Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hvor uheldige er I?
Forfatter: 
Dato:  05-11-2006 08:50

Ja, hvor uheldige er I?

• Min hest er lige flyttet til et nyt opstaldningssted. Her har de andre bidt hans helt nye Bucas-dækken i stykker
  • I går mistede jeg min pung inklusiv samtlige kort
  • I dag åd hunden telefonen, som kun er en måned gammel

Egentlig er det jo ikke slemme uheld, men træls økonomisk. Nu går jeg i frygt for, hvad det næste mon bliver.

0
0
Svar på denne tråd

Den kan jeg
Forfatter: 
Dato:  05-11-2006 09:04

nemt slå, men jeg orker ikke at remse op, men lad mig bare sige, ALT hvad jeg laver eller investere i, går enten galt eller er i stykker, ja, jeg mener virkelig ALT!

Mht. telefonen, dækker din indboforsikring ikke eller hundeforsikringen?

Mendacem memorem esse oportere.

Brugen af døde heste hos DAKA:

www.dakabio-industries...sp#arr2573

0
0
Svar på denne tråd

Forsikring
Forfatter: 
Dato:  05-11-2006 09:22
Den ville dække, hvis han havde ædt en andens telefon, men ikke når det er min egen. Han åd også den forrige, så tror ikke der er noget håb der.
0
0
Svar på denne tråd

jeg er med
Forfatter: 
Dato:  05-11-2006 09:56

Jeg er en af dem der er så uheldig , det er ligesom i film, man tror der ikke kan ske mere, mendet bliver ved.

Jeg har været hjemløs med to børn, mistet næsten alle der betyder noget for mig, og mister ting konstant. derudover har jeg haft brækket nakken to gange mistet højre tommelfinger og fået den syet på igen, med mange smerter til følge. brækket næse ribben, arme, fingre, tæer og sidst men ikke mindst har jeg fået smadret min højre skulder.

Har søgt pension, men blev kørt psykisk terror på af min sagsbehandler, med deraf kommende debression.

Men her fra Hestenettet fik jeg sidste jul Hjælp fra flere der kom med hjælp i form af jule mad, gaver m.m.

Det har gjort noget ved mig, inden i fandt jeg ud af at jeg vil kæmpe og hjælpe andre som jeg fik hjælp.

Så lidt uheld gør stærk, meget uheld gør meget stærk.

0
0
Svar på denne tråd

bummelum
Forfatter: 
Dato:  05-11-2006 10:01
Jeg har haft låst mig ude 2 gange på én uge!
Jeg har mistet min ene diamant ørering!

Støt WWW.GRAESKEHUNDE.DK se mine dejlige grækere i præs.

www.fjolletobak.com/de...tent=12452

Mvh "Dolly" som nu arbejder i et Palads :-)

Skriv under idag :

www.heathermillsmccart...ition.php?

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  05-11-2006 10:14

hej med jer.

det går heller ikke godt her

det er sådan at ridecenteret(digels) måske lukker

prågrund af fejl og mangler og sal. men

vis det sker så er det slut med chico

jeg har dog fået lovtil at

køpe ham vis det sker men det er alså kon dem her jemme der har

sagt ja og jeg skal jo ha nogle penge føst.

men jeg mister mit job på digels. men vis jeg kan beholde

ham så er det mere en super.

måske skal man ikke tage det som en afslutning men som en ny

begynelse. men jeg ved det ikke

vh ginger

0
0
Svar på denne tråd

ej altså...
Forfatter: 
Dato:  05-11-2006 13:03

Jeg kan nok ikke helt følge med her

Men ridestøvlepar nr 3! har lige været hoppet ind i munden på min hund Sif, altså, frække støvler! Gad vide hvornår hendes "mor" lærer at sætte tingene ordentligt væk inden hun kører på arbejde

Til gengæld har jeg været ret heldig, jeg fandt et par nye støvler til en fantastisk pris, kun lige min størrelse tilbage..

0
0
Svar på denne tråd

Kirstinek
Forfatter: 
Dato:  05-11-2006 13:10

Åd hunden bogstavelig talt telefonen?

