Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

MINDER FRA RIDELEJR
Forfatter: 
Dato:  02-11-2006 13:58

Hej med jer.

sad lige pludselig efter at have set en annonce fra den ridelejr, jeg var på for omkring 8 år siden.. Pludselig kom en masse minder strømmende.

minder om alle de fede ture i skoven, et sørgeligt minde om da min faste hest blev syg, og jeg så måtte ride min afslutnings opvisning på en lille fræk pony der hed stjerne. og så kan jeg huske at vi fik besked om ikke at tisse i poolen, for hvis man gjorde ville vandet blive rødt der hvor man tissede...

hvad med jer..? hvad er jeres bedste minder, og hvad var det der gjorde at i evt kom igen og igen..?

mange kuns fra en gammel ridelejr rytter..

0
0
Svar på denne tråd

Bummelum
Forfatter: 
Dato:  02-11-2006 14:59

Uha, jeg har rigtig mange gode minder fra Stald Grauff..! Min veninde og jeg har været der nogle gange for nogle år siden..

De er nogle rigtig søde og rare mennesker og undervisningen kan ikke være bedre, derfor blev vi ved med at tage derop!

Vh. Karina uden sin Pelle-mann

0
0
Svar på denne tråd

maaange...
Forfatter: 
Dato:  02-11-2006 16:01

jeg har tons af minder fra ridelejren... og får stadig flere og flere...

var på ridelejr på Enghøjs Ponyclub fra 1993 - 2000 og sidan da har jeg været oppe og hjælpe i mine ferier... så jeg får hele tiden nye minder...

Trine Bach
Nu med part på Filur
Naturen har givet mennesket én tunge, men to ører, for at vi skal høre dobbelt så meget, som vi siger
0
0
Svar på denne tråd

Ja ligesom
Forfatter: 
Dato:  02-11-2006 16:08

Trine har jeg virkelig mange gode EPC minder, Var rideferie barn fra 1986 - 1993 - og er kommet der siden :-)

Mvh Camilla

0
0
Svar på denne tråd

mange minder..!
Forfatter: 
Dato:  02-11-2006 18:21

Har mange gode minder fra forskellge ridelejre, desværre nåede jeg ikke og opleve så mange ridelejre som deltager, nu er jeg kommet op på hjælper stadiet..!

I sommers var jeg hjælper ved Englykke ridelejr, helt klart en super fed ridelejr, og nogle dejlige børn og ponyer..! I hvertfald en ridelejr der ikke kun har set mig det år..!

Hilsen Jette
<3Hvil i fred Loke. Død D. 24-8-06<3

<3Elsker dig af hele mit hjerte<3

<3Du vil altid være en del af mig<3

Medlem af Møllers fanklub.

Discount Heste og Pony Vanrøgternes klub

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider