Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Et "nej tak" til int. hestepasser
Forfatter: 
Dato:  02-11-2006 09:58

Jeg fik i dag en sms fra en pige der spurgte om jeg stadig søgte en hestepasser. Det gør jeg. Men jeg ved hvem pigen er og af bestemte grunde havde det ingen interesse. Hvad grundene er vil jeg ikke komme ind på her, da det ikke rigtig kommer nogen ved andet end pigen selv.

Jeg svarer så på hendes sms at ja jeg mangler stadig en men at det desværre ikke har interesse. Tilbagesvaret lyder at det er "helt i orden" men om hun må spørge om grunden. Jeg svarer så hvorfor på en PÆN og neutral måde. Tilbage får jeg et surt svar hvor jeg igen skriver at det ingen interesse har da jeg ikke føler hun er den rette. Tilbage igen kommer der så svar som at "det er typisk jer hesteejere at være så storsnudet" og " ved du hvad hyg dig og nyd jeres interne p!s" og at hun "er træt af at folk dømmer ud fra hvad veninden siger".

Hmm..nu er det sådan at jeg før har haft hende ude ( til min tidligere hest). For ca 3 år siden og der takkede jeg nej tak og derfor har jeg min mening fra mig selv og ikke gennem veninden som hun siger.

Men er det ikke, som jeg flere gange skrev til hende, mit ejet valg at sige "nej tak" til hendes tilbud??! Det er da MIG der skal kunne enes/samarbejde osv. med hende og derfor 110% mit valg om jeg er interesseret eller ej

Og fordi hun evt. er blevet takket nej til flere gange er det vel ikke fair at møjet skal falde på mig sådan lige uden videre.. Jeg tror det var godt jeg fra starten takkede nej for hvis det er med den tone

M.V.H. Riderlykke

...bag skyerne er himlen altid blå...

0
0
Svar på denne tråd

intet svar
Forfatter: 
Dato:  02-11-2006 10:05

Var det bedre jeg ikke havde svaret på hendes sms og ladet som om jeg ikke havde modtaget den måske??

Jeg regnede selv med at et pænt nej tak var bedre end intet svar

M.V.H. Riderlykke

0
0
Svar på denne tråd

Selvfølgelig
Forfatter: 
Dato:  02-11-2006 10:05

skal du vælge én, som du ved, at du kan samarbejde med, og det er absolut meget vigtigt. Jeg ville nok også have takket nej, hvis jeg vidste, at det ikke ville gå. Jeg kan dog godt forstå, at hun bliver ked af det, men hvis du sagde det i en pæn tone, så er det forkert, at hun "flipper" sådan ud.

Dog kan det jo være, at hun har ændret sig med alderen, så hun ikke opfører sig, som hun gjorde for 3 år siden. Det vil være synd, hvis man for evigt er stemplet, selvom man virkelig har ændret sig. Jeg kender jo slet ikke situationen eller personerne, men man må blot se på alle muligheder.

Pennyblade købes. Se mere på præsentationen.

Leje lejlighed søges i Københavns området
Pontus efterlyses, 15 årig New Forest på ca. 127 cm.
0
0
Svar på denne tråd

Jo, et
Forfatter: 
Dato:  02-11-2006 10:07

pænt "Nej tak" er pænere end at lade være med at svare. Jeg ville da blive ked af det, hvis man slet ikke gad svare, og så går man med en masse spørgsmål, om du nu har fået den, og om du har fået en passer eller???

Det er god pli at svare, og jeg synes, at du har opført dig korrekt!

0
0
Svar på denne tråd

Trine Nørgaard Christensen
Forfatter: 
Dato:  02-11-2006 10:10

Selvfølgelig kan man ændre sig på mange måder, det er klart.

Hun var for nogle uger siden ude og prøve en anden hest på stedet som hun så ikke passede til hvilket jo er helt reelt. Men når ikke hun passer til den ville jeg mene hun nok heller ikke passer til min - som jeg også skrev til hende. Men hendes personlighed, som intet fejler selvfølgelig, er heller ikke den jeg søger... Ganske enkelt.. Ingen kritik af hende som person men hvis ikke jeg føler for det kan jeg ikke se at "møgfaldet" var fair.

Altså jeg tager det ikke til mig som sådan men tænkte mit svar var bedre end intet svar...

M.V.H. Riderlykke

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  02-11-2006 10:10
kan skam godt forstå dig.. det er heller ikke alle og enhver som skal omgåes mine heste.. og det er lige meget om det er unge tøser eller smed eller dyrelæge... kan man ikke med dem eller har man en mærkelig fornemmelse i maven over at de er der,, skal man finde sig nogen andre.. det har jeg.. den ene smed jeg havde, slog min hest bare fordi at den viftede fluer væk med halen.. han var også travtræner,, og heste skulle bare lære det på den hårde måde... så ud kom han... min første dyrelæge var bange for mine heste,, og mente at de skulle bedøves med det samme.. om det så bare var at de skulle vaccineres.. så ud kom han... havde et par unge tøser til at ride mine heste for et par år siden.. fik hestene hjem helt skumsvedte og med sår i mundvigene.. så ud kom de... har heldigvis fået en god smed og dyrelæge, som har de samme principper som mig.. og med andre som rider mine heste,, er det kun en veninde,, hvor jeg selv er med hver gang.. er pylret men mine dyr skal behandles ordentlig..
0
0
Svar på denne tråd

Din hest...
Forfatter: 
Dato:  02-11-2006 10:54

...dit valg.

Så enkelt er det!

Synes du gjorde det rette!

Hilsen Mette
-----------------------------------
Casuri Larendo
0
0
Svar på denne tråd

Du gjorde
Forfatter: 
Dato:  02-11-2006 11:01

Du gjorde det rigtige. Du svarede pænt, at hun så blev sur, det er jo bare hendes problem.

Det er din hest, du alene skal bestemme, hvem der skal omgås din hest og hvem du selv vil dele den med, færdig, punktum, finale :-)

Jeg har tidligere også gået med overvejelser om at finde en passer til min ældste hoppe, pt er planen dog droppet.

Men skulle det engang blive aktuelt, så vil jeg bestemt være kræsen, når jeg skal vælge passeren. Jeg vil ikke overlade min hest til hvem som helst. Vedkommende skal trods alt håndtere min hest, imens jeg ikke er tilstede og hvis jeg på nogen måde kan forhindre, at min hest skal udsættes for dårlige oplevelser med en "uheldig" part, så gør jeg det!

Jeg vil hellere afvise en person end overlade min hest til en, som jeg ikke er 100% sikker på er den rette.

I perioden hvor jeg overvejede en passer, fik jeg at vide, at en at bekendt var på jagt efter en part. Mange vil jo nok mene, at det kunne være super, hvis jeg valgte vedkommende til part. Men jeg valgte ikke at nævne mine overvejelser for nogen, da jeg ikke var enig med vedkommende i hvordan en hest skulle håndteres.

Havde jeg sagt det højt, havde jeg sikkert også fået et møgfald.

Men det er min hest og det er mig der bestemmer/har det overordnede ansvar for den - sådan er det bare :-)

Knus fra Tine

og hafferne

Flicka & Frigg

I solemnly swear

that I am up to no good

(Harry Potter © J.K. Rowling)

Har du lyst til en hyggesnak om haflingeren?

Så besøg det nye Haflinger Forum DK

0
0
Svar på denne tråd

Nu er det jo...
Forfatter: 
Dato:  02-11-2006 11:07

folks eget valg, om de vil blive sure eller ej. Og pigen har så valgt at blive sur, fordi du syntes noget andet end hende.

Ærgerligt for hende, for hun bliver sur mange i sit liv så ;-)

Selvfølgelig skal du da ikke have en hestepasser, du ikke bryder dig om og er 100 % tryg ved. Og det valg er suverænt dit.

0
0
Svar på denne tråd

Tjoe...
Forfatter: 
Dato:  02-11-2006 11:18

det er skam fair nok at sige nej -men jeg synes nu at det i den situation er ok med en lille hvid løgn istedet for at melde ud at man stadig søger, men at hun ikke kan få lov så meget som at komme ud og prøve hesten.

Så hellere bare svare nej fra starten, også selvom det ikke er helt sandt. Så slipper man for sådan en situation hvor man sårer et andet menneske.

/Anna

0
0
Svar på denne tråd

fgdghghg
Forfatter: 
Dato:  02-11-2006 11:25

syntes det meget svært at svare på når man ikke ved hvad du har skrevet udover nej..

udfra teksten ville jeg selv skrive en lille hvid løgn.. men igen kender jo ikke pigebarnet..

