Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Halvpart
Forfatter: 
Dato:  05-11-2006 19:53

hej alle heste tozzer jeg syntes det er vildt svært at finde halvpart enten er de for dyre eller også har jeg ikke gået til ridning i nok tid og jeg kan altså godt ride det er bare fordi da jeg var 6 stoppede jeg til ridnig og så døde min far og så da jeg var 7 tror jeg så ville jeg godt starte igen men så havde vi ikke råd og så startede jeg igen da jeg var 12 og jeg kan godt ride men når de høre jeg kun har gået til ridning i et halv år + nogen måneder gider de ikke alligevel men jeg kan altså godt styre en hest og elsker heste over alt på jorden og jeg vil bare gerne tilbringe lidt mere tid sammen med dem men der er ingen der vil have mig som part øvøvøvøv

ps hvis i tror jeg er sur er jeg det altså ikke hehe

Hilsen Line

tjek lige min rideskole den er vildt god

www.sroe.dk

0
0
Svar på denne tråd

hhh
Forfatter: 
Dato:  05-11-2006 20:14

i må da godt skrive noget

Hilsen Line

www.sroe.dk

0
0
Svar på denne tråd

Hvad vil du have vi
Forfatter: 
Dato:  05-11-2006 20:18
skal skrive?

Ratster Zoo - avler af Vinterhvide Dværghamstere og Tamrotter

Den som aldrig laver fejl, laver heller ikke meget mere.

Tamrotte ejer, og STOLT af det

Shetlands pony - en stor hest i en lille pakning

0
0
Svar på denne tråd

det ved jeg ikke
Forfatter: 
Dato:  05-11-2006 20:20
det ved jeg ikke

Hilsen Line

www.sroe.dk

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  05-11-2006 21:09
Kunne du ikke få part på en skolehest? Er der ingen skoleheste der hvor du rider?
0
0
Svar på denne tråd

jooo
Forfatter: 
Dato:  06-11-2006 16:50
jo det tror jeg da godt jeg kunne men der er kun 7 og der er ikke rigtig nogen jeg har lyst til at have part på

Hilsen Line

www.sroe.dk

0
0
Svar på denne tråd

nu ved jeg ikke..
Forfatter: 
Dato:  06-11-2006 19:21
.. om du har kontaktet folk skriftligt.. men jeg ville foreslå dig, at bruge flere punktummer, når du skriver (dit indlæg er der ikke et punktum, og der skulle have været mange)

jeg ved godt, du måske ikke har lært så meget i skolen endnu, men så få dine forældre til at hjælpe dig med at skrive til folk..

for hvis jag havde en hest, og der var en som skrev til mig om part på den, og at det var en som ikke kunne sætte punktum, ville jeg nok vælge en anden.. for det er anstrengende at læse + at det virker lidt"barnligt" (undskyld udtrykket) og useriøst..

måske skulle du skrive lidt mere om dig selv på din præs + sætte nogle billeder ind, hvor du rider...

og så ville jeg foreslå dig, at søge part på ponyer og ikke heste.. så tror jeg, der er flere der er interesserede, da de jo behøver børn, hvis de vil have nogle til at ride deres ponyer.. og du kan få rigtig mange gode ponyår endnu, det ville være synd allerede nu at gå op og ride hest..

Mvh.Krohne
med part på Chanell

Et smukt ydre fanger øjet, men et smukt indre fanger hjertet
~Chanell er forsynet med begge dele~

- Jumprider for life -

[en rigtig rytter ska bede hesten hoppe ikke stoppe]
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider