Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Bellinge Rideklub
Forfatter: 
Dato:  24-01-2002 14:49
Hej allesammen

Måske dette emne har været oppe før ( ved det ikke da min søgefunktion var MEEEEEEGGGGAAAA langsom og der kom ikke noget udaf det) men jeg spørg altså alligevel.

Er der nogen herinde der kender til Bellinge RIdeklub, hvordan sammenholdet er på rytterne hvadenten man har egen hest eller låner en? Hvordan undervisning og såden er?

Håber på et par svar.

Peggy-Sue
0
0
Svar på denne tråd

Re: Bellinge Rideklub
Forfatter: 
Dato:  24-01-2002 15:16
Hej Peggy-Sue

Vi taler om Bellinge på Fyn - ikk'?
Jeg har netop haft min hest i tilridning i Bellinge. De andre ryttere (private) har været søde og hjælpsomme - og Henrik som underviser er utrolig dygtig. Der er gode forhold både m.h.t. stalde, baner og folde. Så jeg kan kun anbefale stedet:-)

Hilsen

GitteN
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  24-01-2002 17:08
Hej Peggy-Sue!

Jeg red i mange år for "arvefjenden" SAM, og Bellinge Rideklub var altid inviteret til vore klubstævner og omvendt. Det er selvfølgelig nogle år siden, men rytterne fra Bellinge var meget behagelige, og jeg havde indtryk af, at de også havde det godt indbyrdes. Henrik virker også som en god underviser.

Venlig hilsen
Randi G.

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  24-01-2002 18:42
Ja,,jeg har meget dårlige erfaringer med Bellinge Rideskole.
Bestyrelsen er noget lort.
Jeg måtte flytte efter få måneder fordi bestyrelsen havde spredt ryter om mig, ikke ret sjovt.
Hvis du har en hest til 50,000 kr så er du fin nok til at være der.
Min hyp har jo kun kostet 15000 så vi var ikke fine nok.
Ja det var min mening.
Mvh Sandie
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  24-01-2002 19:05
Henrik er en pædagoisk :-) underviser, han har før været i Bellinge og var nogle år på Ringe kost og realskole. Han er selv miltiary rytter og ikke et særlig kønt syn på en hest.
Der er mange som er mobbet væk fra Bellinge, man måtte nemlig ikke have en god hest ( bedre end bestyrelsens børns heste Ponyer) så blev der startet de underligste rygter.
Vi var nogle år i Belling mens Erik var der, men desværre fik min datter for god en pony og en bedre hest.

I ponyårene var der en KANON sammenhold, men nogle af forældrene var MEGET gode til at ødelægge det.
Mange er flyttet og eftrehånden er der vist kun 2-3 fra Bellinge som starter distriktsstævner før var de 10-15.

Desuden er deres ridehus kun 18 x 36.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på dette indlæg (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider