|
|
| Hvilket foder til hund??? |
|
|
Jeg er lidt nysgerrig??? Hvilket foder bruger I til jeres hund og hvorfor???
Redet, super velgående Welsh vallak efter Tanggårds Alladin sælges....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| royal canin |
| Forfatter:  |
karinmus |
| Dato:  |
07-11-2006 14:46 |
|
royal canin (hmm det ser forkert ud) til små sensible hunde. fordi jeg har en lille hund (gravhund, men han vil ikke tage på, og deres gravhundefoder er fedtfattigt, grundet gravhunde oftest er tykke) og han er glad for de små piller. så får han lidt whiska dåsemad eller lidt rester fra bordet oven i til aftensmad. Det vil mange nok mene ikke er optimalt, men jeg er glad bare han spiser.. Karin
Fortiden søges på lille rød hoppe, fuldblodsblanding, 158 i stang, ca 20 år, vorter under maven se billeder på min præsentation.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| har hvalpe |
|
|
Jeg bruger Hills, både til min tæve og til mine hvalpe. Fordi jeg mener det indeholder hvad de har brug for, det giver dem en sund pels og afføring normalvis en gang om dagen. hills er forholds vis dyrt jeg giver omkring 400 for 15 kg men der er ikke så mange affaldsprodukter som i meget af det billige, hunden skal ikke have så meget af det og den har kun affføring en gang om dagen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hunde mad |
yiip |
07-11-2006 14:51 |
|
hvis du søgte ville du have fundet en meget laaang tråd om emnet som kun er ganske få uger gammel... jeg bruger olivers
Alt over 165 er ikke en hest, men en Giraf  Odense; Undervisning tilbydes...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg bruger... |
|
|
... Hills - af samme grund som Karina med Bonnie  Faktisk er min hund ikke særlig madfikseret, og han gider ikke spise store portioner (medmindre det er spaghetti med kød ) og derfor er et så komprimeret foder som Hills godt til ham. Hilsen Sif
Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| C/D fra HILLS |
|
|
Jeg bruger den der hedder C/D og som købes hos dyrlægen (Det er også HILLS der laver den). Jeg bruger den fordi jeg af to forskellige dyrlæger har fået fortalt at det er noget af det allerbedste jeg kan fodre med. Det er dyrt (499 kr for 15 kg - men som storkunde får man sæt nummer 6 gratis, så det skal jo sådan set regnes med i prisen). Hunden elsker det, og jeg ved at hun spiser sundt. Jeg må jo så indrømme at hun også engang imellem får lidt rester fra bordet, ligesom hun får en hel del godbidder (kogt lever, skinketern osv) når vi træner. Fodring af dyr er en videnskab, og jeg har det godt med at rette mig efter det dyrlægen anbefaler mig (jeg har stor tillid til min dygtige dyrlæge) når jeg spørger.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hundefoder |
|
|
Her bruges der kogte ris iblandet forskelligt fyld, så som: kogt lever kogte svinehjerter kallun tun i olie torskerogn kogte sild kogt/stegt hakket okse-/svine-/hestekød rester fra aftensmaden Hunden er allergiker - derfor denne kost.
Bag den brede trakehnerpande gemmes megen klogskab og mange unoder DSP = De Satans Ponyer; Tai Wahine DV = Diverse Varianter; Fan Gogh Trakehner = Tragedier; Taipan Karoline er en shetlænder - og ikke en ko
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1 sæk tilbage |
|
|
Når jeg har brugt den sidste sæk går jeg over til Nutra Nuggets Er jeg ikke tilfreds med det, bliver Olivers Er jeg ikke tilfreds med det, bliver det? *suk* hvor er det besværligt at finde noget foder, jeg er tilfreds med
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Her er tråden. |
|
|
Annemarie (Laura & Emma, 20/7-06) IF YOU CAN DREAM IT, YOU CAN DO IT.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vkæfbjviear |
|
|
her bruger vi royal canin, som vi syntes er rigtig godt  , men dyrt
Hingsteføl fra i år sælges BH Leredo/Michellino Kik ind på vores nye hjemmeside : www.123hjemmeside.dk/Nymarksgaard Flere Hestemalerier tilsalg + bestillings arbejde
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vi bruger.. |
|
|
..Kromix fiberkost (den gule). Se evt. www.kromix.dk/ Det er godt til kæmpehunden, da han ikke skal have særlig store portioner for at have fået nok, og der kommer kun "små klatter" ud i den anden ende. Mvh. Lotte_L
Rolf.. 13.01.99 Roar.. 13.01.99 Vigdis 20.09.06 "I don't make things difficult. That's the way they get, all by themselves." Citat: Mel Gibson "Lethal weapon I"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lonestar |
|
|
Jeg fodrer med Hearty choice fra Lonestar. Min hund har fået en rigtig flot pels efter vi skiftede over til dette foder og så fælder han meget mindre. Han er også meget mere vild med dette foder og savler helt enormt når det er fodringstid, det gjorde han ikke før vi skiftede.
Med Venlig Hilsen Karina Both Andersen De bedste kys kommer fra en varm mule
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vi bruger |
|
|
Pro Formance som vi bestiller i Jylland... Det kommer direkte til døren og er godt til både flatteren og beaglen. Der ud over får de et skvat Arthro Care (glucusamin) begge to...den ene har HD og den anden er opereret i ryggen...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hills... |
|
|
Vi bruger Hills til vores valp, og det er vi yderst tildfres med. I starten brugte vi Royal Canin, men da sækken var tom gik vi over til Hills, og vi syntes faktisk at han har fået en meget flottere pels, den skinner mere og huden virker ikke så tør. og et sidste lille plus som de andre også nævner, nemlig minimal aføring
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| BARF.. |
louise jensen |
07-11-2006 19:32 |
|
Jeg "barfer" min hund. hvilket går ud på at fodre efter ulvens levevis. dette er derfor, efter min mening, meget sundere for hunden. tørfoder er proppet med div animalske biprodukter, penecilin- (staves?) grise, alt affald fra døde dyr osv. vores tamhunde lider i dag af mange sygdomme så som allergi, ledproblemer, hjerteproblemer osv som fører til at lav levealder. det kan undgås ved naturlig foder. læs mere på www.barf.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Jeg bruger Hills Natures Best, Large Breed til min collie..
Mvh Heidi "Money can buy a pretty good dog but it won't buy the wag of his tail" Citat: Josh Billings *Jeg tilbyder kærlig pasning af hunde. Se mere på min præsentation*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Supermarkedets |
gitni |
07-11-2006 21:08 |
|
Vores hund får foder fra supermarkedet+lidt rester fra vore mad, og selvfølgelig leverpostejmadder:) Hun er lab/golden, og det fungerer fint for hende:)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Josera |
|
|
Her i huset fodrer vi med Josera. Har lige fodret med Nutro Choice, men skiftede tilbage igen. Desuden får de rød tobisolie i og "knægten" får glykosamin (eller hva det hedder). Har haft fodret med Nutra Nuggets...mage til L... skal man lede længe efter. Stine
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejsa. |
|
|
Vi bruger Farm Dog Luxus foder. Super godt foder, og hundene elsker det.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum |
Lone (Uden Leander) |
07-11-2006 23:18 |
|
Vi bruger Royal canin til vores 2 hunde. Jeg fik en prøve pakke med til min hvalp på foder til hunde under 10 kg. og det skal han selvfølgelig bare forsætte med, han har fin pels og stortrives.  Og den anden får også royal canin til større hunde. Også meget pæn i pelsen og trives. Vi bruger dette mad til vores hunde da, der er noget for alle racer, og netop lige til vores 
Hilsen Lone  Nu uden hest 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ARION. |
|
|
Vi bruger arion lam og ris til vores, da det er det eneste foder han kan spise uden at få ulækker pels...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg bruger |
|
|
rediger det elsker hunden
Venlig hilsen Sandie, med guld hesten, + den smukke pinto.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hundefoder |
|
|
Hej Vi bruger farm dog og så får hun lidt mad rester... Vi har dalmatiner... dejlig hund... Hilsen mseelig
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| BARF... |
christina1976 |
08-11-2006 09:42 |
|
Her kører vi også Barf...det er stor succes og jeg er super glad for vi er skiftet
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 12345678 |
|
|
Ja jeg ved ikke lige hvad hunden fodres med nu, men hvis den har haft dårlig mave, og da den var hvalp fik den da serveret havregrød med leverpostej i !!! Hunden elsker det selv om det ikke lyder særlig indbydende. Vi har lige fået en kattekilling som lystigt smasker det i sig også 
~~ Det er et af de øjeblikke man har lyst til at pifte alle bolde man ser ~~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Barf... |
Tine (Ego A Go Go) |
08-11-2006 12:04 |
|
... når vores hundd engang ankommer vil vi også fodre med barf
Vh Tine  Hestens Urtehave- ny hjemmeside
Urtemix, Plejemidler, Loppefrøskaller, Hyben, Hvidløg osv. Go Go sælges/udlånes: dejlig 3 års kat. 1 pony, god kapacitet og kæmpe udstråling. www.heste-nettet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ikke Barf |
|
|
da jeg ikke bryder om at skulle fodre med råt kød, men han får menneskemad 1/3 del ris el. pasta, 1/3 del grøntsager og 1/3 del kød el. fisk til aftensmad, som jeg laver i store portioner og så deler op. Ellers har han tørfoder i øjeblikket Royal Canin til at stå frit altid.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Royal Canin maxi junior |
MyLagoon |
08-11-2006 14:58 |
|
Bruger vi fordi vi har en rottweiler tæve på 9 mdr.  De laver junior foder specielt tilpasset de forskellige str. hunde (som fx. maxi). Det er godt foder, min hund er rigtig lækker i pelsen skinner og fælder ikke.
Hilsen Diana Min dejlige hoppe døde så tragisk d. 5 okt 2006. Elischa du er savnet så det skære i mit hjerte. Smukt Oldenborg hingsteføl (1`ste præmie ved følskue m. 8 point i helhed) sælges.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|