|
|
| Robinson på TV3 ingen seere? |
| Forfatter:  |
Fasterholdt |
| Dato:  |
09-11-2006 19:18 |
|
Her i familien har det været en familie-tradition at følge med i Robinson-ekspeditionen siden første det gang det blev vist, for efterhånden mange år siden. Men jeg har en fornemmelse af, at vi 4 i familien efterhånden er de sidste tilbageværende seere, for ingen andre taler om det, ingen af de kulørte blade skriver om det og reklameblokkene er efterhånden nede på 3-4 minutter, hvor de engang var oppe på 8-9 minutter (dengang kunne man nå at hænge tøj op, tømme opvaskemaskine m.m. i reklame-pausen!!!) Er der virklig ingen andre der ser Robinson i år?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bummelum |
|
|
Nej... HVorfor skulle man dog det... Det byder ikke lige frem på nogen overraskelser længere... Næh... RE er vist en død sild efterhånden.
Camilse og Looksen
JA... Looksen er Lukas, som i virkeligheden er Sondergardens Look At Me. Men lige meget hvad, så er en hest der elsker gulerødder Tjek vores HP www.camilse.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Robinson |
|
|
er blevet dødsygt efter min mening - jeg så det ellers som fast feature hver mandag sammen med en kammerat en lang overgang ... Men nu er det bare for meget.
/Trine T =) What We Do in Life Echoes in Eternity
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vi plejede også |
line larsen |
09-11-2006 19:36 |
|
hos os var det også en familie tradition at vi lavede mad sammen, hos mine forældre og hyggede os hele mandag aften.. lige fra starten af... men i år ja, der ser vi det ikke, det er blevet for meget..intet nyt.. de kan ikke blive ved med det samme.. de skal lave noget vildt hvis de skal blive ved og logge seer til..
Hilsen Line Larsen  En ven er en der forstår din fortid tror på din fremtid og aceptere dig i dag som den du er!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Helt enig |
Fasterholdt |
09-11-2006 19:40 |
|
Jeg er fuldstændig enig, når i skriver det er dødssygt, for det er det jo i år, især fordi det er sådan nogle "næsten" kendte deltagere, og så er det jo slet ikke en rigtig ekspedition, når de kun er der i et par uger. Tror faktisk også TV3 må indse, at denne ekspedition bliver den absolut sidste!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg gider ikke |
Ratster Zoo |
09-11-2006 19:42 |
|
robinson.. Det er blevet for kedeligt, og har været med til at ødelægge min fornøjelse af at se reallity-tv.. Og så det med at tv3 siger NÆSTE år bliver der INGEN Robinson, og hvad sker der? vi skal igen plages med at der kommer Robinson (her tænker jeg på reklamerne der ikek kun popper op på tv3 men også 3 plus)
Ratster Zoo - avler af Vinterhvide Dværghamstere og Tamrotter Den som aldrig laver fejl, laver heller ikke meget mere. Tamrotte ejer, og STOLT af det Shetlands pony - en stor hest i en lille pakning
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tjaaa... |
|
|
Mistede intereesen for det sidste år, syntes ikke de lavede andet end at rende og skrige af hinanden. Ser dog med i år fordi at Lars er med Syntes han er en vildt god danser.
Part søges i Esbjerg. Jeg rider på LB/LA niveau og har redet i 8år. Der skal være mulighed for undervisning.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Robinson |
|
|
Jo jeg, min veninde og dennes kæreste ser det også. Det har været et fast tradition siden anden sæson, så selvom det efterhånden er blevet lidt trivielt skal det da ses.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| robinskod |
smukke-ped |
09-11-2006 20:25 |
|
ja...jeg ser det heller ikke... mig og min far,havde en tradition,hvor vi åd til vi sprækkede,hen foran tv'et og så hælde en overordentlig stor pose slik ned,mens vi sad og svinede alle deltagerne til...hehe... det var hygge...meeen...de sidste par år har det været for plat... jeg håber virkelig ikke tv3 piner deres seere med robinskod næste år...og de "kendte" der er med siger vel alt...der var ingen af de rigtig kendte der gad deltage..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Jeg har også tidligere været helt vild med Robinson - men nu skænker jeg det ALDRIG en tanke. Det er bare ikke spændende mere...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nej... |
Tine (Ego A Go Go) |
09-11-2006 20:31 |
|
... ligesom Stine så jeg det de første år, men nu overvejer jeg ikke engang at se det, zapper bare videre.
Vh Tine  Hestens Urtehave- ny hjemmeside
Urtemix, Plejemidler, Loppefrøskaller, Hyben, Hvidløg osv. Go Go sælges/udlånes: dejlig 3 års kat. 1 pony, god kapacitet og kæmpe udstråling. www.heste-nettet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Robinson |
|
|
Jo, jeg følger skam stadig med. Men det er da ikke det mest spændende program mere.
***** Snepony ***** Hvis alt kommer imod dig, kører du i den forkerte vejbane.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| følger med |
Lilleulv |
10-11-2006 13:50 |
|
men det har låst sig i et sånt fast mønster, at både deltagerne og vi seere vet hvad som kommer nest. det må gøres noe med om det skal bli værd at se igen. Første sesong var det jo ingen som visste hvad der skulle ske, det var deltagere som kunde finne på det helt ville. Nu er alle sammen lidt for like, og meget bevisst at det de gør kan komme på tv. Husker et av de første år (men ikke om det var i Norge, Sverige eller Danmark. Jeg er nemlig riktig Robinsonjunkie) en av deltagerne som ikke syntes han skulle vaske sig, og som gikk på toilettet der de andre badede. så det fløt rundt... I vet. Ulækkert, og det syntes de andre også. Og det blev riktige diskutioner av det. Nå er alt så fredelig og pent: det eneste som skal være spenningen er dobbeltspill og baksnakking og konspirasjoner mot hverandre. Ser helt regissert ut.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg har altid set det |
sugarpop |
10-11-2006 14:02 |
|
men de sidste par år har jeg måske set 1 afsnit til sammen, som mange af de andre siger, er det blevet for langtrukken. De skulle havde stoppet da legen var god, men så dan er det nu mange gange, de får en rigtig god ide til et tv program, men bliver de ved for længe ødelægger de det helt.
Hobby Stutteri Seidelin - opdræt af shetlændere uden papirer, men med masser af kærlighed og omsorg. www.stutteri-seidelin.dk + en masse børnetøj og udstyr sælges.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Aldrig... |
|
|
Jeg har aldrig set robinson. Derfor ser jeg det heller ikke i år - men forskellen er at jeg i år SLET ikke føler jeg går glip af noget - ingen taler jo om det  Anissi
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| altid... |
|
|
Jeg har deriomod ALTID set Robinson på TV3  Det er en fast tradition herhjemme, og herhjemme bliver det altid set, og har altid været set - selv om de måske har kørt den for længe så skal det da ses alligevel 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Scirrocco Ashk
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
- Ejer af en broget skønling 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| så vidst kun |
• Stald P:A:P • |
10-11-2006 14:30 |
|
med de to første sæson'er.. og så lige 2004, da hende jeg delte hus med, deltog...  skulle jo se hvordan hun opførte sig på tv  Efter det var færdigt, og hun ikke vandt, såeh..tjaeh.. løb det ligesom ligeså stille ud i sandet.. Føler at Robinson skulle være taget af løbesedelen allerede efter 2 sæson..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det er ødelagt... |
|
|
Jeg så det også de første mange gange, men der er nogle personligheder der dukker op, og de mangler somregel i det næste afsnit. jeg syntes de ødelægger sådanne programmer ved at køre den så langt ud, og lave det igen og igen. Jeg har slet ikke gidet at starte op på at se det denne gang, og sidste gang så jeg det kun med et halvt øje, for vi holdte robinson aften, men det blev til tøseaften hvor robinson bare kørte i baggrunden fordi det var så elendigt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nope vi ser det ikke |
|
|
og den hergang skulle det være en VIP tur , jeg kan måske genkende én på den har robinson tur Jannie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Finalen |
Fasterholdt |
22-11-2006 20:35 |
|
Finalen i Robinson-ekspeditionen??? Føj, hvor var det amatør-agtigt, jeg græmmes på TV3's vejne. De skulle måske have efterlevet disse kloge ord: Hold mens legen er god...(5 år siden) Andre der så finalen i mandags?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Så den og græmmes! |
|
|
Sikke et møgshow, af en finale!! Og hvor det pinte os, at Nicole ikke vandt. Hun kæmpede da... og det igennem hele Robinson! Ikke fair, after vores holdning...men show er vel show?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hvordan? |
Fasterholdt |
22-11-2006 21:30 |
|
Utroligt at TV3 kunne afvikle finalen med så mange tekniske fejl, de har da prøvet at afvikle sådan en direkte finale før. Og studieværten virkede fuldstændigt uinteresseret og ligegyldig . Farvel Robinson. RIP.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Robinson |
|
|
Vi så robinson den første gang og faldt ind i den med jyderne mod københavnerne. Men ellers har det ikke fanget interessen. Gider ikke rigtig med al den taktik og intriger der kan være. Men nu er det også begrænset hvor meget tv jeg får set:)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|