0
0
Svar på denne tråd

Jeg synes det
Forfatter: 
Dato:  02-11-2006 11:26

er helt fair at melde klart ud, desværre er der bare rigtigt mange, der ikke kan tåle det. Det må så være deres problem.

Godt du kendte hende fra før, for det havde da været træls at få en i stalden man bare ikke kan med. Så havde det bare endt med råben af hinanden og det havde næsten ikke været til at bære.

Dejligt at folk tør sige deres mening.

Belgiske hyrdehundehvalpe (malinois) med DKK-stambog søger absolut gode hjem.

Ingen er både ærlig og fjendeløs

0
0
Svar på denne tråd

Et "nej tak" til int. hestepasser
Forfatter: 
Dato:  02-11-2006 11:54

Tullermus: Det var lidt svæart at skrive at jeg ikke søger da annoncen havde været på ca. en halv time da hun henvendte sig

seraphin: Hun spurgte jo som sagt om hun måtte vide hvorfor. Og mit svar var ganske pænt formuleret netop så hun ikke skulle tage det til sig. Skrev noget i stil med at hun engang havde været ude ved min gamle hest og at jeg ikke havde følte hun var det jeg søgte og at hun ikke skulle tage det personligt da jeg har sagt nej tak til andre også.

Alle: Personligt ville jeg selv hellere have et "negativt" svar end slet ikke et svar. Er glad for at I ikke synes jeg har været en kæll!ng og handlet helt forkert.

M.V.H. Riderlykke

0
0
Svar på denne tråd

lojadfg
Forfatter: 
Dato:  02-11-2006 12:41
nå oki ja det lyder meget pænt formuleret.. syntes ikke dit svar lyder negativt ...
0
0
Svar på denne tråd

Nej...
Forfatter: 
Dato:  02-11-2006 13:38

Du har bare af at tage hvad der byder sig... Det er jo ikke ligefrem fordi det vrimler med hestepassere... Så vær du bare taknemmelig for at hun spurgte...

Det er hendes gave til dig... Et stort offer for hende...

Og tænk sig, at du kan have den frækhed at takke nej... Ved du hvad... Det kan man ikke...

(Oki... Dette indlæg er ironisk)

Selvfølgelig er det dit valg, hvem du vil have til at passe din hest...

Zamangah

Flot jumpe sælges.

Welsh Cob hingst, 18 mdr. u. papirer sælges, se præsentation.

Vi kører brudeparret i hestevogn.

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  02-11-2006 16:06
Jeg vil ikke begynde at blande mig, men hvorfor gav du hende ikke en chance? Folk ændrer sig meget på 3 år...bare et spørgsmål?

MVH Louise

.
Super gaveidé:
Tilbyder tegning af din hest/pony; skriv til mig.
0
0
Svar på denne tråd

mit eget valg
Forfatter: 
Dato:  02-11-2006 16:15
SYNTES DET LYDER TIL AT DU DØMMER MEGET HURTIGT ud fra vad jeg ka læse mig til og pigen bliver jo ik sur men ked af at hun ik fik en chance syntes os det lyder til at der har været sladder inden blandet bare min mening ka være jeg mis forstå noget men min mening efter vad jeg ka læse mig til

nille bulldog
0
0
Svar på denne tråd

hmm...
Forfatter: 
Dato:  02-11-2006 16:24

jeg er pigebarnet som nogle af jer så fint skriver. Ked af at sige det men var SLET ikke sådan jeg fik det tilbage som hun så fint beskriver.. Fik en besked hvor der stod at hun ikke ønskede at bruge mig da jeg havde prøvet hendes hest for 3 år siden (som jeg indrømmer jeg SLET IKKE passede til.) Hendes vendindes hest har jeg også fint sagt jeg heller ikke passede til, og har sagt nej tak til nogle andre fordi jeg mente jeg ikke passede til.

Det jeg blev ked af, var at der i den besked også stod at jeg havde prøvet hendes venindes hest og at hun slet ikke ønskede jeg skulle passe hendes hest. Fair nok hvis hun ikke mener det, men jeg blev sq ked af det er på baggrund af at jeg prøvede hendes gamle hest for 3 år siden, og at jeg har prøvet hendes venindes. sys godt nok ikke den var fair. Blev ikke sur, blev meget ked af det..

0
0
Svar på denne tråd

Heidi...
Forfatter: 
Dato:  02-11-2006 18:16

Jeg ved ikke, hvor gammel du er, men hvis (og jeg siger hvis, da jeg ikke ved, hvad der er sket) du svarer grimt tilbage til Riderlykke, så er det ikke særlig pænt, og med sådan en tone lyder det jo til, at Riderlykke har gjort det rigtige. Folks opførsel afspejler jo hvem de er, og selvom man er ked af det, så taler man pænt til fremmede mennesker (og også mennesker tæt på en, selvom det er nemmere at tilgive).

En anden gang synes jeg, at du skal ringe til den, som søger part. Så kan der vel ikke komme nogen misforståelser. Du har ret i, at det er trist at blive bedømt udfra en oplevelse for 3 år siden, men det lyder jo også som om, at Riderlykke var der, da du prøvede venindes hest, og måske har set, at du ikke ville passe til hendes nye lånehest. Det er jo meget fair fra Riderlykkes side, og hvis dette er sandr, så er det jo ikke bedømt ud fra rygter eller gamle erfaringer.

Op med humøret, og pøj pøj med at finde en part :)

0
0
Svar på denne tråd

hmmm
Forfatter: 
Dato:  02-11-2006 20:08

Til trine: Hun skrev godt nok ikke pænt til mig hellere, følte hun talte ned til mig og gjorde grin med mig. Dengang jeg prøvede venindes hest var hun der heller ikke. Og som sagt hvis jeg ikke passer til den hest der tale om så det også fair nok, men vil gerne behandels ordentligt alligevel og ikke på den måde jeg er blevet af hende. Føler mig virkelig trådt på, og hårdt sagt diskremineret.

Har selv sagt nej til at passe nogle heste hvor jeg ikke mente at mig og ejeren ville det samme, og det er fair nok hvis ejeren ikke synes jeg passer til hesten. Det er jo til sidst vedkommendes valg. Men synes stadig godt man kan behandle andre folk ordentligt. Jeg blev dømt på noget for 3 år siden, og på at hendes veninde ikke syntes jeg passede til hendes hest.

Mener ikke man kan dømme folk på noget de har gjort før. Man dømmer jo heller ikke en hest på dens udseende. Kan det passe at 1 eller 2 der skal snakke bag en kan ødelægge det?

0
0
Svar på denne tråd

Heidi Schmitt /F??
Forfatter: 
Dato:  02-11-2006 21:09

Kære Heidi.

Du skriver til mig ang. hesten og jeg svarer at det desvære ingen interesse har. Mere skrev jeg ikke før du svarer om du må vide hvorfor. Da svarer jeg så at du engang prøvede min tidligere hest (ment som at så vidste du hvem jeg var) og så skrev jeg at jeg ikke mente du passede til hesten. Er det ikke også sandt??!!

At jeg ikke var tilstede den dag du prøvede hesten passer ikke, jeg var der netop ved et tilfælde og ordnede bl.a. boks mens I ordnede hest osv. Så jo jeg var der og kunne kende dig. Og ja, hende med hesten fortalte hvordan det var gået - præcis som hun ville have gjort hvis det var en anden der havde været der.

Og nej jeg dømmer ikke ud fra hvad andre siger eller gør - jeg er voksen nok til at handle ud fra mine egne meninger. Og jeg valgte at svare ærligt og pænt i stedet for at undlade at svare helt som så mange andre måske ville have gjort.

M.V.H. Riderlykke

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  02-11-2006 21:44

Altså Heidi, jeg kan slet ikke se at det er noget at diskutere overhovedet

Du har fået at vide at Riderlykke, ikke önsker at du skal passe hesten og så er dén ikke laengere...

Det er da bedere at du har fået et aerligt svar meddetsamme om at du ikke er den "rette" for denne hest, ik da?

Så er man fri for at "saette naesen op" til at passe den pågaeldende hest..hvis du er med på hvad jeg mener?

Riderlykke; Jeg synes at det er helt OK at melde ud meddetsamme, hvis man synes at en person som man "kender" i forvejen, ikke vil komme til at passe på ens hest..

Mange gange går det ret så hurtigt at "danne sig et billede" af en person og i sådant et tilfaelde som med part/medryttere, så er det jo nemlig IKKE KUN hvordan personen rider eller håndterer hesten som er det vigtigeste.

Uden at man som ejer/låner af hesten også kan komme til at TRIVES og gå "godt i spaend" med sin part/medrytter, er også en MEGET vigtig del.

:-) M.v.h / Heidi :-)

- med ( frem til april -07 ) "maskotten" Pikant

Hvem sagde at det er stamtavlen,det kommer an på???
- Det er jo hesten man rider på ;-)

Nedtaellingen er startet;

NU ca 5 måneder tilbage....

0
0
Svar på denne tråd

samtalen
Forfatter: 
Dato:  02-11-2006 21:46

Der blev ikke svaret pænt jo og det er det der gik mig på... Men gider egentlig ikke diskutere det. du valgte jeg ikke passede til din hest jeg aldrig har set eller prøvet.. Men fair nok. Synes bare det lidt dumt at lave en tråd om noget der skete mellem os to... synes du ikke?

Har ingen grund til at forsvare mig selv. ved hva jeg skrev og hvad du skrev.. Må du selvom hvis du mener det noget andet. sådan er det jo altid...

Men held og lykke.. Håber det her slutter denne samtale, da jeg ikke bryder mig om at nogle tager noget op der skete mellem os to. Har jo heller ikke skrevet herinde at jeg syntes jeg blev behandlet forkert osv. gjorde jeg først da du startede at kritisere mig herinde.

Med igen.. kan det her ik godt stoppe nu? du valgte at sige nej,og det respektere jeg da.

0
0
Svar på denne tråd

Heidi F
Forfatter: 
Dato:  02-11-2006 21:50

Hvor er det henne i teksten jeg kritiserer dig???

Jeg skriver tråden som et spørgsmål om noget JEG har gjort, om jeg har handlet korrekt eller forkert. Ikke som brok om dig og derfor fortæller jeg ikke dybere om dig.

Hvad der er sagt/skrevet bliver vi nok aldrig enige om. Men når jeg læser dine smser på min tlf kan jeg kun smile

Som jeg skrev flere gange tidligere i dag over sms i håb om at atslutte samtalen der var irrelevant: Pøj pøj med at finde en hest. Maria

M.V.H. Riderlykke

0
0
Svar på denne tråd

samtalen
Forfatter: 
Dato:  02-11-2006 21:58

du skriver jo netop om mig. Du skriver først du ikke vil give grunden fordi det noget mellem os to, hvilket jeg er enig i. Derefter skriver du så grunden. Det er derfor jeg skrev herinde og kommenterede.

Syntes som sagt ikke det fair at smide sådan et emne herind.. men det er min mening. ville personligt ikke smide et emne herinde om en jeg ikke brød mig om.

Men samtalen sluttede allerede på sms, hvorfor så smide det op her? Det er der jo ingen grund til.. Det er mellem os 2, selvom det var et spørgsmål så omhandler det STADIG mig!

Men held og lykke..

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  02-11-2006 22:05

Heidi, nu var det jo heller ikke nogen herinde der vidste at det var lige DIG som Riderlykke snakkede om..

Hun har nemlig ikke naevnt noget navn.

Så DU kunne jo bare have ladet vaere med at "afslöre" dig selv...

:-) M.v.h / Heidi :-)

- med ( frem til april -07 ) "maskotten" Pikant

Hvem sagde at det er stamtavlen,det kommer an på???
- Det er jo hesten man rider på ;-)

Nedtaellingen er startet;

NU ca 5 måneder tilbage....

0
0
Svar på denne tråd

hejsa.
Forfatter: 
Dato:  02-11-2006 22:07

Til Heidi:Riderlykke har da i det mindste svaret pænt tilbage, så jeg kan egnetlig ikke se hun har gjort noget forkert.

Man bestemmer jo heldigvis selv hvem der skal ride ens heste, og det er jo bare det hun har gjort.

At Riderlykke har skrevet en tråd om det herinde syntes jeg bestemt heller ikke er forkert. Du var jo anonym indtil du selv kom på banen. Og det vrimler jo med lignende indlæg herinde, om man har handlet korrekt eller ej.

Rønnebjerggård...

0
0
Svar på denne tråd

Uanset hvad...
Forfatter: 
Dato:  02-11-2006 22:07

der er skrevet mellem jer, så har Maria helt og holdent ret til at sige fra mht. hvem der passer/rider hendes hest.

Ud over det, er der fra Marias side absolut ikke skrevet nogle navne eller andet, som jeg mener kan vise hvem du er Heidi. Det er kun dig selv der "afslører" hvem Maria har sagt nej til.

Uanset hvor mange der siger at man kan ændre sig på 3 år (og det kan man selvfølgelig), så ville jeg heller ikke vælge en passer til min hest (hvis jeg havde en) som jeg havde fravalgt til en tidligere hest, hvis mit fravalg bare havde det mindste med personens og min kemi/opfattelse af tingene mm. at gøre. Det kan godt være jeg virker fordømmende, men det ville sidde i baghovedet hvorfor jeg valgte at sige nej tak til personen tidligere.

Mvh. Ditte

PS. det skal lige præciseres at jeg ikke kender Maria, så det er ikke derfor jeg bakker hende op!

Husk at smile til verden...
så bliver det hele meget nemmere og du bliver kønnere at kigge på.
0
0
Svar på denne tråd

Heidi F
Forfatter: 
Dato:  02-11-2006 22:10

Dit navn eller noget der kunne fortælle indirekte hvem du er er ikke på noget tidspunkt skrevet fra mit tastatur. Jeg har skrevet ganske objektivt. Hvis du lige læser igen...

Men jeg tager ikke din vrede/skuffelse - eller hvad det er - så tungt. Valget er heldigvis mit, om det så var 20 år siden jeg havde set dig ride

M.V.H. Riderlykke

0
0
Svar på denne tråd

Lige et sidespring...
Forfatter: 
Dato:  02-11-2006 22:34

Til Maria:

Nu har jeg lige været inde på din præsentation for at kigge på hvilken hest det egentlig drejede sig om. Og jeg kan ikke lige finde ud af hvilken det er. For Santos er solgt, Titus sendt tilbage til sælger og Queenie er sendt tilbage til ejer...?

Det var bare lige nysgerrigheden der kom op i mig... undskyld

Mvh. Ditte

Husk at smile til verden...
så bliver det hele meget nemmere og du bliver kønnere at kigge på.
0
0
Svar på denne tråd

Altså,
Forfatter: 
Dato:  02-11-2006 23:18

jeg havde nok valgt at komme med en lille hvis løgn ala: Der kommer en og kigger på hesten, men hvis ikke det bliver til noget med hende, så kontakter jeg dig og så ladet den ligge der.

Når det så er sagt så forstår så heller ikke rigtig, hvorfor man lægger episoden ud på nettet med behov for at høre andres mening om det...

... Og Heidi, hvorfor går du dog så meget op i, hvordan Riderlykke har svaret dig? Hop dog op og fald ned på det. Hvis hun ikke har svaret dig pænt, eller ikke synes du passer til hendes hest - hva så? Hun er vel ikke et menneske, der betyder noget for dig, eller er din bedste veninde, så lad det da ligge og blæs på, hvad hun synes. Cheer up!

0
0
Svar på denne tråd

Meget voksent
Forfatter: 
Dato:  02-11-2006 23:21

Heide: Nu handler det jo helller ikke kun 100% om hvordan du passer med hesten, det er jo Maria der skal omgås dig, og hvis hun ikke har lyst til at omgås dig eller til at du skal omgås hendes hest, så er det jo hendes valg.

Øv for dig, men sådan er det jo.

Riderlykke: Jeg synes ærligt talt det lyder som om du har håndteret situationen meget voksent. Du har været ærlig, og et nej er i hvert fald fra min synsvinkel bedre end at blive ignoreret.

Er ked af at høre du måtte af med Queenie, hun var altså en dejlig hest.

Louise, nu med Fasion !!!

man skal ikke forsøge at holde på noget man ikke kan holde mellem hænderne... ;-)

0
0
Svar på denne tråd

skraedderdal
Forfatter: 
Dato:  03-11-2006 10:22

Nysgerrighed er ok

Det er en ny hest som jeg ikke lige har fået billeder eller tekst af endnu

M.V.H. Riderlykke

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider