Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hvad har du lavet idag ?
Forfatter: 
Dato:  05-11-2006 15:04

Jeg vil gerne høre hvad du har lavet idag, laver nu og skal lave senere ! :D

MIG FØRST ! :D

Først pakkede vi os selv og hundene og tog til Imitageslottet for at se Hubertusjagten. Vi nåede lige at se 1 spring før vi tog hjem, vi gad ikke i det møgvejr. Jeg nåede lige hjem så jeg kunne se løbet i tv. NU venter jeg på varme pandekager og en god film, og senere SÅ ER DER FODBOLD I PARKEN ! FCK-BRØNDBY ! NØJ det blir så fedt at se ! Og i morgen skal jeg for første gang i praktik på Barthahus så det hele kan ikke blive meget bedre. Og den vigtigeste ting: Får af vide om jeg får hest i morgen af dyrlægen, men tror sgu ik han går igennem !

HVAD MED JER ? :D:D

Hilsen Glade-Ida !!

♡ KSR ♡

♡Don Shcufro,Cavan,Martine♡

♡Ida Steen Nielsen♡

Ryttergården

! Kildebrønde sportsrideklub !

0
0
Svar på denne tråd

lavet idag
Forfatter: 
Dato:  05-11-2006 15:10

Idag har jeg sammen med min mand - støbt et trin til vores nye beton tappe, og sat gipsplader op på vores 1 sal, som vi er godt i gang med at lave super fin.

Og nu skal jeg lige ud og have handlet lidt, derefter skal jeg vist igang med noget aftensmad. Ja så er det vist nok sofa tid bagefter - og det var så den weekend

Mvh Marianne

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  05-11-2006 15:12
Sofatid lyder bedst :D

♡ KSR ♡

♡Don Shcufro,Cavan,Martine♡

♡Ida Steen Nielsen♡

Ryttergården

! Kildebrønde sportsrideklub !

0
0
Svar på denne tråd

absolut ingenting
Forfatter: 
Dato:  05-11-2006 15:14

Jeg har set tv og forsøgt at sove...

Årsag: jeg havde et mindre styrt med hesten igår så nu ligger jeg nok med en mindre hjernerystelse...ØV

Ligenu ser jeg FEI World Cup på DR1...og ellers skal jeg bare slappe den...

mvh Gitte

0
0
Svar på denne tråd

tjo arbejdet
Forfatter: 
Dato:  05-11-2006 15:16

hele weekenden, fra 9-21, men nu skal vi så også have ferie til onsdag i næste uge Så når vi forhåbelig lige en bid mere på huset og i haven inden vinteren sætter ind.

Medlem af klubben for manipulerende, hjernevaskende, talentløse ponymødre

Frisk bl. fuldfoder fra www.kirstinedal.dk leveret direkte til døren, vil du høre mere kontakt mig via besked el. 30 31 58 01

0
0
Svar på denne tråd

Arbejdet
Forfatter: 
Dato:  05-11-2006 15:30

Vi har haft Åbent Hus i vores køkken butik Designa Køkken

lørdag og søndag fra 10.00 - 16.00 glæder mig til jeg har fri så tror jeg også at det er sofa hygge tid.

Smil til solen og den vil smile til dig
0
0
Svar på denne tråd

min søndag
Forfatter: 
Dato:  05-11-2006 15:34

Ja min søndag starter som hver søndag kl 8:00 med at fodre hundene og smide dem i haven.

Gøre klar til hundetræning.

Fra 9:30-10:30 er jeg så ude i DCH Bording og træne konkurrence lydighed med Primo.

Idag fik ham og en holdkammerats (Lonnie) hund Cody lov til at lege. De hyggede sig rigtigt.

Så kørte jeg hjem til Ikast skiftede ud af det våde tøj og spiset mig noget stegt flæsk med persille sovs.

Og så kørte jeg ellers til Them efter Pavo foder til hesten.

Og kørte direkte derfra og ud til Hesten i Søbylund, fik læsset fodret af og fik fodret bamsen og så er jeg lige landet herhjemme i Ikast igen.

Hundene ligger og snorker og manden er i Silkeborg og se fodbold hos en kammerat. Så har hele huset for mig selv

Men skal have ordnet noget vasketøj og sådan lidt, men ellers blot slappe af foran min com eller på sofaen

Mvh
Henrietta Joye & Ægir frá Efri-Sumarliðabæ
-
Medlem af ADDnetwork
-
Medlem af DI
-
Jeg Vil Hellere Såres Af Sandheden ~ End Glædes Ved En Løgn!

0
0
Svar på denne tråd

søndag
Forfatter: 
Dato:  05-11-2006 15:36

Startede dagen med en tur i skoven på Lukas, og nøj hvor det kan regne i det her land. Lukas virkede dog ret ligeglad med regnen og tøffede glad derudaf med ørerne fremme. Men han elsker også at være på skovtur i weekenden, for så er alle familierne på tur i skoven og børnene vil gerne hilse på hestene, og det er bare noget han elsker.

Så hjem og spise frokost og i bad og en time på sofaen. Nu sidder jeg og slapper af på HN indtil jeg skal møde på arbejde kl 17.30.

Louise

- med George Kanin og Lukas Hest

0
0
Svar på denne tråd

Hubertusjagt
Forfatter: 
Dato:  05-11-2006 15:46

Min veninde og jeg tog tidlig afsted til Dyrehaven og så Hubertusjagt.

Jeg er lige kommet hjem og nu sidder jeg så foran computeren

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har...
Forfatter: 
Dato:  05-11-2006 15:53

...

Set tv (hurbertus+dressur)

Ordnet bestillinger

Drukket urtethe og læst om urtemedicin til katte

Vh Tine :-)

Hestens Urtehave- ny hjemmeside

Urtemix, Plejemidler, Loppefrøskaller, Hyben, Hvidløg osv.

Go Go sælges/udlånes: dejlig 3 års kat. 1 pony, god kapacitet og kæmpe udstråling.

www.heste-nettet.

0
0
Svar på denne tråd

min overskrift
Forfatter: 
Dato:  05-11-2006 15:56

Har været til hubertusjagt. Min søster red med på vores pony ;D Det gik rigtig godt, og hun røg ikke i dammen ;D

0
0
Svar på denne tråd

lavet i dag
Forfatter: 
Dato:  05-11-2006 15:56

jeg har sovet rigtig længe...og lagt under dynen og set hubertus jagt..

så har jeg bagt en masse små pizzaer,til min mand,dem vil han nemlig rigtig gerne ha med på madpakken...

så har jeg set dressur på dr1!!

nu har jeg lige været i bad...snart skal jeg ha noget tøj på og så ud til min smukke hest...

når jeg kommer hjem har jeg lovet at bage nogle pølsehorn også til mandens madpakke...

Itchy and Scratchy

0
0
Svar på denne tråd

Fået min NYE hest hjem !!!
Forfatter: 
Dato:  05-11-2006 15:59

Jeg tog imod min nye hest! Kl. 10.30 rullede transporteren ind på gårdspladsen og ud kom Asterix, min nye 5 års oldenborgvallak !!

Det er gået SÅ fint, han faldt fint til i boksen, "hey - der er hø og gulerødder" Han er kælen, kontaktsøgende og meget, meget tillidsfuld.

Var med til kl. 15.00, hvor jeg tog hjem.

Kan ikke vente med at komme ud til ham i morgen! Det var svært at tage hjem (navlesnoren - den kommer hurtigt).

tjah-ja - ellers bare siddet med en kop kaffe og været åndsfraværende.

Manden min laver aftensmad og så skal jeg nok bare tidligt i seng!!!

Sys

Living is.....knowing which bridges to burn and which to cross
;-)
0
0
Svar på denne tråd

lidt af hvert
Forfatter: 
Dato:  05-11-2006 16:00

Jeg har ligget syg siden i går formiddags...men alligevel er der blevet til lidt i dag, omend det er gået i et noooget laaangsommere teeempo end normalt

Har gået min daglige turnusser i stalden (give vand, muge ud, strø, givet hø osv) og puslet/nusset med min dejlige plag...der skal jeg nærmest være døden nær, før jeg kan overdrage den slags til manden...

Ellers er dagen gået med at have ondt af sig selv. Både pga sygdom, men også fordi min næsten 2 år gamle dværghamster er død. For en uge siden døde hans "nabo"-dame og vi har en idé om at han måske også var ked af hun var væk...så der er blevet tudet lidt...

Så manden har puslet lidt om mig ved at hente guf, levere cola og masser af kærtegn. Senere skal vi have "hente-mad", som han også frivilligt sørger for

Jeg har også lige bestilt domæne til min lille stald/klub (www.staldannesminde.dk), som jeg håber snart er oppe og klar til at blive åbnet. Vores egen hjemmeside www.boisendokkedal.dk blev også lige opdateret ved samme lejlighed.

Shadowfax
(y) Min hyps er en FRIESER (y)

BoisenDokkedal
0
0
Svar på denne tråd

min dag...
Forfatter: 
Dato:  05-11-2006 16:09

Jeg startede med at stå op ved 8 tiden og lufte hund. så i stalden og tage drengene ind.

kl 12 øvede jeg så besindigheds prøve med den lille da vi skal starte en klasse på søndag.. meget spændende men han tog det fint og var total kold bag i over både paraplyer og alt hvad de ellers havde fundet på...lækkert!!!

ved 2 tiden havde jeg så sadlet den store op og skulle lige øve lidt spring inden stævnet på lørdag... vi skal kun springe 30 cm men det lykkedes ham da at rive en bum, men det var min skyld.

så hjem, har været nede med hunden, fik mig en sandwich og en kop te og et varmt bad.

Nu skal jeg have en kop te mere og så hen foran fjernsynet under dynen og bare nyde resten af weekenden...-s-

Hilsen Team Bad Boys

www.123hjemmeside.dk/team-bad-boys

(nu billeder fra store heste dag på præs)
whoever saves one life,

saves the world entire.

"schindler's list"

0
0
Svar på denne tråd

tja...
Forfatter: 
Dato:  05-11-2006 17:00

jeg red så hubertusjagt i skoven ved rideskolen. eller tog turen uden spring!! så ikke noget med et opløb for mig og lorgan, hvilket irriterende lorgan noget så grusomt for han synes godt lige at han kunne være med!

men alt i alt var det en god tur, bortset fra at to små ponyryttere havde et ufrivilligt fald af hest midt i skoven.

har deruodver fået vasket det hvide underlag og de hvide ridebukser, inden mudderet blev alt for tørt, så nu er det klart til den 25/11 når lorgan og jeg skal til stævne :)

sidder nu hos far og "mor" og venter på at maden er færdig :)

det er jo "hårdt" at være rytter, så hvorfor ikke lige invitere sig selv på middag?!?! hehe

mvh

sanne

0
0
Svar på denne tråd

En ganske særlig søndag
Forfatter: 
Dato:  05-11-2006 18:29

En søndag der har været helt speciel, for i dag var jeg på ryggen af min pony for første gang. Han tog det fuldstændig cool og afslappet. Lod sig ikke mærke med noget som helst, drejede halsen omkring først til den ene, så til den anden side - og snusede til mine støvler :D Og så tøffede han ellers bare derudaf. Han er en guldklunp.

Så kom jeg hjem og fik et par makrelsalat-madder og nu venter jeg på mandens risengrød...senere skal vi ha varm cacao og is, mmm...

Og så skal jeg øve med min datter, som skal optræde med skolekoret tirsdag aften...

The tragedy of life is not that it ends so soon, but that we wait so long to begin it.
- W.M Lewis
0
0
Svar på denne tråd

Min dag..
Forfatter: 
Dato:  05-11-2006 21:02

stod op lidt i 10 og så hubertusjagt sammen med svigermor. Da det var slut, kørte jeg over til kæresten og hjalp med at male "skeletter" til kalve hytter. Så blev jeg sendt en tur i jem og fix for at hente 30 træ lægter og 200 træ bolte og 20 flytte kasser... Ham ekspedienten så lidt underlig ud da vi kom op til kassen han var vist ikke vandt til at der kommer unge piger i jem og fix og ligger 1800 kr. Er det ikke meget normalt

Nu sidder jeg så hjemme ved far og mor og hygger, inden jeg kører ud i mit lille hus og sover.

mvh. Anne Mette

Ingen fest uden Fjordhest.

0
0
Svar på denne tråd

Gudstjeneste
Forfatter: 
Dato:  05-11-2006 21:09
Jeg har været i Nordjylland til Allehelgensgudstjeneste. her mindes dem, der er døde i sognet det sidste år. Min mormor døde i Maj og derfor var vi med. Derefter frokost med familie og så hjem igen. har kørt næsten 600 km i dag, så er lidt groggy:)
0
0
Svar på denne tråd

stævne
Forfatter: 
Dato:  05-11-2006 21:17

Næsten hele weekenden er gået med stævne, aftenen har jeg tilbragt på sofaen og nu vil jeg snart i seng - føj jeg er træt..

Mvh Christina og Riga

Medlem af SAK og D.Å.H.M

0
0
Svar på denne tråd

Bummelum
Forfatter: 
Dato:  05-11-2006 21:59

Ja, hvad har jeg lavet i dag.

Stod op kl. halv 12, da jeg var hos min søster igår til meget sent.

Så har jeg spist morgenmad og set huberusjagt. Så blev jeg ringet op af en veninde om jeg ville med på Charlottenlund travbane, da Flemming Larsen og Hanne Nissen skulle kører, så måtte vi jo lige ind og heppe Flemming blev nr 5 i det ene løb og Hanne vandt flot fra spids til slut med Fair Choice, sikke en hest...

Så har jeg været til 18 års fødselsdag hos min kærestes lillebror. Og ja, nu er det tid til hestenettet

Knus Mette

Samson den flyvende Fjordhest

Gør livet til en fest

rid Fjordhest

Medlem af Discount Heste og Pony Vandrøgternes klub: DHPV

0
0
Svar på denne tråd

Sov længe
Forfatter: 
Dato:  05-11-2006 22:02

fik morgenmaden serveret i sofaen, hvor den blev indtaget alt imens hubertusjagten kørte i tv'et.

Derefter tog jeg til hesten og red en kort tur

Så kom jeg hjem, hvorefter vi tog i Parken og så FCK-Brøndby

Nu sidder jeg her med min urtethe og forhåbentlig om lidt noget snask af en art :-)

Sasser
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider