Tak til jer.
Jeg vil sige at Loke han går hurtigt men han er meget bred. Min veninde fortalte mig at hun havde prøvet engang at ride på ham. Hun sagde at man hele tiden røj op på nakken af ham fordi han bumper så meget hvis i forstår hvad jeg mener... Men hun sagde også at han var rigtig sød.
Baronen han er næsten formet ligesom Loke.
Så det er næsten det samme. Men han er dog lidt roligere.
Og han er kær og bred.
Ea hun er også dejlig bred og hun er rolig og blid.
Jeg tror nok i tænker nu at hvorfor rider jeg så ikke bare på hende? Men det er fordi at der var startet en ny pige som startede med at ride på Ea. Og hun fik bræket den ene skulder fordi hun faldte af. Men det var hendes egen skyld fordi hun sad og vippede frem og tilbage og var meget urolig. Men alligevel hvis i forstår mig så bliver man lidt bange når man høre sådan noget ikke?
Nimble guy han er ikke så bred men alligevel er han. Altså han er sådan lidt imellem. Han kan godt blive lidt sur en gang imellem. Men det er mest når man røre ved HANS boks 
Men ellers er han meget sød.
Sebastian han bliver lidt sur når man strigler ham på maven fordi det er et bestemt sted han ikke kan lide nogle røre ham ved.
Han er også lidt besværlig til at ride fordi han gider ikke rigtigt. Men han er dejlig stor og bred. Og sød nogle gange.
Mest når man giver ham godbider... Men det bliver alle heste jo.