Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Mors kalendergave ???
Forfatter: 
Dato:  08-11-2006 11:48
Så nærmer julen sig langsomt, og jeg har i år besluttet at give min mor kalender gaver. Jeg har fået købt alt det jeg mente kunne være fint nok og som ikke koster over 20,- Men jeg mangler stadig 7 gaver. Er der nogle af jer der selv er igang med at lave kalender gaver, eller bare har nogle ideer om hvad man kan give en mor på 39år??

Hilsen Tatjana

Medlem af DHPV og glad for det :)

0
0
Svar på denne tråd

gaver.
Forfatter: 
Dato:  08-11-2006 12:09
tja neglefile, neglesaks, varmepude, badesalt, fotorammer, engangsansigtsmaske(fås i matas), creme, gavekort ala vinduespudsning, støvsugning, osv udført af dig selv...
0
0
Svar på denne tråd

Gaver.
Forfatter: 
Dato:  08-11-2006 12:16

Sudokubog hvis hun er til den slags. Chokolade hvis hun er ligesom mig...

Jeg ville synes det var vild nedtur at få for mange huslige ting som grydeskeer og ostehøvle, men gavekort på støvsugning, yes!

Hjemmelavede julekort måske, hvis hun sender sådan nogen, eller ekstra flot julepynt?

:Pia

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift..
Forfatter: 
Dato:  08-11-2006 12:34

neglefile, neglesaks, varmepude og badesalt har jeg købt igår ;)

fotorammer er desværre ikke noget hun bruger. Men engangsansigtsmaske creme, gavekort ala vinduespudsning, støvsugning er nogle rigtig gode ideer !!

Jeg ved ikke rigtigt med dig Pia.. Det virker som om du kender min mor ;)

Der er ikke noget hun elsker mere end Sudokubog.. Men alligevel havde tanken ikke ramt mig. Chokolade er også en rigtig god idé. Tror jeg vil bikse noget sammen selv når jeg kommer hjem i dag.

Hjemmelavede julekort har jeg faktisk allerede lavet ;) Og har købt 6 kanon søde små julestjerner til hende. Som jeg desværre ikke kunne vente med at give hende.

Tak for de mange gode ideer! Nu kan jeg jo snart blive færdig med kalender gaverne. :)

Hilsen Tatjana

0
0
Svar på denne tråd

Hvad med
Forfatter: 
Dato:  08-11-2006 12:39

"portionsflaske" av vin eller favorittlikør, Juleklipp, enten ferdig, om hun hader at lave sådant eller til egen produktion om hun ælsker det. Personlig (jeg er i din mors alder) skulle jeg sette stor pris på små gavekort på husarbeide så jeg kunne få litt fri fra oppvask, toilettvask og strygning.

Hva med en meny på en middag du lover henne at lave. det finnes så meget man kan gi for små penge.

0
0
Svar på denne tråd

hvem kender hvem
Forfatter: 
Dato:  08-11-2006 12:49

Jeg er ikke din mor, men teknisk set kunne jeg vel have været ;-)

Små fjollede ting kunne også være ok, en mini-bamse eller en rigtig skør kuglepen (til hendes sudoku)

:Pia

0
0
Svar på denne tråd

jeg pelejer altid at have
Forfatter: 
Dato:  08-11-2006 14:19

"de voksnes julekaldender " med, det er den fra dansk tips tjeneste, den får hun naturligvis i 1. gave :-)

I år er det noget nemmere, der får "manden" en, når jeg ikke lige ved hvad jeg skal købe, bliver det en øl :-)

M.V.H Mette R
"At fuldføre er at vinde"
0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  09-11-2006 08:21

Min mor drikker desværre ingen former for alkohol. Men det er da en hel masse gode ideer I kommer frem med. Må vel hellere skrive dem ned. Hehe. Hvis I kommer på flere ting må I meget gerne skrive det.

Tak for hjælpen! Det er virkelig skønt.

Hilsen Tatjana

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider