Min dejlige schæfer har fået fjernet en svulst i munden i dag. Vi troede at det var en tandbyld, men det var desværre en svulst.
Da den var fjernet, kunne de se at der var celle forandringer i resten af tandkødet og de mente det var bedst at aflive ham nu.
Men eftersom han ikke har lidt af det eller fejlet noget på trods af de 10 år, så syntes min far ikke han skulle afsted endnu.
Så dyrlægen har givet ham max 1 år tilbage.. Han skal til kontrol og hvis han får flere svulster eller andet, så bliver han aflivet. 
Ved godt han er gammel, men det er altså ikke lige den afslutning man havde tænkt sig at ens hund skulle have..
Han er stadig frisk og lege syg og kan stadig holde sig ren og slås med min far..
Så håber det ikke var en ondartet svulst, det glemte vi nemlig at få dem til at tjekke, da min mor var så chokket efter beskeden..
Øv altså og det lige ovenpå at kæresten har været utro og er skredet med en anden og jeg har kørt min kat ned og jeg har fået et skævt bækken..
Føler sgu at alt l¤rtet kommer på en gang.. Det her er bare inden for en måned..
Sku bare lige af med alt min afmagt..