I går skulle jeg natfodre - og selvom jeg da godt vidste, at det havde regnet - så iførte jeg mig mit "obligatoriske" hestetøj - og valgte træsko som fodbeklædning (mit foretrukne). 
Jeg hentede så "de store" ind til natmaden - og "de små" skulle have deres natfoder på folden (normal rutine pt). 
MEN ... allerede under indlukningen af "de store" - SÅ gik det galt!!!
Godt nok havde det regnet - men alligevel? 
Jeg "mistede" min ene træsko i mudderet! 
Men jeg kunne ikke lade mig gå på at småting - så jeg fik hestene ind - iført træsko på højre fod og strømpesok på venstre ... *s*
*SWUP - SWUP - SWUP* 
Dernæst skulle jeg så ud til "de små" og fodre dem - stadig iført samme outfit! *G*
Jeg fik så fodret - og mens de gumlede - søgte jeg med lys og lygte efter min træsko - inden den blev trampet helt ned. *s*
Fandt den!!! 
Overvældet af min "succes" gik jeg ind i bryggerset og afklædte mit (efterhånden) ret miserable "outfit".
Da hestene havde gnavet færdigt - var det jo tid til udlukning af "de store" og indsamling af foderspandende fra de små ...
HVOR var mine bukser??? 
Nårh jo ... Dé var jo blevet hængt til tørre i badeværelset - men der var mudder op til knæene - og de var IKKE tørre endnu ..
Hmm ...
Nu var gode dyr jo rådne - så jeg valgte den lette løsning:
Sweetshirt, trusser og gummistøvler var min lette vej ud til dyrene. 
Det var sikkert et syn for Guder - men heste er ikke så sarte. 
At jeg så mistede fodfæstet ude ved den ene fold og nærmest måtte bide i græsset ... Dét taler vi ikke om! 
Men hestene fik deres - og jeg fik en oplevelse. *s*
UHHH ... der ER så skønt på landet!!!

Venlig hilsen
Nina