Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

min familie! kæreste: økonomisk tilskud?
Forfatter: 
Dato:  01-11-2006 23:26

Hejsa

Når min familie har fødselsdag, så giver min kæreste ikke noget til gaver, selvom jeg ved at det et sted er 'forventet' at det er dobbelt gave. Vi bliver inviteret som par, derfor også giver gave som par dvs. hans navn står på kortet...nu snakker vi ikke store begivenheder, som runde fødselsdage, brylluper etc. Men admindelig fødselsdage...

Jeg giver tilgengæld heller ikke noget tilskud til gaver til hans familie, har engang givet gave til hans lillebror..hehe var dybt uenige om hvad vi skulle købe. Så jeg købte MIN gave til ham, også købte han hans. Det er eneste tidspunkt...

Men når i er inviteret til admindelig fødselsdag, giver i så gave sammen dvs. i betaler 50/50 ? eller køber du den også står hans navn der ?

Hvad når hans familie fylder år? og julegaver?

Mvh Heidi

0
0
Svar på denne tråd

giver mest til egen familie
Forfatter: 
Dato:  01-11-2006 23:30

Hvis det er min familie, giver jeg gerne det meste af det, uanset der står to navne på kortet, er det derimod noget af hans familie kan det være omvendt...

Jeg synes det er ok at den der har størst følelsesmæssig tilknytning giver mest, selvom der står begge navne på kortet :-)

0
0
Svar på denne tråd

Her i huset
Forfatter: 
Dato:  01-11-2006 23:44

Her i huset kommer begge navne på, uanset hvem der har finanseret gaven. "Reglen" er så at jeg køber til min familie og Søren til sin familie. Hvorvidt gaven så er så stor at den skal afspejle, at vi er to, ja det går vi altså slet ikke op i.

Mvh Tina, desværre uden Turpin

Til Dick Turpin:
"When a loved one becomes a memory,
memory becomes a treasure."
0
0
Svar på denne tråd

Her er...
Forfatter: 
Dato:  02-11-2006 00:24

...reglen, at jeg sørger for at købe til min familie og Richard køber til hans familie. Men da vi har fælles økonomi, så kommer pengene fra den samme konto, så det er kun ansvaret, der deles ud. regningen er fælles. Ellers ville det også være lidt unfair, for Richard skal til jul købe 4 gaver (vi giver kun til børnene) og jeg skal købe én! ;-D

Men jo, vi deles om regningen. :-)

Camilla

Festsange forfattes. 250,- pr sang. Fuld tilfredshed eller pengene tilbage. Ring/skriv for mere info. :-)

0
0
Svar på denne tråd

Gave...
Forfatter: 
Dato:  02-11-2006 00:25
Andreas køber gave til fødselsdage i hans familie, jeg køber gaver til fødselsdage i min familie.
Vi skriver så os begge to som giver.

Vi køber en gave der er rimelig at give "fra to" - vi er ikke fedtede selvom vi er på SU ;-)

Til jul giver vi gaver hver for sig, ligesom vi FÅR gaver hver for sig (gider ikke fællesgaver til jul!)

Hilsen fra LISE

"Udsæt det kedelige til i morgen. Det kan GODT vente!"

...med part på Lancome og Rigola
♥
- fordi hopper hopper højest og hurtigst,
og fordi to heste på 5 er sjovere end een på 10! :)

0
0
Svar på denne tråd

Vi gør lige som langt de
Forfatter: 
Dato:  02-11-2006 08:30

fleste åbenbart, altså jeg køber og betaler til min familie og han til hans.. Det er da lidt surt og skal smide til kæmpe gaver, men på den anden side, så kan jeg jo selvbestemme hvor meget jeg vil give for og omvendt..

Jeg ville temmelig negativ, hvis jeg gav min far til hans 50 års fødselsdag for 500 og vi skulle dele og han så valgte at give hans far til hans 60 år fødselsdag for 1500 og vi sku dele - derfor vores "regel"

Med venlig hilsen

Ditte

0
0
Svar på denne tråd

fælles økonomi
Forfatter: 
Dato:  02-11-2006 08:54
Vi har fælles økonomi og deles om at betale alle gaver til familie og fælles venner. Giver for samme beløb til begge sider af familien.

Hilsen Tenna
0
0
Svar på denne tråd

jeg betaler
Forfatter: 
Dato:  02-11-2006 09:10
til min famlie og han betaler til hans. Begge navne kommer på

Hilsen
Sanne
0
0
Svar på denne tråd

gavekøb
Forfatter: 
Dato:  02-11-2006 09:52

tjah, nu har vi kun lige været sammen i 5 mdr, og i den tid har begge vores mødre haft fødselsdag.

Da Kenneth har en del gæld han betaler af på, har han ikke så mange penge til sig selv om mdr. derfor har jeg betalt begge gaver.

Carina
Nu uden Sjakalen...
Opstalding nær Holbæk søges til ponyhoppeplag forår/sommer2007
Welsh Mountain hoppeplag købes
Merlyn Welsh Diamond lånes ud.
0
0
Svar på denne tråd

Vi har fælles økonomi...
Forfatter: 
Dato:  02-11-2006 10:56

... så vi deles om tingene. Indkøbet står jeg for - ellers var der ingen der fik gaver til tiden :)

Min mand køber kun gaver til mig (medmindre han allierer sig med min mor) - og det er ikke hvert år, det lykkes ham at få indkøbt en fødselsdagsgave til selve min fødselsdag :)

Hilsen Sif

Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt

0
0
Svar på denne tråd

hos os
Forfatter: 
Dato:  02-11-2006 10:58

hos os gør vi sådan at jeg betaler gaverne til min familie og ham til hans... vi er så begge på kortet..

Alt over 165 er ikke en hest, men en Giraf :-)

Odense; Undervisning tilbydes...

0
0
Svar på denne tråd

Vi er fælles
Forfatter: 
Dato:  02-11-2006 11:00

om at tjene og bruge pengene her i huset.

Derfor er der heller ikke noget med "dine og mine gaveudgifter", det er os der giver gaver.

mvh PiaR
quantum in me fuit
Udvis altid den største agtelse for en stille kvinde!

Grilltid - altid

Gode tilbud

Svar venligst i tråden og ikke via besked/mail

0
0
Svar på denne tråd

hver for sig
Forfatter: 
Dato:  02-11-2006 11:05

Jeg køber til min familie og han til sin, men hvor stor eller lille gaven er går vi ikke op i, vi gør på den måde fordi, det er så sværdt at finde på noget og så kan jeg aldrig huske hvornår det er hans forældre har fødselsdage,nogen har han vidst også glemt det, men det er så hans problem, iøvrigt brokke min svigermor sig altid over hendes gaver, så jeg gider simpelthan ikke købe noget. Til jul er det desværre næsten altid mig der må klare det hele, da han på en eller anden måde for klaret den så han ikke er hjemme det meste af december.

Jeg hader at købe julegaver, men takker for internet handel, så slipper jeg for at skulle alt for meget i overfyldte butikker.

Heidi

0
0
Svar på denne tråd

Vores regel
Forfatter: 
Dato:  02-11-2006 16:13

Vi køber til hver vores familie ved "gaveanledninger", men selvfølgelig kommer begge navne på.

Vi har ikke fællesøkonomi, derfor gør vi det på den måde.

Med venlig hilsen

Helle Sophie Christensen

...med Smukke Røde Ganger - ikke den eneste

• Jack Ellis sikkerhedsvest str. XS sælges 400,- Se billeder på præsentation

Klipning af heste tilbydes

i Ikast og omegn

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  02-11-2006 16:30

Vi er gift og har fælles økonomi. Så ja begge navne kommer selvf. på kortet.

0
0
Svar på denne tråd

Her i familien
Forfatter: 
Dato:  02-11-2006 17:06
er hans penge mine penge og omvendt - har dog 2 seperate konti. Så uanset hvem der betaler for gaven, så er den fra os begge (eller alle 3).

*Gratis*

Part søges til hest i Horbelev

www.heste-nettet.dk/ma...s/51996/1/

0
0
Svar på denne tråd

Her hos os
Forfatter: 
Dato:  02-11-2006 19:02
Som Sif skriver: Vi har fælles økonomi, så vi deles om tingene. Indkøbet står jeg for - ellers var der ingen der fik gaver til tiden

Det er faktisk også sådan, det er her hos os...

Venlig Hilsen
Louise
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider