en kæmpe gård, med kæmpefolde, stå øverst på ønskelisten..
Faktisk ville Ølbygaard hvor min gamle hest stod være meget passende.. Dejlig stald med plads til måske 8-10heste, og en kæmpe bakket fold, omk 16 tønderland eller var det hæktar, som snoede sig i et ud, og som lå ned til kilen, som er et afskærmet del af fjorden.. Det eneste der maglede der et ridehus og at det var MIT.. Og på modsatte side af vejen ligger den lokale rideskole, hvis man skulle ønske sig noget undervisning..
Er det i øvrigt nu jeg skal fortælle at der gav vi 950kr pr måned inkl foder, ind og udlukning samt udmugning - lige på nær i weekenderne..
Endnu en tanke til hvor dyr og skod Nordjylland er..
Nr. 2 på ønskelisten er en araber hoppe mere som er skimmel, da Bana i sommers tydeligvis svingede 100% hvis bare de var skimlede.. Så et styk veninde til Bana-pigen..
Ellers måske en guldgrav i baghaven, så hestene eller jeg aldrig maglede noget.. i den forstand at man kunne købe et nyt dækken hvis det andet er vådt(på ydersiden) 
Men igen af delene kommer vist til at gå i opfyldels, da vi bare er ganske almindelige mennesker med ganske alm indkomst - hvem der bare havde hørt bedre efter i skolen.. *g*