Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Kære moderator...
Forfatter: 
Dato:  31-10-2006 19:49

Der er så mange foeskellige foraer herinde, men der mangler et til mig og min slags...


Foraet skal være til de som:


- Synes, at det er ok, at have et pænt hjem , og som også er såååå fantastiske, at de samtidig har tid til kvalitetstid til deres børn og mand - altså den rigtig superkvinde man læser om i damebladene.


- som værdsætter kvalitet og ægte mærkevare - kopier bandlyst.


- For de, som taler pænt, og ikke gidder at bruge tid og kræfter på at indlede diskutioner med pøblen...


Altså generalt et fora for de, som er så selvhøjtidelige, at andre ikke kan holde dem ud!


Ellers ser det desværre ud som om jeg må starte mit eget debatforum - og det kan vi jo ikke há, selvom nogle ville sætte STOR pris på det...

Ved godt, at jeg nu får klø IGEN, men hvad... det er jo bare fra den lavtstående pøbel...


Ps: ingen af de grimme udtryk kommer fra MIG, de kommer fra andre, som åbenbart synes at mene hvad jeg tænker - altså udfra min indlæg...


Håber det lykkes kære moderator...


Frk. Nielsen




0
0
Svar på denne tråd
 
 bøadfbnoer
Forfatter: 
Dato:  31-10-2006 19:52
hmm hvorfor kan det ikke høre under hyggesnak? eller ve og ble?

Hingsteføl fra i år sælges BH Leredo/Michellino

Kik ind på vores nye hjemmeside :

www.123hjemmeside.dk/Nymarksgaard

Flere Hestemalerier tilsalg + bestillings arbejde

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  31-10-2006 20:01

Kan du og Illum ikke bare oprette jeres egen højtravende hjemmeside, så pøbelen kan være i fred og hygge på den fede måde ???


Jeg synes at det ville være afsindig kedeligt at sidde og bekræfte hinanden i, hvor god man er, hvor rig man er, hvor smuk man er, hvor smuk ens hest er, hvor dyr en bil man kører i osv osv osv.


Grunden til at jeg ikke gider at beskæftige mig med den slags er, at jeg er hamrende ligeglad, bare jeg har det godt, mine unger er raske og glade, min mand er lykkelig og at jeg er glad for mit liv,- og det regner jeg ikke ud i cold cash !

Lykke kan nu engang ikke købes for penge, de kan gøre tingene noget nemmere, og man kan leve på en illusion - hvis man vil.


Held og lykke med foretagenet, jeg håber at det lykkes for dig - så er du da et skridt nærmere din egen høje r**

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nu kan
Forfatter: 
Dato:  31-10-2006 20:03

kopier stadivæk godt være ne god kvalitet..


Men har du ellers prøvt under senior?




Ratster Zoo - avler af Vinterhvide Dværghamstere og Tamrotter


Den som aldrig laver fejl, laver heller ikke meget mere.


Opstalndning søges i Fredericia, læs mere HER

0
0
Svar på denne tråd
 
 fejlplaceret
Forfatter: 
Dato:  31-10-2006 20:05
Måske denne tråd burde have ligget under Forslag til HN - især hvis man ikke ønsker svar fra "pøblen"


M.V.H. Riderlykke


...bag skyerne er himlen altid blå...






0
0
Svar på denne tråd
 
 Ironi ??
Forfatter: 
Dato:  31-10-2006 20:05

Er det naivt af mig at have opfattet fr. Nielsens indlæg som fed ironi ??


Sys




Living is.....knowing which bridges to burn and which to cross
;-)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Sys...
Forfatter: 
Dato:  31-10-2006 20:06
Så er vi ihvertfald 2... - sådan opfatter jeg det nemlig også?

Karen
"Gestüt Pallerhaff"
"Don´t cry because it´s over - smile because it happened!"

Trakehner hoppe fra 2006 sælges
Kaiser WIlhelm x Schwadroneur

0
0
Svar på denne tråd
 
 Frk. Nielsen...
Forfatter: 
Dato:  31-10-2006 20:07

He he, ganske god humor ...


Nu har jeg fulgt et par af trådene på sidelinien, og du forstår da at få folk op af stolene...

Og allerede igen med dette indlæg


Heidi


Viljen til at ville, skaber evnen til at kunne!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Karen og Sys
Forfatter: 
Dato:  31-10-2006 20:08
Sådan så jeg det også inden nærmere overvejelser om; hvorfor så skrive det så pludseligt..


M.V.H. Riderlykke


...bag skyerne er himlen altid blå...






0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  31-10-2006 20:09
:-D hihi

Har været på den fedeste tur til USA

www.123hjemmeside.dk/thealien

En gang Frieser altid frieser

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvem snakker om penge...
Forfatter: 
Dato:  31-10-2006 20:09

Aldrig, har jeg nævnt penge... men nu da du nævner det, skal man selvfølge indsende sin selvangivelse til godkendelse før man optages i foraet...


Ps: moderator, foraet må KUN være for de som læser indlæggene ORDENLIGT!


Hilsen

Frk. Nielsen ,som er så tæt på min egen høje r** ( endnu et grimt udtryg som IKKE kommer fra mig???

0
0
Svar på denne tråd
 
 tilslutter mig Sys...
Forfatter: 
Dato:  31-10-2006 20:11

FEDT indlæg


Frk. Nielsen jeg vil gerne joine dig


Nu med Davina - og snart "plejemor" til Vallo-drengen <3


"Julenisser" søges til butik !

postnr 2610 - interesseret? skriv for info!


Sports freak? Tjek www.cafesporten.dk!


0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  31-10-2006 20:12

Pøbel har jo noget med lavere rang at gøre og dermed også penge.


Og så staves udtryg altså med K = udtryk (men der var måske ikke råd til den gode skole ??)


0
0
Svar på denne tråd
 
 øh pøbel
Forfatter: 
Dato:  31-10-2006 20:15

er bare en masse mennesker samlet et sted.. Det har ikke noget med rang at gøre..


Penge har ikke altid noget med rang at gøre.. det handler tit mere om respekt




Ratster Zoo - avler af Vinterhvide Dværghamstere og Tamrotter


Den som aldrig laver fejl, laver heller ikke meget mere.


Opstalndning søges i Fredericia, læs mere HER

0
0
Svar på denne tråd
 
 Privat...
Forfatter: 
Dato:  31-10-2006 20:17

Nu havde min forældre jo råd til privat skole, men der er jo sådan med med " de rigtig børn" fra min årgang ikke behøvede at bekymre sig om vi ku stave - vi skal nok klare os - vi er sikret på anden vis igennem vores forældre erhverv, for vi kan ingenting selv...


I værste tilfælde gifter vi os til magt og penge - DET har vi lært!!!


Frk. Nielsen

0
0
Svar på denne tråd
 
 Frk. Nielsen
Forfatter: 
Dato:  31-10-2006 20:18
Magt? Hvorhenne?



Ratster Zoo - avler af Vinterhvide Dværghamstere og Tamrotter


Den som aldrig laver fejl, laver heller ikke meget mere.


Opstalndning søges i Fredericia, læs mere HER

0
0
Svar på denne tråd
 
 Frk Nielsen
Forfatter: 
Dato:  31-10-2006 20:20
>>>>

Nu havde min forældre jo råd til privat skole, men der er jo sådan med med " de rigtig børn" fra min årgang ikke behøvede at bekymre sig om vi ku stave - vi skal nok klare os - vi er sikret på anden vis igennem vores forældre erhverv, for vi kan ingenting selv...


I værste tilfælde gifter vi os til magt og penge - DET har vi lært!!! <<<<


Hvorfor har mine forældre ikke været så dygtige at lære mig det?


Vi havde ellers også råd til privat skole - tsk tsk


Nogle mennesker fatter altså åbenbart ikke fed ironi


Nu med Davina - og snart "plejemor" til Vallo-drengen <3


"Julenisser" søges til butik !

postnr 2610 - interesseret? skriv for info!


Sports freak? Tjek www.cafesporten.dk!


0
0
Svar på denne tråd
 
 MODERATOR HJÆLP...
Forfatter: 
Dato:  31-10-2006 20:20

Kære moderator, hvor bliver du af??? - jeg bliver jo slagtet igen!!!


Folk herinder er såååå kloge, at de nu også udfra min indlæg, mener at mine forældre må ha været fattige...???


Jeg be´r pænt igen - kan min slags ikke nok få sit eget forum??

vi hører ikke til i den virkelig verden!


Frk. Nielsen

0
0
Svar på denne tråd
 
 Den er god nok !!
Forfatter: 
Dato:  31-10-2006 20:22

Hæ - hæ !!! Så var jeg alligevel ikke naiv - denne gang!!


Er helt med på sådan et forum


Sys



Living is.....knowing which bridges to burn and which to cross
;-)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Tilslutter
Forfatter: 
Dato:  31-10-2006 21:01

mig også sådan et forum...


Så Frk. Nielsen...godt forslag ;-)


lillefis
0
0
Svar på denne tråd
 
 Ja, at tænke sig...
Forfatter: 
Dato:  31-10-2006 21:01

... hvad ganske harmløse spørgsmål og meningsudvekslinger kan føre til..


Vh Lena


Man bliver ikke større af at gøre andre mindre!!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Forslag...
Forfatter: 
Dato:  31-10-2006 21:18

Må jeg forslå, at vi kalder det nye forum "Maud-forum" - nu hvor Matador alligevel ruller hen over skærmen - så har vi ligesom fået sat en streg under, hvad det handler om..


Og hvis vi ikke kan få det - ja - så går jeg altså i seng


Sys




Living is.....knowing which bridges to burn and which to cross
;-)
0
0
Svar på denne tråd
 
 haha..
Forfatter: 
Dato:  31-10-2006 21:21
Ja, fed humor!

Hilsen Lone :)
Nu uden hest :(

0
0
Svar på denne tråd
 
 Maud-forum
Forfatter: 
Dato:  31-10-2006 21:28

Det er jo PERFEKT!!! Det KAN ikke hedde andet!


Må jo nok indrømme, at jeg selvfølgelig SELV havde tænkt på det navn - det er jo klart! - Så egentlig er det jo MIN ide, for jeg havde tænkt det først!


Må hellere lige fortælle, at den seng, JEG søges tilflugt i, har vi fået efter at vi var på shoppingtur i KBH city på Hotel imperial. Der sov vi så godt, at jeg efterfølgende med min magt - som jeg har lært hos mine forældre og i min privatskole, fik hoteldirektøren til at bestille en sådanne seng igennem DERES private designer. Pris for 180x200cm = 35.000 kr.


Men godt navn: MAUDE_FORUM


Frk. Nielsen




0
0
Svar på denne tråd
 
 Griner...
Forfatter: 
Dato:  31-10-2006 21:36

Jamen - så har vi da slået det fast !!!


Hmmm - lyder som en god seng at søge tilflugt i - men MIN seng er altså importeret fra Hollywood - sådan i megastjernestil 4 x 2 meter - PINK og i rundbuestil. Jeg har da pli nok til ikke at oplyse om prisen (næsen-i-sky-smiley)..


Sys


Living is.....knowing which bridges to burn and which to cross
;-)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Og husk
Forfatter: 
Dato:  31-10-2006 21:52

At forummet KUN skal være for dem, med høje heste de kan sidde på!


/Anna

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tudefjæs-forum
Forfatter: 
Dato:  31-10-2006 21:54

Jeg forlanger så til gengæld at få et tudefjæs-forum.


Man SKAL være depressiv, grim, ensom, fejle adskillige slemme ting psykisk som IKKE kan kurreres og som må bruges som undskyldning HVER gang nogen siger een imod.


Man må gerne eje en hest, men KUN hvis den er kronisk halt og snart skal aflives.


Når man skriver på tudefjæs forum skal det være regnvejr eller sne og man skal brokke sig over det.


Man SKAL i øvrigt være overvægtig og man må kun have børn hvis det er problembørn - helst i ungdomsfængsel. Hvis ikke skal man være ufrivilligt barnløs.


Hvis man har dyr i øvrigt skal de kunne kvalificere sig til at komme med i et program i fjernsynet hvor en dyre-hvisker lærer een at håndtere dem rigtigt.


Ens hjem skal være lille, muggent og aldrig gjort rent. Dertil findes der også TV-programmer. Man har selvfølgelig ikke betalt licens fordi man ikke har råd. Hvis man er rigtig heldig er man blevet smidt på gaden også og er på heste-hettet via en stjålet telefon man meget snart får inddraget.


Man SKAL være uopfindsom hvad angår mad, og deraf følgende stærkt overvægtig. Hvis man nogensinde er kommet med et forslag i en af HN's mange madtråde er man altså ikke kvalificeret. Det tæller KUN hvis man spiser ren OMA-margarine til samtlige måltider.


Hvis man har een eneste ting at være glad for er man ikke velkommen. Så hvis man besvarer indlæg skal man være sikker på at indlæggets forfatter føler sig bakket op ang. at være tudefjæs.


Kort sagt:


GLAMOUR tåles ikke!!




"It's not why you're weak, but what will make you strong"
U2

Søger fuldtidsjob som webprogrammør i Århus Amt.

Freelance webdesign tilbydes.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Forummet
Forfatter: 
Dato:  31-10-2006 21:57

Det forum må da næsten laves,

Det kunne hedde " De høje røve"


For der er satme nogle herinde som er høje i røven.


som syntes at man skal leve som dem, være som dem.

Og føj hvor er det forfærdeligt. Så lad dem få deres eget forum, så os nede fra middelklassen kan have vores. :D


Liil-Mal0uh
23o0 ii blodet <'3

0
0
Svar på denne tråd
 
 ZZZzzz
Forfatter: 
Dato:  31-10-2006 22:16
GAB zzzZZZzzz!

//Hellas.

New Forest Ponyen - Avlet med hjertet - Redet med Stolthed!

Se og læs mere om min smukke New Forest hoppe Soldals Chelsea her;


www.123hjemmeside.dk/Chelsea

0
0
Svar på denne tråd
 
 SYS...
Forfatter: 
Dato:  31-10-2006 22:19

okay, du vinder mht. sengen - men husk vi bakker hinanden op alligevel- lyder til at vi er af samme kvalitet os to!!!


Frk. Nielsen

0
0
Svar på denne tråd
 
 Oh my God!
Forfatter: 
Dato:  31-10-2006 22:28

LiilMalouh - kender du til ironisk humor? For det handler om det - og ikke spor andet. Skal såmænd ikke tages så bogstaveligt - vel?


Ok Tina - tudefjæs-syndrom og Maude-syndrom - 2 nye fora - glimragende ide - dem med de høje heste og høje r... vi smutter ind hos Maude og forpester tilværelsen for hinanden - og dem med de kronisk halte heste, problembørnene og de uopdragne dyr... kan så rode rundt med alle de andre tudefjæser, hvis de vel at mærke kan kvalificere sig til det -


LOL


Sys


Living is.....knowing which bridges to burn and which to cross
;-)
0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  31-10-2006 22:32

Her kan jeg sq oss være med da!!! !!!


4 kvm stor seng - luksus madras og nyt sengetøj på hveranden dag.


Stor hyp - jeps - det har man da!! 175 stg...


Er hermed selvskrevet som næstformand i MAUDE_FORUM






Mvh Connie

Nu officiel klapper af Frøsanggårds A'Capo - det perfekte føl


www.aesel.dk

www.wmgalleri.webbyen.dk


Hvis du altid gør, som du altid har gjort

vil du altid få, hvad du altid har fået

0
0
Svar på denne tråd
 
 SUMPEFORUM
Forfatter: 
Dato:  31-10-2006 22:37

Ok hvis de fine skal have deres eget forum - så skal vi andre også!

Jeg foreslår et SUMPEFORUM! - for folk der ikke kan finde ud af at vaske gulv ude i bryggerset hver dag, og det dermed i vinterhalvåret ligner en bedre del af stalden, for folk der bliver mudrede når de skal ud og se til hestene - hvilket de skal hver dag og ihvertfald ALTID LIGE inden de skal ud af døren, med det resultet at man på arbejdspladsen pludselig findet et.. .hm. .HALMSTRÅ


Og for de folk der har katte der FÆLDER i ét væk, og ALTID ligger i sofaen... og som iøvrigt sviner deres mad udover hele køkkengulvet fordi det nu engang er rarest at have plads nok til at sortere sin mad ordentligt.


Og for de folk der har udbryder-heste og ALTID er igang med at lave folde, aldrig har styr på det hele mere end to sammenhængende uger i træk.


Og underligt nok er det også disse folk der har heste der ser det som en SPORT at gennemhulle de FINE DYRT indkøbte vandtrug - så de efter 1 måned er ubrugelig, og man ALLIGEVEL tyer til at bruge de billige - efter sigende giftige - murerbaljer der bare holder og holder...


Det er også os med utætte vandslanger der hopper af og oversvømmer bad og hele bryggerset et par gange om ugen.


Og det er også os der har får der bryder ud og skider hele gårdspladsen til med jævne mellemrum.


Os der synes det er synd at proppe marsvin og kaniner ind i bure, og derfor har dem i en stor indendørs løbegård hele vinterhalvåret ... det hygger altsammen.


Og os der har mudrede heste 5 måneder om året fordi de elsker at rulle sig, og rigtige heste lever jo ude og går ikke med dækkener.


Os der hellere går over marken til toget end at tage cyklen og cykle 4 gange så langt - og tropper op i ført gummistøvler...


Os der vader rundt i hestetøj når vi er hjemme, og os der hader at få uventet besøg fordi vi så ikke kan nå at gøre rent først..


Kom glad




0
0
Svar på denne tråd
 
 åhhh hjææælp
Forfatter: 
Dato:  31-10-2006 22:40

jeg har prøvet at gifte mig til magt og penge, men fik lige det modsatte...


foreslag til indhold i nyt fora...


"nye methoder til at fange en rig mand der er dum"


min var godtnok dum men penge kom han ikke med nogen af...


ellers kan jeg sagtens være med ved snobbene.(eller dem som gør som om)


Fedt indlæg


8-)intet er umulig for den som bærer viljen i sit hjerte!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hippo!!
Forfatter: 
Dato:  31-10-2006 23:05

Jamen det må så være dine faner jeg melder mig ind under!


Det kunne faktisk ikke være mere korrekt beskrevet - det ER mit liv i en nøddeskal. Jeg er også en af dem, der en sjælden søndag - bare engang imellem, undlader at gå i bad Så lige den dag, lugter jeg af hest og dufter IKKE af roser.

Men det er ligemeget, for min lejlighed lugter alligevel af kat og hund, og ikke af Ajax, og mit sengetøj, blev trods katte og hundehår en masse, skiftet for godt 3 uger siden, og ryger ikke af imorgen.


Jeg er overvægtig, og har ingen undskyldninger, - jeg er blot doven, og lever med det indtil jeg ikke gider mere, hvorefter jeg, som så ofte før, går på kur i 3 måneder, smider omkring 15 kg og er en HOT sild endnu engang. Jeg ER nemlig smuk, men ikke til daglig, hvor jeg ligner det jeg er i hverdagene; En hestepige - jeg snakker som en, går som en, lugter som en og bedst af alt - Jeg ELSKER det.