/minski

Har nogen set min gamle musegrå/dunfarvede hoppe?
0
0
Svar på denne tråd

hehehe
Forfatter: 
Dato:  05-11-2006 13:11
.. ja jeg er ikke så uheldig hvad angår ting der bliver ædt.. er bare ekstrem kluntret og glemsom, glemte engang min helt nye bluse til 300kr inde i storcentret og måske 3-4 gange har jeg hvis jeg er hoppet ned fra et eller andet faldet lige ned på røven, og snubler i det hele taget rundt hele tiden !!

Stævnejakke og bukser TILSALG

Lækre lærige bøger om ponyer og Black Beauty. TILSALG

0
0
Svar på denne tråd

Uheld...
Forfatter: 
Dato:  05-11-2006 13:29

Jeg bliver ofte omtalt som "Den omvandrende Tygho Brahe dag" og har da også mange uheldige episoderiløbet af dagen -nogle værre end andre - de fleste kan jeg dog selv grine med på.

I min vennekreds skaber det da også straks stående applaus hvis jeg IKKE har fået stjålet min pung dén uge. Gad vide om man kan blive indstillet til en Danmarksrekord i den henseende?

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  05-11-2006 13:31
Først brækkede min pony benet og så købte jeg en ny hest og brækkede ryggen.

Line Rønn

Den heldige ejer af Norddalens Ronaldo

En rigtig hest er en pinto

0
0
Svar på denne tråd

meget uheldig
Forfatter: 
Dato:  05-11-2006 13:34

brækkede ryggen for 1½ år siden og er ved at komme på rette køl igen med ridningen...så finder jeg endelig HESTEN som jeg får part på og har som min egen...han brækker så benet (1 uge siden nu) og bliver aflivet akut! Så jo jeg syns jeg er meget uheldig!!!

M.V.H
Tine

***Vær dit eget ikon***

(") (")
('.' )
(")-(")
0
0
Svar på denne tråd

Små uheld
Forfatter: 
Dato:  05-11-2006 13:35

Ja mine uheld er jo heller ikke store i forhold til andres, men hvor kan man ærgre sig.

Hunden åd ikke hele telefon, men bider som regel så meget i dem, at de ikke overlever. Når jeg i morgen køber en ny, må jeg huske ikke at lade den være alene hjemme med hunden.

Har godt nok også overvejet om han har taget pungen også. Håber det næsten. Det ville da være bedre end en rigtig tyv.

0
0
Svar på denne tråd

Meget uheldig...
Forfatter: 
Dato:  05-11-2006 13:35

Jeg kunne også remse op så tråden blev meget lang, men vælger at tage det værste de sidste 6 mdr, udelukkende personskader.

Rideulykke som kostede mig en hjernerystelse, en dårlig nakke/ryg og en knæ der måtte opereres

Bilulykke hvor den bil jeg var i blev påkørt. Det kostede en hjernerystelse mere, et grimt piskesmæld som gjorde at jeg måtte stoppe studierne, samt en dårlig ryg.

Forleden dag var jeg så uheldig igen, og stødte hovedet sammen med min ene hest (ja den er god nok) , og vi ramte åbenbart klokkerent, så en 3. hjernerystelse til mig på 6 mdr - hvor uheldig har man lov at være

Det var bare de værste personskader og vælger at stoppe her for der er meget mere hvor det kommer fra

Med venlig hilsen,

Juliette

Vi tilbyder for sæson 2007 to pragtfulde OX-hingste til bedækning.

Mere information på vores hjemmeside www.richelieu-arabians.dk

0
0
Svar på denne tråd

ret uheldig
Forfatter: 
Dato:  05-11-2006 13:51

tja her kan jeg desværre være med... alt dette inden for en måned!

det hele startede med min mor blev syg for omkring en måned siden (er heldigvis på rette vej igen)

så var der indbrud i min kærestes firmabil hvori hans pung lå med ca 10000 kr til vores regninger i denne måned og hans kort osv og hans nye tlf til omkring 2000kr,fra forsikringen har vi så lige modtaget en check der dækkede hele 933kr waouw!!!

Og så i forgårs gik vores privat bil i stykker så tja jeg syntes snart heldet må vende her...

men ok ingen dødsfald heldigvis og mine dyr har det godt hehe

mvh jannie

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider