|
|
| For mange forums på HN |
|
|
Jeg ved godt det er for at skabe en hvis orden her på HN, at der er så mange forskellige debat forum's. Men er jeg den eneste herinde der mener at der er for mange? Synes det er irriterende at når man har et vigtigt spørgsmål og ens indlæg så bliver flyttet fordi det er fejlplaceret. -Det er så okey, men at det bliver flyttet til en af de forms hvor ingen normalt kigger, er da bare så trist! Hvilke forums tjekker du mest her på HN? For mit vedkommende bliver Hyggesnakken, Opslag og billeder, Røgt og pleje og Efterlysningen kun brugt her, medmindre et af mine indlæg er dejlplaceret og jeg skal tjekke det andre steder. 
Mvh Kathrine Olsen * * Medhjælper på Stutteri Dano og ejeren af 2 søde heste
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mange... |
|
|
Jeg bruger hyggen, opslag og billeder, træning, avl, røgt og pleje, senior, læsehestens forum og efterlysninger Jeg syntes ikke der er for mange, hvis de alle skulle ende på hyggen, så ville der være så mange indlæg at det ikke ville være til at finde rundt i og overskue. Allerede nu kan en tråd lynhurtigt forsvinde om på side to fordi der er så meget aktivitet på hyggen, så forestil dig at der kom flere tråde på hyggen som tilhørte de andre forums.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg bruger... |
|
|
kørsel avl træning røgt og pleje hyggesnak leverandører senior i nævnte rækkefølge - og nej, jeg synes ikke, der er for mange. Men jeg synes at der er for mange indlæg, der helt klart hører hjemme på junior-forum. Hilsen Sif
Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg bruger mest |
|
|
Hyggesnak Opslag og Billeder Avl Træning Røgt og pleje Hesteejendomme Synes ikke der er for mange, for de andre forums tager jeg da ofte et kig i..
Med venlig hilsen, Juliette
Vi tilbyder for sæson 2007 to pragtfulde OX-hingste til bedækning. Mere information på vores hjemmeside www.richelieu-arabians.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| For mange forums på HN |
|
|
Hovhov Sif, Junior er IKKE en skraldespand  - Junior er en slags "delvist seperat del" af HN  Men nej, jeg synes ikke der er for mange foraer her på HN, som Sparky så klogt siger - hvis de nu ikke var her, forestil dig så hvor fyldt Hyggen var  Hvis man nu leder efter sin gamle hest er det da smart at man bare smutter ind under Efterlysninger, i stedet for at skal sidde og kigge 3-4 sider igennem på Hyggen for at finde noget der ligner en efterlysning  Jeg bruger mest på Ryttersnak: Hyggen Opslag og Billeder - Og så kigger jeg lidt med på Senior, Røgt og Pleje, Produkter og Leverandører og lidt andre. På Junior bruger jeg primært Hyggen men checker ofte de andre.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Nej-nej, Rollo... |
|
|
... det mener jeg skam heller ikke - men der ER altså indlæg der er mere velegnede for den aldersgruppe, der kommer på Junior  Jeg nævner i flæng: "skal vi være veninder" - "jeg vil gerne høre ALT om din parthest" - "samler du på autografer?", osv. Ikke fordi det som sådan GENERER mig - jeg kan jo bare springe over, men et eller andet sted synes jeg det er lidt synd for de unger der skriver indlæggene. Der kommer ikke rigtig nogle svar, og så sidder de måske og funderer over, om vi synes de er dumme eftersom vi ikke gider skrive til dem. Men det er naturligvis folks eget ansvar at sætte sig ind i, hvad der foregår på sitet.
Hilsen Sif
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Ikke for mange |
|
|
Næh, jeg synes ikke der er for mange fora. Netop fordi der er så mange fora at vælge i mellem, så ved man jo også, hvor man skal poste sit indlæg - og hvor man skal finde hjælp og vejledning. Jeg surfer lidt rundt over dem alle - dog ikke JHN...
Bag den brede trakehnerpande gemmes megen klogskab og mange unoder DSP = De Satans Ponyer; Tai Wahine DV = Diverse Varianter; Fan Gogh Trakehner = Tragedier; Taipan Karoline er en shetlænder - og ikke en ko
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Jeg bruger: Hyggesnakken Opslag og Billeder Røgt og pleje Træning Islæner Synes ikke der er for mange.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| For mange? |
|
|
Nej, jeg synes ikke, at der er for mange fora på HN! Jeg bruger - Hyggesnak - Billeder og Opslag - Røgt og Pleje - Træning - Avl - Produkter og Leverandører - Ris og Ros - Økonomi, Samfund og Love - Senior Og så smugkigger jeg på Junior. Sif: Hvad er det for nogle indlæg, der burde komme under Junior?
Jeg er en skide irriterende ponyrytterforældre med en fortid som rytter! Elsker at prale med mine dygtige børn, - her på HN med datteren, der rider!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| For min skyld |
|
|
...kunne de da nedlægge Hyggesnak da jeg mest bruger HN til at udveksle informationer. Hyggesnakke kan jeg gøre med mine venner.  Det første sted jeg kommer er altid Avl, derefter er det lidt forskelligt. Men der er da fora jeg aldrig bruger fx. Ve&Ble, Arrangementer, Klubber, Islændere, Western, Pennevenner og Tests.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg er helt |
|
|
enig med Karolinemor Jeg bruger - Hyggesnak - Billeder og Opslag - Røgt og Pleje - Træning - Avl - Produkter og Leverandører - Ris og Ros - Økonomi, Samfund og Love - Senior
Og smugkigger jeg på Junior. Mvh Camilla - tydeligvis rygklapper her 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Karolinemor... |
|
|
... det har jeg vist redegjort for  Hilsen Sif
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Undskyld |
|
|
Jeg blev lige forstyrret af en kunde, så mit indlæg tog lidt længere tid. (De burde da kunne se, at jeg er optaget af HN ) Jeg kan nu se, at Sif har svaret! Men jeg synes egentlig ikke, at der er særlig mange af den slags indlæg?!
Jeg er en skide irriterende ponyrytterforældre med en fortid som rytter! Elsker at prale med mine dygtige børn, - her på HN med datteren, der rider!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Synes det er meget passende |
|
|
kan suser jo lidt rundt i de forskellige fora som man gider besøge... Synes det er en ok opdeling men der er flere fora jeg slet ikke bruger (mere)...
Mvh Gitte, mor til Tera, f. 08-02-05
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg bruger kun |
| Forfatter:  |
Ratster Zoo |
| Dato:  |
06-11-2006 12:04 |
|
hygge og opslag.. og en sjælden gang efterlysninger
Ratster Zoo - avler af Vinterhvide Dværghamstere og Tamrotter Den som aldrig laver fejl, laver heller ikke meget mere. Tamrotte ejer, og STOLT af det Shetlands pony - en stor hest i en lille pakning
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg bruger |
|
|
Jeg bruger mest: Hygge-snak Røgt og pleje Opslag Produkter og leverandører Hesteejendomme En gang imellem bruger jeg: Træning Islænder Avl Læsehesten Efterlysninger Resten bruger jeg kun yderst sjældent eller slet ikke.
Knus fra Tine og hafferne Flicka & Frigg I solemnly swear that I am up to no good (Harry Potter © J.K. Rowling) Har du lyst til en hyggesnak om haflingeren? Så besøg det nye Haflinger Forum DK
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejsa. |
|
|
Jeg kigger i: Hyggesnak opslag og billeder Avl Træning de andre gider jeg ikke rigtigt kigge i mvh sandra
- den heldige ejer af verdens bedste pony Tequila, Og 1 stk lækker plag efter capetown S, Midnights Medina. Nu med halvpart på Nerenia (Monty) Og den heldige springrytter til Okholms Gaia og Marbækkens Iben
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg bruger kun |
HelleSophie |
06-11-2006 13:04 |
|
Jeg bruger kun "Hyggesnak" og "Opslag og Billeder". Jeg ville bruge ALT for meget tid herinde hvis jeg skulle følge med i flere fora, og jeg synes jeg får dækket mit behov i de to ovennævnte.
Med venlig hilsen Helle Sophie Christensen
...med Smukke Røde Ganger - ikke den eneste
- Jack Ellis sikkerhedsvest str. XS sælges 400,- Se billeder på præsentation
Klipning af heste tilbydes i Ikast og omegn
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ikke for mange |
Lilar |
06-11-2006 13:13 |
|
Jeg synes heller ikke her er for mange. For som de andre skriver, så ville hyggen hurtigt blive oversvømmet, hvis ikke vi havde de andre foraer. Jeg bruger: - Hyggen. - Billeder og opslag. - Røgt & pleje. - Træning. - Produkter og leverandører. - Ve & ble. Og så kigger jeg ind imellem på nogle af de andre. Linda.
Mor til Freja - født 20/4-06. *** Mosegaards El Diablo - en stjerne i svøb. Medlem af HGK, FHK og Pylreklubben. *** Mangler du et sted til din hest i Skive?? Kom til Team Bilstrup = Paradis for hest og rytter
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg bruger |
line larsen |
06-11-2006 13:26 |
|
jeg synes ikke der er for mange forums, synes det er dejligt med nogle forskellige.. jeg bruger.. hyggen opslag og billeder islænder western senior og en kategori for sig selv chatten det er dem som jeg altid kigger i... nogle gange hvis jeg lige har brug for noget eller noget viden om noget af de andre, jamen så bruger jeg da også dem.
Hilsen Line Larsen  En ven er en der forstår din fortid tror på din fremtid og aceptere dig i dag som den du er!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg bruger kun... |
|
|
... "røgt og pleje", "Western" og "hyggesnakken". Jeg synes også der er alt for mange fora. Lige nu og her fik jeg et hak i tuden fordi jeg spurgte ind til et spørgsmål, som åbenbart har været diskuteret i et forum, som jeg aldrig nogensinde kigger i... noget med økonomi og lovgivninger osv... det er sjældent at jeg kigger derind, men alligevel fik man lige en reprimande med på vejen, fordi det jo havde været diskuteret før... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg bruger kun |
mille - det mig |
06-11-2006 14:15 |
|
Hyggesnak Opslag og Billeder
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Undring fra en moderator |
|
|
Nogle ganske få bliver dybt fornærmede når man som moderator flytter et fejlpostet indlæg til det rette - og som kommer med den begrundelse at "de aldrig bruger det forum - de bruger kun fx hyggesnak/træning" Jamen, det kan da ikke være andre brugere og heste-nettets problem at nogle vælger at være "ensporede" og ikke vil bevæge sig ind på andre fora? Et spørgsmål om fodring med roepiller skal da vel ikke placeres på træning, fordi man ikke bruger røgt? Jeg forstår ikke hvor der ikke er mange flere der ser på foralisten og ser hvad den kan tilbyde af viden, hjælp og info og så kaster deres evt. spørgsmål ind på det forum der passer til det. Skal vi hellere kaste alle fora sammen til et stort virvar af emner og spørgsmål? mvh PiaR moderator
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| PiaR.. |
|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg er rigtig... |
Mette J |
06-11-2006 14:26 |
|
..træt af, at der står FLYTTET med blokbogstaver alle steder inde på produktanbefalinger  Så post dog de indlæg de rigtige steder, når I ved at andet er forkert  Jeg er på de fleste fora. Og suger viden til mig af alle de dygtige  PS: Der er rigtige gode diskusioner/debatter inde på røgt og pleje samt træning 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Der er ikke |
staldhestely |
06-11-2006 14:54 |
|
for mange fora på HN.. Jeg er mest på: trav-galop-kørsel hyggesnak røgt-pleje senior en sjælden gang også på: opslag-billeder avl. Det er ikke fordi de andre fora ikke har noget at byde på, men jeg bruger alt for meget tid foran skærmen hvis jeg skal have stillet min nysgerighed på alle fora.  Hilsen Helen.
HUSK IGÅR DRØM OM IMORGEN LEV IDAG.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Svar... |
|
|
MetteJ: Mon ikke grunden til at der står FLYTTET overalt inde på den der hedder produktanbefalinger, er fordi ingen bruger det forum? Hvis man laver et indlæg, som er postet rigtigt i hyggen eller opslag og billeder - for man stor respons på de ting man søger svar på, men hvis det derimod er et af de andre forums er der INGEN respons - det er DEt jeg synes er træls.
Måske synes jeg heller ikke sirekte at der er for mange fora, men - ARGH, det er svært at forklare...- ved ikke hvordan jegs skal forklare det.
Mvh Kathrine Olsen * * Medhjælper på Stutteri Dano og ejeren af 2 søde heste
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ikke for mange |
Birgit(Gipsy) |
06-11-2006 19:51 |
|
jeg synes ikke der er for mange... jeg bruger: *hyggesnak *billeder m.m. (ikke så tit) *røgt og pleje *træning *avl *trav og galop *produkter og leverandører *hesteejendomme *økonomi *ve ble *senior (ikke så tit) *læsehest *forslag *arrangementer men det er jo nemt at se ude på oversigten, om der er kommet nye indlæg siden man var der sidst...
Birgit (Gipsy&Molly) Ringridning det er noget der rykker Mor til Scott Snart mor til en lille "Djævel" Og Molly snart mor for første gang
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kaytrin... |
Mette J |
06-11-2006 20:07 |
|
..jo - se, det er jo derfor, der står flyttet - men der kommer jo stadig svar derinde  Så der er nok nogle, der bruger det forum - og det, jeg mener, er, at hvis flere skrev/postede indlæg det rigtige sted, så ville nogle flere brugere også få for vane at kigge på andre fora end de to-tre stykker, der "plejer"  Der vil komme et større "flow" - og moderatorerne kunne trække vejret engang imellem 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Har lige prøvet det |
Samsen |
06-11-2006 20:16 |
|
Jeg ville lykønske min part med hendes nyopdaget graviditet, og samtidig høre om der var nogen der ville med ud og ride. Jeg bryder mig ikke om at ride alene, så derfor mit spørgsmål. Jeg kan ikke huske min formulering, men det blev ihvertfald betragtet som om jeg manglede en part. Det gør jeg ikke, jeg har en part/passer. Jeg ved bare at der er andre herinde der bor tæt på mig. Og måske kunne vi finde på noget. Og så må jeg jo prøve at formulere mig lidt bedere.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fantastiske Fantacy |
|
|
Hyggesnak Opslag og Billeder Avl Træning Røgt og pleje og hyggen på JHN er hvad jeg bruger 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|