Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

orh altså en 1. nov.
Forfatter: 
Dato:  01-11-2006 20:21

orh altså en dårlig 1. november.

man skal have 0. time eftersom man jo self. skal have tysk,

og derefter skal man da også lige have 6 timers matematik med en lære der bare fatter hat.

så begynder det at sne, og man har jo planlagt at gå den raske rute op tilhesten i sit fine skole tøj der ikke er særligt tykt

bidene koldt vind og self også en masse lastbiler der SUSER forbi en og sprøjter alt sneen op.

så sætter håret sig fast i lynlåsen når man prøver at lukke jakken.

så kommer man til hesten og skal lukke dem ind fra fold.

trods vejret var de ikke lige i humør til at komme og blive hentet. ikke engang da jeg fortalte om fodderet og høet i stalden.. tilsidst beslutter man sig for at træde ud på en sindssyg pløret fold med små bassiner over det hele for at fange en sky islænder man faktisk har ventet 35 minutter på, endelig får man fat og da man tager det første skridt sidder ens sko fast i mudderet, og tja, man går bare videre man bukker sig ned efter den og glider..

hesten smutter ud på folden igen, og tja, man kan begynde forfra.

når man så er halvvejs hjemme går det op for en man har glemt skole tasken i stalden, og at man ikke fik skrevet på tavlen.

__

hvordan var jeres d. 1 november ??

Ingen kommer foran, ved at gå i andres fodspor.
At sige alle er specielle, er det samme som at sige ingen er.
0
0
Svar på denne tråd

Øhhh
Forfatter: 
Dato:  01-11-2006 20:27

Øh... Vi skulle have studie og erhvervs vejledning, og det var faktisk rigitg spændene, men jeg fik hovedpine (jeg lider af megræne) gik ned på kontoret og bad om to panodiler, fik jeg så, men det hjalp ikke! Jeg måtte ud på toilettet og kaste op... ØV!

Jeg gik ned i kantinen, og der stod en af mine rigtig gode venner, (hmm.. egentlig er vi jo nok lif mere end det) og jeg stod seriøst bare og svejede! Han var heldigvis i bil så han fulte ,mig pænt ud til hans bil og jeg blev så kørt hjem og lagt i seng! Så hjem og sove lidt, ud til hesten, og så på arbejde... hmmm.. ikke så god en dag.!

c",)

0
0
Svar på denne tråd

Rigtig, rigtig
Forfatter: 
Dato:  02-11-2006 03:11

kold, men ellers en go' dag.

Jeg har stået i kø i 4 timer i odense, for at deltage i et

Deal No Deal åbent hus-arrangement.

Først ca 2 timers kørsel til odense.

Kl 14.30 var mine 2 hjælpere og jeg placeret i køen,

(uha den var lang)

kl 18.30 nåede vi frem til indgangen og kl ca 19 var det hele overstået.

Der var vildt mange mennesker og jeg tror alle hundefrøs,

men humøret var højt og stemningen god.

Vi fandt det nærmeste spisested for at få noget at spise

og for at blive tøet op.

Derefter gik turen hjem igen.

Så nu venter jeg spændt på om telefonen ringer en af de nærmeste

dage.

Hilsen Helen.

HUSK IGÅR

DRØM OM IMORGEN

LEV IDAG.

0
0
Svar på denne tråd

Tjaaa...
Forfatter: 
Dato:  02-11-2006 07:16

Vågnede kl 4 da det lød som om vores skorsten ville falde af, skulle lukke heste ud kl 6 i storm...

Vores hingsteplag var helt vild, så det resulterede i at jeg blev trukket gennem mudderet, og væltede i den største mudderpøl ved indgangen, derefter løb han igennem noget hegn!!! Fedt at stå der plaskvåd og møgbeskidt... Så måtte jeg jo fange ham igen, og lave hegnet i mørke og storm... Rigtig nemt! derefter i bad igen... Så var jeg ved at have travlt! Have min datter i tøj, og hun var meget morgensur, og ville intet. Da vi endelig var klar til at køre ville bilen ikke starte! Så måtte vi jage svigermor som er syg ud af fjerene og få hende til at hente os. Så kørte jeg hende hjem igen, manden til bussen og barnet i børnehaven. Og så afsted mod jobbet, men der var kø hele vejen igennem byen! Så jeg kom rigtig meget for sent på job!!! Så dagen startede rigtig skidt for mit vedkommende!!!

Med venlig hilsen Pernille
:-D
0
0
Svar på denne tråd

Så kan du lære det !
Forfatter: 
Dato:  02-11-2006 12:09

Ej undskyld. Tak for dagens smil

Husk på det altid kunne være værre.!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider