|
|
| Jamen - så god tur hjem!!! |
|
|
og blive endelig væk... (læs her:) politiken.dk/indland/a...196216.ece Jeg har meget svært ved at tage den udtalelse seriøs på nogen måde. Som om det skulle være en foringelse for DK at han rejser tilbage til sit hjemland... *suk* 
Hilsen Gitte - Ytringsfrihed i DK? Åbenbart ikke... - Der tages forbehold for fejl af enhver art.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Ja, uha uha... |
|
|
nu ryster jeg godt nok i bukserne... 
Hilsen Gitte - Ytringsfrihed i DK? Åbenbart ikke... - Der tages forbehold for fejl af enhver art.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hephey |
|
|
har også læst om det i jyllandsposten hvor han udtaler at "muslimer skal bo i et muslimsk land" hvad laver du så i dk?
Carina. Mango-Min elskede DV'er. Nu military vinder. Surprise- Min smukke ponyblanding.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jamen så |
| Forfatter:  |
line larsen |
| Dato:  |
07-11-2006 13:12 |
|
jamen jeg kan da heller ikke sige andet end god tur hjem.. vi kommer nok ikke til at savne dig, selvom du vist selv tror det...  det er bare for langt ude.. men fint for mig, ingen rød alarm der.
Hilsen Line Larsen  En ven er en der forstår din fortid tror på din fremtid og aceptere dig i dag som den du er!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jamen så... |
|
|
*vinke vinke*... så blev der en lejlighed ledig i Gellerupparken! Mvh. Lotte_L
Rolf.. 13.01.99 Roar.. 13.01.99 Vigdis 20.09.06 "I don't make things difficult. That's the way they get, all by themselves." Citat: Mel Gibson "Lethal weapon I"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Farvel, farvel. |
Camilla (Felur) |
07-11-2006 13:14 |
|
MEN... jeg hørte i radionyhederne, at han (imamen) tilsyneladende havde en søn, som led af rygmarvsbrok og som ikke kunne behandles i hjemlandet??? Men imamen fandt det mere vigtig at bevare æren omkring sin tro fremfor at få sønnen behandlet???  Eller blander jeg to ting sammen?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Faaarvel |
MyLagoon |
07-11-2006 13:14 |
|
Ingen skal da blive i et land, hvor de ikke har lyst til at være. Lyder nu alligevel barnligt - gør som jeg vil ha - eller jeg flytter...  God tur.
Hilsen Diana Min dejlige hoppe døde så tragisk d. 5 okt 2006. Elischa du er savnet så det skære i mit hjerte. Smukt Oldenborg hingsteføl (1`ste præmie ved følskue m. 8 point i helhed) sælges.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| overskrift |
fia |
07-11-2006 13:18 |
|
Ej come on mand... hvad forventer han??? Landesorg? LOL
Sarah *** Hvis din hund fælder, skal du blot dyppe den i fernis. (Garfield)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hephey |
|
|
camilla (filur). ja han har en søn med rygmarvsbrok, det var egentlig grunden til at de fik lov til at blive i dk da deres asylansøgning blev afvist, han mener at sønnens muslimske identitet er vigtiger end behandling...
Carina. Mango-Min elskede DV'er. Nu military vinder. Surprise- Min smukke ponyblanding.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nå men hej-hej... |
|
|
Det er lidt på linie med de indlæg herinde, hvor folk fornærmede siger farvel til HN. "I er så onde, så nu skrider jeg". 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja han |
yiip |
07-11-2006 13:38 |
|
han har jo tydeligvis ikke opdaget hvilke land han havde valgt at slå síg ned i... totalt barnlig holdning at have... men ja, God tur hjem, tag dog endelig nogle af dine medløbere med!
Alt over 165 er ikke en hest, men en Giraf  Odense; Undervisning tilbydes...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Farveller |
Henriette Nielsen |
07-11-2006 13:40 |
|
Farveller  - Henriette -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Farvel farvel!!! |
|
|
Kunne han så ikke have taget de tre andre med, som figurerer på billedet??!! De gavner jo ikke just integrationen...
Tina - Nu med Høffedyret! ---------- Don´t mind the dog- Beware of the owner!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Øh - hvad? |
|
|
"da deres asylansøgning blev afvist" - det vil altså sige, at fjolset har givet den som flygtning? Hvordan i hede hule helvede kan han så flytte tilbage til sin hjemby og fortsætte sin imam-virksomhed? Nogle gange er det HELT berettiget, at asylansøgningerne afslåes. Hilsen Sif
Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Carina, mango og surprise |
Camilla (Felur) |
07-11-2006 13:43 |
|
Ok, mente også det var samme sag. Det er præis som det kørte rundt i medierne for en hel del år tilbage, da en familie (fra Jehovas Vidner) nægtede deres datter en blodtransfusion i forbindelse med en livstruende sygdom. Hun døde 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jamen... |
Cruella76 |
07-11-2006 13:47 |
|
Så hej hej da!! Og ja, for min skyld kunne han også godt have taget de tre andre med sig "hjem"!
Christel (Nu, mor til to vidunderlige unger..:)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ih dog... |
|
|
Jeg ville da hellere have ham her, hvor jeg kan se ham, end nede i Mellemøsten med alt det rav han lavede under Muhammed krisen. Men fair nok, DO feel free to get lost.  -+- Zip.
~ Nausiates in a million different ways! ~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Har ondt af |
|
|
Det skal ligge ham helt frit for at rejse.. der er i hvert fald ingen der prøver at holde ham tilbage.. Men stakkels hans søn 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Uha uha sikke en kludedukke |
wid1972 |
07-11-2006 14:18 |
|
han kan vel del reb sammen med Sadam, det SVINEØRE venlig hilsen. Per Jørgensen Bjæverskov
Tro på dit hjerte og følg din sunde fornuft.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
gu-ku-vi |
07-11-2006 14:27 |
|
Godt han opdagede at det var Danmark han boede i og ikke en arabisk koloni. Gunni.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Trussel eller ... |
|
|
Mon det er en trussel - eller et løfte 
Bag den brede trakehnerpande gemmes megen klogskab og mange unoder DSP = De Satans Ponyer; Tai Wahine DV = Diverse Varianter; Fan Gogh Trakehner = Tragedier; Taipan Karoline er en shetlænder - og ikke en ko
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lad os nu se om |
|
|
ham bliver væk, hvor mange gange har ham der abu laban- et elelr andte ikke også sagt at nu rejser han osv. han er her desværre endnu 
M.V.H Mette R "At fuldføre er at vinde"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| godt så |
plethest |
07-11-2006 16:00 |
|
Sidder lige og tænker, hvornår resten opdager at de burde tage samme tur hjem...gnæk gnæk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| halløjsa |
|
|
farveller frikadeller...nååhh nej det er svinekød..-prøver en anden istedet så...Møgner i døgner... Tag endelig et par(tusinder)stykker med dig..Klaphat!!!  Hilsner Margit
En sand ven er en der tror på en, når man selv er holdt op.
Min nye hest Mirco www.heste-nettet.dk/lo...7763/full/ Livet er til låns-lev det fuldt ud! Medlem af Amagerklubben "a lots of yeeehaaaa"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| farvel så |
Signe J |
07-11-2006 16:57 |
|
Cry me a river. Og god tur hjem.
------ Rotter er geniale kæledyr. Spiser alt og holder svigermor fra døren.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Her eller i hans hjemland... |
|
|
Zippeline: Jeg vil nok helst have ham og hans opfordringer så langt væk som muligt - bare for fredens skyld her i landet... Men helt ærligt - hvis muslimer er så utilfredse med lille DK, der sørger for dem i hoved og r*v, så kan de da bare rejse tilbage til deres "hjem"... Men nårh nej, der er jo ikke megen hjælp at hente. Og ja, lad ham endelig tage de 3 andre med - og BLIV VÆK! De har intet godt gjort for forholdet mellem danskeren og muslimen gjort... Jeg kan ikke lade være med at tænke på et lille barn i supermarkedet, der vil have en is - og så ikke må få det... "jeg vil, jeg vil, jeg vil" 

|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| jamen dog! |
|
|
Tudefjæs! Go tur hjem!!! Og tro endeligt ikke vi kommer til at savne dig!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Noget med... |
|
|
han søgte asyl i Danmark, men fik afslag, istedet fik han humanitær opholdstilladelse på grund af sønnen. Jo, han må gerne tage de andre 3 med sig, gad vide under hvilke forudsætninger de er her.
Med venlig hilsen Merete Stutteri Winther - shetlænderavl
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 124456789 |
Labatidora |
07-11-2006 20:10 |
|
Haha , Farvel så 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hold da fast! |
Jannie Tornvig |
07-11-2006 20:54 |
|
Der skal ikke meget til før rasismen gløder på HN!  - Jannie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Savage Garden! |
*$uper Tino* |
07-11-2006 21:00 |
|
Jannie: Du holder måske med den mand der forråder vort land??
Hilsen *$uper Tino*, Labsebaby & Darren Hayes I believe in Karma, what you give is what you get returned I believe you can't appreciate real love 'til you've been burned - Savage Garden Darren H. & Daniel J.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ahhhjjj |
Samsen |
07-11-2006 21:03 |
|
Det var da godt nok trist Jeg syntes at vi skal holde 1 min. stilhed...og så kan vi klappe  Hilsen en meget trist Linda 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fy for den lede |
Mettesamson |
07-11-2006 21:14 |
|
Føj hvor er i dog racistiske overfor den stakkels mand... Jeg synes det er en skandale som i snakker herinde, fy for den lede hvor er det pinligt, at voksne mennesker ikke kan have lidt medmenneskelighed og næstekærlighed overfor en fremmed... Ej det er bare gas hehe  God tur hjem, hils kamelerne, og pluk lidt dadler til mig, forpulende skopusser!!!  Knus Mette 
Samson den flyvende Fjordhest
Gør livet til en fest rid Fjordhest Medlem af Discount Heste og Pony Vandrøgternes klub: DHPV
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rasist eller realist?? |
|
|
Tja - ved snart ikke om det er rasistiske eller realistiske bemærkninger der kommer her...
Mvh Gitte, mor til Tera, f. 08-02-05
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jamen jeg siger |
Ratster Zoo |
07-11-2006 21:22 |
|
da også go tur hjem, og NEEEJ hvor er vi da bare provokeret/kede af de rejser hjem... NOT
Ratster Zoo - avler af Vinterhvide Dværghamstere og Tamrotter Den som aldrig laver fejl, laver heller ikke meget mere. Tamrotte ejer, og STOLT af det Shetlands pony - en stor hest i en lille pakning
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Man er |
Jannie Tornvig |
07-11-2006 21:25 |
|
ret hurtig til at skærer alle over én kam! Jeg har så vist heller ikke skrevet noget om hvem jeg holder med og hvem jeg ikke holder med! "Enten er I med os, eller også er I imod os"  - Jannie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvor er jeg ked af ... |
Louise Østergaard |
07-11-2006 21:47 |
|
... at nogle mennesker rejser fra Danmark fordi de ikke mener at de bliver respekterede. Nok kunne man intet retsligt have gjort i sagen om Jyllands Postens tegninger, men jeg er ked af hvis den sag fører til udvandring fra Danmark, og jeg håber at vi vil lære af det, og tænke os om i fremtiden. Men når man læser jeres mange indlæg, så er det desværre forståeligt hvorfor mennesker ikke føler sig velkomne her - og det gør mig uendeligt ked af det.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| louise og jannie |
line larsen |
07-11-2006 22:19 |
|
ej tror vist ikke det er det vilde recisme som bliver skrevet her, tror vist bare vi griner lidt af med den udtagelse han kommer med, den er barnlig... og nej jeg er ikke racist... min bedste veninde er moslim og kommer fra kosovoalbanien og iih hvor jeg dog elsker hende, og ja jeg er igang med at hjælpe hende med at finde et arbejde her i DK da folk lukker af når de høre hendes navn, så i kan ikke sige vi alle skære alle over en kam...beklager meget... blander mig aldrig i sådan nogle indlæg, men dette er fordi han har sagt hva han har sagt... og tror vi synes det er sjovt..om det så havde været en dansker eller Australier ja så havde jeg sagt det samme, så det har intet med hvor du kommer fra at gøre..
Hilsen Line Larsen  En ven er en der forstår din fortid tror på din fremtid og aceptere dig i dag som den du er!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| racisme? |
Signe J |
07-11-2006 22:25 |
|
Helt ærligt - en mand der rejser til Mellemøsten for at føre kampagne imod Danmark og fylder folk dernede med løgn - og dermed er med til at udløse en kæmpe krise? Jeg kan altså ikke se hvor han har optjent retten til at blive behandlet med den respekt han forlanger (=dom mod JP). Mon ikke bare folk reagere helt naturligt på at en mand, der åbenlyst hader Danmark, rejser i "protest"? Hvis folk rejste fordi de blev provokeret og forfulgt uden grund kunne jeg føle medlidenhed. Men det gør han ikke.
------ Rotter er geniale kæledyr. Spiser alt og holder svigermor fra døren.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nej hvor ærgeligt ... |
Lisbeth Sejberg |
07-11-2006 22:55 |
|
... ... havde jeg vidst det, havde jeg sendt ham en pose flæskesvær, som han kunne have fornøjet sig med på flyveturen hjem  Posen skulle have været indpakket i et print af en Muhammed-tegning  Mvh. Lisbeth
Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod fra andre.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lisbeth |
xenia |
07-11-2006 23:24 |
|
Ja, eller tilbyde herren evig frelse for 110 kr. pr. 100 gr. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hahahaha |
Mettesamson |
07-11-2006 23:55 |
|
Kæft hvor er du dejlig Lisbeth 
Samson den flyvende Fjordhest
Gør livet til en fest rid Fjordhest Medlem af Discount Heste og Pony Vandrøgternes klub: DHPV
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| racist! nej det er jeg ikke |
inger christensen |
08-11-2006 06:58 |
|
men hvis man ikke kan lide lugten i bageriet, må man finde et nyt. Hvis manden lader det gå ud over sin søn på den måde, ja så er han i mine øjne ikke en rigtig muslin, der jo netop skal passe på sine børn.
IMC. HESTE TRAILER UDLEJES 20285450 LIVET ER HERLIGT ! ISÆR NÅR DET IKKE ER SÅ FEDT
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Der er kun |
|
|
1 ting at siger og det er HEJ HEJ... Gid Abu Laban ville finde sin ære og virkelig gøre noget ud af sine trusler om at rejse...
Louise Veni vidi vici Jeg kom, jeg så og jeg sejrede
Hellere lykkelig af dumhed end klog af skade.
At undre sig over noget er hjernens første skridt mod opdagelse
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| FERIE... |
|
|
Ja men hvad de laver her??? de er på FERIE i danmark, får bolig,uddannet deres børn, kost logi, lommepenge, tandlæge, kan tage på sygehuset hvis de blir syge, får psykologhjælp hvis det er det de vil ha, ja de skal bare nævne hvad de vil ha så får de det og når de så er trætte af at være her eller det ikke går efter deres små forstørrede hjerner så bliver de snotfornærmede og "truer" så rejser jeg hjem... og jeg kan så kun sige. GOD TUR DA...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Racisme... |
|
|
nej! - jeg oprettede såmen tråden pga. den barnlige udtalelse han kom med, og det ville jeg have gjort lige meget hvilken nationalitet det havde været... At han og de andre 3 ikke har gjort sig positivt bemærket her i landet - er bare benzin på bålet... Udtalelser som "muslimer skal bo i et muslimsk land" understøtter kun min og tilsyneladende andres meninger om, at så burde de slet ikke ophold sig her i landet. Og når de så rejser tilbage til hvor de kommer fra, og opildner til uroligheder og lign. i mod DK, og opfordrer til det samme herhjemme - så foragter mange mennesker dem endnu mere... Hvis de vil have respekt, så må de også vise respekt for den danske kultur og levemåde - og det er inkl. ytringsfrihed, for det er en stor del af vores samfund heroppe i norden... Hvis personen, lige meget religion, integrere sig i vores samfund, respektere de danske værdier og normer, og holder sig på den rigtige side af loven - ja, så må de da gerne bo i landet... Men hvis de kommer hertil for at skabe ufred mellem danskere og... ja, indvandrere, og de ikke har nogen planer om at bare forsøge sig med integration, og respekt for det danske - så burde de slet ikke være her...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|