Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Ærgeligt! ( usikker handel)
Forfatter: 
Dato:  02-11-2006 12:03

Nu går jeg og mangler en del rideudstyr.. Og har virkelig undersøgt div forretninger på nettet..

Der er 1 internetforretning som har ALLE de ting jeg mangler, og ALLE ting (undt.dækken) faktisk noget billigere end de andre steder.

Smart nok. MEN-- Undertegnede har handlet via den netforretning 1 gang før og det var IKKE nogen succes. Udover dårlig kundeservice/mgl svar på mail os.v så har de også LANG leveringstid på alt.

-Jeg havde læst en dårlig omtale om dem på HN, men valgte at prøve dem af. Resultat=TRÆLS)

Nå.. Hvad nu?

a: Give dem en ny chance, og tage ventetiden i stiv arm-

b: Køre ind til nærmeste forretning og hente tingene hjem med det samme.. ( prisen jeg kan spare her på nettet er ca 5-600 kr! SÅ det er jo en del)

HVAD ville I gøre??

Og skal man bare lære at være ude i god tid når man køber ind via nettet? ( Jeg har det med at få Her og NU ønsker- vil ha-skal bruge NU)

0
0
Svar på denne tråd

Kommer an på...
Forfatter: 
Dato:  02-11-2006 12:05

... om du har brug for det her og nu. Hvis du har det er det sikrest at købe i en butik. En anden mulighed er at ringe til det pågældende firma og høre dem, hvorlænge leveringstiden er på de ønskede varer.

Vh Tine :-)

Hestens Urtehave- ny hjemmeside

Urtemix, Plejemidler, Loppefrøskaller, Hyben, Hvidløg osv.

Go Go sælges/udlånes: dejlig 3 års kat. 1 pony, god kapacitet og kæmpe udstråling.

www.heste-nettet.

0
0
Svar på denne tråd

Nu ve djeg ikke hvor du
Forfatter: 
Dato:  02-11-2006 12:57

handler ind på nettet, men da jeg sidste år anskaffede mig min hest manglede jeg også en hel del ting.

Jeg tjekkede hos en større forhandler (for ikke at nævne navne) pr. telefon også tog jeg forbi og hentede tingene.

Det sted jeg taler om kan nemlig i perioder godt have meeeget lange ventetider og kvaliteten stemmer ikke altid med forventningen, men sådan er det når man gerne vil have noget billigere rideudstyr (eller er tvunget til det, når man ikke lige står med alt for mange grunker til rideudstyr).

De resterende ting jeg manglede hentede jeg hos en veninde, der har en rideudstyrsbutik, hvor man også kan handle på nettet.

Puskin

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider