Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

George Michael - hvem skal derind?
Forfatter: 
Dato:  09-11-2006 10:52

Så er det på lørdag det går løs - den, for mig, ultimative koncert...George Michael

Jeg glæder mig som et lille barn til juleaften, det bliver så vildt

Manden er den ultimative musiker - han er så pi... funky at det halve kunne være nok...wheee...GO GEORGE!

Er der andre end mig der skal ind at kaste sig i grams oppe i de forreste rækker, og skråle med på alle klassikerne?

Uhhh...der er laaang tid til lørdag

:-) Christina

Alle er vi krummer i livets store kagedåse - undtagen mig, jeg er en lille lækker chokolademarengs

- Garfield
0
0
Svar på denne tråd

Manden
Forfatter: 
Dato:  09-11-2006 11:06

min og en kammerat skal derind. Og mig og en veninde skal med - HVIS vi lige vinder billetter på 100FM inden

Er ikke vild for at komme afsted, men det kunne da være meget sjovt - men det går nok hvis jeg ender med at være hjemme :)

/Eva

Mor til Mikkel 030406

0
0
Svar på denne tråd

Det skal jeg
Forfatter: 
Dato:  09-11-2006 11:09

Jeg var så heldig at få billet af min far i fødselsdagsgave til trods for at jeg først har fødselsdag i December

Jeg glæder mig helt vildt og har idag læst at han har fået 6 stjerne for sin koncert i Hamborg i mandags. Han skulle eftersigende spille alt fra Wham til nutiden !! Så jeg glæder mig da som et lille barn

Vink fra Fru Melgaard & Winning Pleasure - et team som ikke er til at slå ud

Part til 8-årig vallak i Lille Skensved søges.

0
0
Svar på denne tråd

bum bum
Forfatter: 
Dato:  09-11-2006 11:54

nej desværre - jeg er en af de uheldige som ikke nåede at få billet - det er bare så træls - har kigget på dba men de koster en halv bondegård (normal billetpris 5-600 kr pris nu 1500-2000) og jeg har kobberbryllup om 14 dage så har ikke lige 3-4000 til 2 billetter - så hvis der er nogen der har 2 billetter i overskud til normal pris så er jeg en villig afsætter

men jeg ønsker jer der skal afsted rigtig god fornøjelse - rock lidt med for mig

Venlig Hilsen

Tine

god begynder pony købes !

skal være stabil i alle forhold da det er til en 5 årig pige som er abselut begynder, vil komme til meget hestevenlig familie

max 130 i stg.

0
0
Svar på denne tråd

ja kæresten og jeg
Forfatter: 
Dato:  09-11-2006 11:54

skal derind

Men har da vidst nok sidde pladser og heldigvis for det

Men glæder mig også sugt meget, især når jeg lige har hørt at der også er noget af det gamle med --> så tak for det fru Melgaard

På jagt efter mere tid, mindre stres og bedre nattesøvn

0
0
Svar på denne tråd

MIG...
Forfatter: 
Dato:  09-11-2006 12:12

Hvis altså min kollega tager mig med!!! Men er 80 % sikker på, at jeg også skal derind!

Det bliver så cool... har dog aldrig været til koncert før, men mon ikke GM er en god start???

Vi ses

Hellere fortryde noget jeg har gjort,

end noget jeg ikke har gjort

0
0
Svar på denne tråd

nope...
Forfatter: 
Dato:  09-11-2006 13:05

nix, men ska til Justin - koncert D.23 juni. weee

MVH
Stephanie
Carpe Diem Caveat Emptor.
(Grib nuet; nyd livet før det er for sent.)

0
0
Svar på denne tråd

George Michael
Forfatter: 
Dato:  09-11-2006 13:10

Jepper

Skal derind med en veninde, hendes veninde og dennes kæreste og så en til jeg ikke kender. Havde ikke fået billetter selv, men en sød arbejdskollega havde en i overskud og den fik jeg lov til at købe. De andre har selv skaffet deres billetter.

Glæder mig helt vildt meget, særligt til de gode gamle sange.

Anastasia & Tina

0
0
Svar på denne tråd

Jeg fik heller
Forfatter: 
Dato:  09-11-2006 13:14

ikke nogle billetter til GM koncerten men efter et tip fik jeg skaffet billetter til hans koncert i Göteborg for næsten 2 uger siden. Undskyld mig, det var rigtig skuffende at overvære George Michael. Jeg havde forventet en rigtig god koncert med en oplagt Georg. Men han var slet ikke oplagt og det varede ca. 35 minutter så var det slut, uden ekstranummer etc.

Beagle.

Rideudstyr tilsalg,

som

Pikeurridebukser str. 92,

lækre schabrack-underlag,

CATAGO vinterridejakke.

Alt billigt tilsalg.

Tjek min præsentation

eller

skriv for billeder !

0
0
Svar på denne tråd

Beagle...
Forfatter: 
Dato:  09-11-2006 14:04

35 minutter...?!?

Det lyder lidt vildt - især når han har fået 6 ud af 6 stjerner for sine koncerter i Barcelona, og senest i Hamburg.

Alle er vi krummer i livets store kagedåse - undtagen mig, jeg er en lille lækker chokolademarengs

- Garfield
0
0
Svar på denne tråd

Claven..
Forfatter: 
Dato:  09-11-2006 14:15

Der er stadig masser billetter til 5-600 kr. stk. på www.dba.dk

Det kunne da være en super før-kobberbryllupstur for dig og gemalen - afsted afsted :)

/Eva

Mor til Mikkel 030406

0
0
Svar på denne tråd

Billetter på DBA
Forfatter: 
Dato:  09-11-2006 14:40

Selvom de står udbudt til 500-600 kr.kan man være sikker på at de er steget når man henvender sig.

Beagle: Det lyder da underligt at koncerten kun varede 35 min?? Jeg har også kun læst godt om han optræden.

Anastasia & Tina

0
0
Svar på denne tråd

Også mig!!!
Forfatter: 
Dato:  09-11-2006 15:16

Jeg er også en af de heldige der skal ind og se ham.

Jeg er da ked af at høre at koncerten i Göteborg ikke var god, men jeg er helt sikker på at det bliver en FANTASTISK koncert her! Det skal det være...

0
0
Svar på denne tråd

Her er set listen...
Forfatter: 
Dato:  09-11-2006 18:36

...fra Goteborg, han har godt nok sunget i fast speed hvis han skulle nå det på 35 min.

Waiting
Flawless
Fastlove
Father Figure
Star People
The First Time Ever I Saw Your Face
Praying For Time
Too Funky
You Have Been Loved
Everything She Wants
Shoot The Dog
INTERVAL
Faith
Spinning The Wheel
Jesus To a Child
Amazing
I'm Your Man
Outside
Careless Whisper
Freedom 90

Jeg skal også derind og jeg GLÆDER mig

Hilsen Britt

...you can use your illusion, let it take you where it may...

W.AXL ROSE

Surprice/Silas LU 99264 søges

Stubben dressur sadel sælges extra bred bom

0
0
Svar på denne tråd

Jesus to a child..
Forfatter: 
Dato:  09-11-2006 18:39

Ihhh, hvor jeg håber han spiller den - det er min ynglingssang

- Garfield
0
0
Svar på denne tråd

bum bum
Forfatter: 
Dato:  09-11-2006 19:26
jeg har henvendt mig til rigtig mange mennesker på dba og de billigste billetter jeg fik tilbudt kostede 1500 pr stk

Venlig Hilsen

Tine

skal være stabil i alle forhold da det er til en 5 årig pige som er abselut begynder, vil komme til meget hestevenlig familie

max 130 i stg.

0
0
Svar på denne tråd

Claven...
Forfatter: 
Dato:  09-11-2006 19:40

Det er jo nærmest tyveri...synes det er lidt smagløst at forlange langt over dobbeltpris for billetterne...men det er måske bare mig

- Garfield
0
0
Svar på denne tråd

Det er bare til å glede seg
Forfatter: 
Dato:  09-11-2006 19:56

Jeg var til konserten i Oslo, og det var Überfett!

Det tok i allefall IKKE 35 minutter, og det var to ekstra nummere.

Han gav alt, selv om Spektrum er "lite" med ca 10-12000 tilskuere.

Jeg ville gjerne vært til konserten i København også... Det er verd alle pengene. Også 1500 på svartebørs

0
0
Svar på denne tråd

Jubiie
Forfatter: 
Dato:  10-11-2006 16:14

Er lige blevet ringet op af en veninde, hvis ven pludselig havde 2 billetter tilovers - og endda til alm pris . Så nu skal jeg og min veninde som var super WHAM fans dengang i 1985 endelig ind og se "the man". Havde ellers billetter da han for ca 15 år siden skulle spille i Vega, men da aflyste han pga. halsbetændelse

Glæder mig vildt. Ved godt det ikke bliver en "gang i den " koncert som Robbies, men jeg skal bare ind og stå og nyde hans fantastiske stemme. For viiildt.

Èn gang fuldblod - altid fuldblod

0
0
Svar på denne tråd

Georg...
Forfatter: 
Dato:  10-11-2006 16:19

For et par dage siden glædede jeg mig ikke engang. Det var bare noget jeg skulle, hvis I forstår...

Men efter at have set spillelisten glæder jeg mig enormt meget. Jesus to a child er bare det fedeste nummer, og Father Figure ligge på nr to på min personlige hitliste og jeg glæder mig til at putte mig ind til manden min, mens George fyrer den af :-)

Tina - Nu med Høffedyret!
----------
Don´t mind the dog-
Beware of the owner!

0
0
Svar på denne tråd

jeg skal...
Forfatter: 
Dato:  10-11-2006 16:31

jeg fik ikke billetter den dag man kunne købe. Jeg var en af dem, der blev smidt af systemet, idet jeg skulle betale.

Men for en uge siden kom der en mail om at jeg kunne bestille, da jeg stod på ventelisten.

Så jeg fik lige 6 billetter. Vi skal godt nok (heledigvis for kæresten, der er på krykker) sidde ned, og på kortsiden modsat scenen, men vi er der og kan hører det. Jeg overvejer kraftigt at tage en kikkert med...den skal bare findes!

Mvh. Tine

Hestepasser søges til Schweiz pr. 2 januar. Kontakt mig via beskedcenter for flere oplysninger!

0
0
Svar på denne tråd

bum bum
Forfatter: 
Dato:  10-11-2006 17:32
jeg har skrevet mig på venteliste for laaang tid siden ? jeg har ikke modtaget noget fra dem

Venlig Hilsen

Tine

max 130 i stg.

0
0
Svar på denne tråd

vicky02
Forfatter: 
Dato:  10-11-2006 18:25

man sidder normalt rigtig rigtig godt modsat for senen i parken, har siddet der til både Robbie og Bruce Springsteen i år.

På jagt efter mere tid, mindre stres og bedre nattesøvn

0
0
Svar på denne tråd

det er dejligt at få
Forfatter: 
Dato:  10-11-2006 18:27

afvide.

Vi sidder lige præcis i midten. På forreste række på "2.sal".

Har aldrig været i parken, så var nervøs for om vi skulle have briller med!

Mvh. Tine

Hestepasser søges til Schweiz pr. 2 januar. Kontakt mig via beskedcenter for flere oplysninger!

0
0
Svar på denne tråd

Åååhr, hvor er
Forfatter: 
Dato:  10-11-2006 18:45

det snyyyd Os' mig, os' mig...

Faith er simpelthen verdens fedeste sang

Men jeg kunne nærmest ikke bo længere væk fra Kbh. end jeg gør og pengene er ikke rigtigt til det, så ingen koncert til mig.

Mange hilsner fra Sine (med hafferne Havanna & Aslan)
'There is no closer secret than that between
a rider and his horse'
- Robert Surtees
Haflinger-interesseret? Kik forbi: www.takeforum.com/hafl...ngerenidan
0
0
Svar på denne tråd

os mig...
Forfatter: 
Dato:  10-11-2006 18:51

Jeg skal da også med

Fik 2 billetter i fødselsdagsgave og da manden min ikke er hjemme, må en af veninderne med istedet.

Anja

0
0
Svar på denne tråd

Ikke mig
Forfatter: 
Dato:  10-11-2006 21:55

Jeg skal desværre ikke med men hvis nogen har 2 biletter de vil af med, så bare sig til!!

Hilsen Ditte :-)

♦ Hvis ikke du rider den dag, du sadler, kan det være at hesten er sur, når du endelig vil af sted ♦

0
0
Svar på denne tråd

jeg kom i tanke om
Forfatter: 
Dato:  11-11-2006 08:19

den mail man fik ud, med hvad man måtte have med og ikke med, der står bla proff fotoudstyr,

Er mit lille fuji apperat prof?

Jeg vil jeg helst ikke miste det, men omvendt, hvis jeg bare kan få et lille bitte billed, vil det være super.

Mvh. Tine

0
0
Svar på denne tråd

George michael
Forfatter: 
Dato:  11-11-2006 08:52
er suveren det må delme være en oplevelse og skulle til koncert med ham,i må have en god aften. mvh katrine

© Yrja og Prins ©

0
0
Svar på denne tråd

Wow...
Forfatter: 
Dato:  12-11-2006 00:04

Wow for en oplevelse!! Aldrig har jeg været sammen med så mange glade mennesker på én gang. Taget blev jo nærmest løftet af, så fantastisk var stemningen! 49.000 mennesker med armene i vejret. Sikke et syn.

Fantastiske George -og hvor ser han bare skøn ud stadig

Mange hilsner fra

Gry

Hygge- og nusse part søges til kat. III pony som er skadet

(og drægtig) og derfor kun kan bruges til små skridtture.

Gerne et mindre barn og en mor med hesteforstand :-)

0
0
Svar på denne tråd

enig!!!
Forfatter: 
Dato:  12-11-2006 00:08

Super god koncert!

Det eneste var at den var alt for kort Jeg kunne godt have brugt mere tid i det selskab...

Og når der nu ikke er længere tid til jul, så synes jeg der specielt manglede en enkelt sang...

0
0
Svar på denne tråd

hmm ...
Forfatter: 
Dato:  12-11-2006 00:17

Jeg var desvære ikke der inde, men det var godt at det var en godt koncert ..

Me jeg skal nok ind og se Dolly Praton, i stedet for.

Hilsen Jeanett ..

Detroit elsker dig ..

Hvorfor er min mor sådan en dum kælling ??..

0
0
Svar på denne tråd

FED FED FED FED!!!
Forfatter: 
Dato:  12-11-2006 00:42

Fed fed fed fed koncert!!!

Intet mindre en fantastisk. Helt uden lige!

Tusind tak for en sublim oplevelse, George...

BT skriver...

Tina - Nu med Høffedyret!
----------
Don´t mind the dog-
Beware of the owner!

0
0
Svar på denne tråd

jeg er enig
Forfatter: 
Dato:  12-11-2006 07:39

Det var en super koncert. Dog ville jeg gerne have "set" mere George Michael i specielt første sæt. Hvor han stort set kun var en mørk silouet på scenen.

Men super grafik og lysoplevelser, og lyden var i orden og stemningen i top.

Så endnu en dejlig aften i Parken.

Helle

Medlem af klubben for manipulerende, hjernevaskende, talentløse ponymødre, der tvinger deres små uskyldige børn til at opfylde deres egne tabte ambitioner.

0
0
Svar på denne tråd

jeg er også helt oppe og
Forfatter: 
Dato:  12-11-2006 08:41

ringe over den fantastiske oplevelse. Desværre var det begrænset hvad jeg kunne danse, da kæresten, med det stive ben, havd benet lagt over mine ben.

Men vi fik da underholdt en del, der syntes det var synd for ham, at gå ned af trapperne fra tribunen.

Jeg er målløs over det fede sceneshow. Ja egentlig var det jo noget grafik bag en lille tændstik mand, men jeg syntes alligevel, at det er imponerende at han kunne nå helt op under taget i udstråling!!

Han sang genialt, hvorfor kan han dog ikke lide at synge live???

Vi manglede også last christmas, men jeg klarer den

Idag har jeg mega ondt i halsen. Har synget alt for meget.

Han var bare genial! Og gæt hvad der ligger i stereoanlægget lige nu

Mvh. Tine

0
0
Svar på denne tråd

Gode anmeldelser
Forfatter: 
Dato:  12-11-2006 09:17

Der er gode anmeldelser hele vejen igennem.

Vi hoppede lige ud i en taxa efter koncerten, som lige havde kørt Politikkens journalist ind på kontoret for at skrive sin anmeldelse -åbenbart FØR koncerten var slut . Derfor ville jeg lige læse den, da vi kom hjem eftersom han i så fald var den første, som var klar med sin anmeldelse. Rigtig sjovt, for den bar virkelig præg af, at han ikke havde set koncerten til ende. Skrev blandt andet at "balladen Careless Whisper manglede" og et par andre ting, som ikke passede. Det var alligevel for meget for mit overophedede George-hjerte, så jeg sendte journalisten en mail, hvori jeg gjorde ham opmærksom på fejlene og sørme om det ikke er rettet her til morgen Ja, ja, ret skal nu engang være ret. Er nu ellers meget begejstret for anmeldelsen i Berlingske, selvom den også er kritisk.

Mange hilsner fra

Gry

Hygge- og nusse part søges til kat. III pony som er skadet

(og drægtig) og derfor kun kan bruges til små skridtture.

Gerne et mindre barn og en mor med hesteforstand :-)

0
0
Svar på denne tråd

Suveræn koncert
Forfatter: 
Dato:  12-11-2006 09:56

Jeg nød hvert et øjeblik af koncerten og jeg synes at George Michael var genial. Dog var koncerten alt for kort

Jeg har også en øm hals idag af at skråle med på samtlige numre og fødderne havde det ikke for godt igår aftes af at danse rundt.

Synes også han synger endnu bedre live end på cd.

Anastasia & Tina

0
0
Svar på denne tråd

Fænomenalt!
Forfatter: 
Dato:  12-11-2006 10:11

Intet mindre - det er en af de fedteste oplevelser jeg i mit liv har haft.

Parken kogte jo, jeg har aldrig oplevet noget lignende

Stemningen var helt fantastisk og George fyrede den for vildt af...han er simpelthen inbegrebet af Too Funky...yeah!

Hvilket sceneshow, hvilken stemme.

Mine forventninger til denne kobcert var TÅRNhøje...og de blev til fulde indfriet...og lidt til.

Hold da op, jeg er helt paf...fed-fed oplevelse at kunne mindes resten af livet

Jeg kan nærmest ikke sige noget i dag, efter at have hujet, sunget, råbt og skreget uafbrudt i 2 timer.

Go George!

- Garfield
0
0
Svar på denne tråd

Jep. var der også
Forfatter: 
Dato:  12-11-2006 12:51

En super ooplevelse, god stemning.

Sikke et vildt show i det hele taget.

- men sidst jeg var til koncert var med Bruce Springsteen og det kan ikke lige sammenlignes.

Men fed fed oplevelse, og ja, parken kogte.

- også her er man lidt hæs... :-)

Kig forbi.

www.lundrideudstyr.dk

Vi fejrer 1 års fødselsdag - MANGE gode tilbud

Der er mange flere tilbud i butikken.....

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider