med at jeg stod alt for tidligt op, og alligevel kom for sent ud af døren. Havde planlagt tur til Næstved for at aflevere elev-ansøgninger og besøge den evt. nye stald som jeg har fået anbefalinger om skulle være super.
Nå, kørte over til min far på jobbet, han ku lige hjælpe med at rette det sidste og printe ud, og da alle var printet ud så jeg: At jeg havde glemt at ændre tlf nr.. BÅDE på ansøgninger OG Cv, dét er klart... Nå, det blev ordnet og jeg kørte afsted. Måtte tage direkte op til stalden, da jeg havde en aftale der kl 13, selvom jeg havde håbet at nå alle butikker først så jeg kunne nå at se kæresten efter, men næ nej. Var der i over 1 time og vil afgjort gerne derop hurtigst muligt. Men men men... Da jeg så kørte rundt med ansøgninger mødte jeg bare den ene sure kælling efter den anden, selvom jeg var ret underdanig og smilende.. Øv!! Og selvføgelig sad kæreste i møde, så jeg kunne da glemme alt om at se ham..
Så skyndte jeg mig hjem, skulle aflevere bilen jeg havde lånt og videre på job.. Hmm.. Glemt cykelnøgle, så måtte låne bilen på job, rigtig træls. Fik så lov til at køre ud og ride da jeg fik fri, da de alligevel ikke skulle bruge bilen. SUPER!! Hmm... NEEEJJ!!! Nåede at blive max uvenner med Ra-mio der havde den værste @!#$-ride-dag og så lige at få smadret min HELT NYE striglekasse til 300kr, og det var ikke engang Ra-mio der gjorde det, og ejeren af hesten der gjorde det. Ja, hun grinede, og sys det var endnu sjovere at det var en dyr og ny en! TAK!!!
Ra-mio og jeg blev max uvenner, men det hjalp med lidt nussen bagefter.
Ved godt at der self er børn i Afrika der har det værre, og psykisk syge piger der har det hårdt, men trængte simpelthen til at komme ud med det, og nu kan jeg så gå i seng og være arrig = INGEN SØVN til Tine i nat!! Uh, er så hidsig, ville ønske jeg havde en boksepude lige nu!
Tak fordi i gider lytte også til de dårlige dage!