Hippo, jeg er med!




Vickie


Igen med Zheena.

Og aldrig mere uden.



SUPER TALENTFULD KAT 1 HOPPE SÆLGES!

KÆMPE KAPACITET!

Kontakt for mere information og billeder.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Frk. Nielsen
Forfatter: 
Dato:  01-11-2006 06:56

Kan man få lov at kigge ind på MAUD_FORUM blot engang imellem, selv om man ikke er helt perfekt, men dog har gået på Privatskole???

Jeg skal nok opføre mig pænt og KUN kigge forbi, når lejligheden skinner og jeg er nyvasket og pæn i tøjet...






Med venlig hilsen
Mette


0
0
Svar på denne tråd
 
 Nu bliver jeg
Forfatter: 
Dato:  01-11-2006 07:29

som en del af pøblen jo lidt fornærmet (hvis pøblen ellers kan have den slags følelser, måske hedder det bare pissesur når det er os).


Kan Maud-forummet ikke også delvis gå ind som det Rygklapper-forum jeg utallige gange har anbefalet HN? Det ville tage et frygteligt åg fra vores (pøblens) tatoverede skuldre hvis vi ikke skulle tage hensyn til folk med Maud-syndrom og andre, der lever i en barbieverden, der vel må betegnes som utopia.


Nydeligt indlæg fra dig, frk. Nielsen Dét er god værkstedshumor





Belgiske hyrdehundehvalpe (malinois) med DKK-stambog søger absolut gode hjem.

Ingen er både ærlig og fjendeløs

0
0
Svar på denne tråd
 
 Testing
Forfatter: 
Dato:  01-11-2006 08:04

Så må testing være "dit" fora.


I "min verden" har døgnet kun 24 timer som skal prioriteres og derudover tager skattefar størstedelen af min løn, så det ikke er LV varer der står øverst på indkøbslisten.





0
0
Svar på denne tråd
 
 Jamen dem der ville kunne bidrage
Forfatter: 
Dato:  01-11-2006 08:20

Til dette ikke eksisterene forum, har ikke indkøbslister Olsen, og de kan sagtens få mere end 24 timer ud af døgnet.


Og "skattefar" han er vist en anden end den du mener ;-)




我不是您朋友, 我是 Illum
0
0
Svar på denne tråd
 
 RasterZoo
Forfatter: 
Dato:  01-11-2006 08:22

Pøbel: folkets laveste lag; næsten kun nedsæt., om raa, uciviliserede mennesker med en voldsom, tøjlesløs optræden; mob; plebs. Moth.P189. Holb.Paars.57. en fast uhørlig Rebellion (udbrød) i Tydskland af den gemeene Pøbel og Allmue. Tychon.AB.29. Alle honnêtes Folk har fri Indgang, men Peublen og Laquaier maa staa ude. Klevenf.RJ.105. Indbyggerne i dette Fyrstendom inddeeles ikke i Adel og Pøbel. Bagges.NK.80. den laveste Pøbel. Kierk.VII.224. JVJens. Di.3137. || i videre anv., uden tanke paa sociale forskelle, om personer af lav, simpel tænkemaade, uden kultur. som Philosoph er jeg berettiget, til at regne alle ufornuftige, hvor høyt de end ere opskrevne i Rang-Forordningen, hen til Pøbelen af det Menneskelige Kiøn. Eilsch.F. 50. hun elsker Folket og hun afskyr den fine Pøbel. Brandes.III.706. jf.: jeg . . henviser alle . . personlige Kiævlerier til Læsepøbelen. Rahb.Tilsk.1791.333.

2) (sj. i alm. spr.) i ikke-koll. anv.: person, der tilhører pøbelen (1); simpel, lavttænkende person. Denne Jensen er en Pøbel. Chr Engelst.LD.29. Pol. 24/6 1934.Sønd.11.sp.1. jf.: han var noget Pøbel og ikke værdig til det Arbejde. Ugeskr.fRetsv.1897.1029. || i videre anv. en sær pøbel (dvs.: halvtaabelig person). Feilb.


Så gentag lige at ordet "pøbel" ikke har noget med rang at gøre ... hvilket jeg også godt tror du vidste inden du meget fromt prøvede at foreslå det modsatte. Hånden på hjertet, har du nogensinde brugt ordet "pøbel" uden at det var med nedsættede mening? Du behøver ikke svare til mig, men gør det til dig selv og vær ærlig ;-)


Hilsen Mia, der ellers ikke har nogen kommentarer til denne tråd

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jamen det er
Forfatter: 
Dato:  01-11-2006 08:26

Jo et ord som kan bruges som man lyster,med mindre der er tale om specifikke grupper/gruppe.


Som ordet fed ;-)


Pøblen er jo bare alle andre end jeg ;-D


我不是您朋友, 我是 Illum
0
0
Svar på denne tråd
 
 ævævæv
Forfatter: 
Dato:  01-11-2006 09:47

Ja jeg må så også melde mig under Hippos forum, men må indrømme at jeg nok af og til vil kigge ind til Mauderne og misunde dem deres perfekte liv og prøve at stræbe efter en dag at blive medlem. Men indtil videre må jeg nøjes med selv at få mudrede gummistøvler og have en staldfuld heste der ikke er høje nok til at trække min r*v højere op!

Jeg bliver nødt til at sende mine kommende børn i privatskole, så der i det mindste er et lille håb for dem!


BRATTENSBORG

-Mellem Odder og Skanderborg

Tilbyder opstaldning i bokse og løsdrift

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ingen over -
Forfatter: 
Dato:  01-11-2006 10:17

Ingen over - ingen ved siden af - selvom nogle prøver


Mvh Camilla - der lige leverede en omgang sort snak, men nogle ved hvad jeg mener


0
0
Svar på denne tråd
 
 TIL MINE MAUD MEDSØSTRE...
Forfatter: 
Dato:  01-11-2006 10:31

Desværre ser det ikke ud til at vi i første omgang vil få vores eget forum... Så pt. ser det ud som om at pøblen, statidvæk må trækkes med os " højrøvede rygklappere "


På en måde synes jeg, at det vil være for nemt bare at stoppe med at skrive på hestenettet - fordi nogle ikke kan finde udaf at bruge de timer på døgnet ordentligt - og derved ikke har ordentligt styr på deres liv - ligesom os andre...???


Men måske vi fremovre skal lave et lille "m" ved vores indlæg under hyggesnakken, så ved vi ligesom, hvem indlægget henvender sig til? Og skulle pøblen have den frækhed, at kommentere vores liv - ved vi at de bare endnu en gang føler sig trådt over tæerne - og det giver vi bare ekstrs styrke til vore selvopfattelse ik´?


Ivøvrigt må jeg sige til MODERATOR, at jeg er dybt skuffet over den måde, som I har håndteret denne høflige forespørgelse!!!

Ikke et eneste konstruktivt svar har jeg fået fra jer!!!

Men det er så med venlig hilsen fra Frk. Nielsen - der har SÅÅÅ lidt tid til sit barn pga. hun bruger hele 20 min. dagligt på at gøre sit hjem rent dagligt!


Ps. Barnet har så fået lov til at holde fri fra børnehave idag, så vi kan bruge kvalitetstid sammen med sin "fraværende " mor, der jo SELVFØLGELIG har taget pøblens ord til eftertragtning- og fået dårlig samvittighed...


Herregud, barnet er jo eller også i børnehave HVERDAG fra kl. 9 - 14. så det er nok vældig glad for endelig at kunne se sin mor lidt!!!


For første og sidste gang, vil I nu kunne opleve Frk. Nielsen tabe besindelsen idet hun siger: - @!#$ JER PØBEL, OG JERES FORPULET SMÅBORGERLIGE INDSTILLING!!!


Og jo - det bedre borgerskab kan også tabe hovedet. Husk dengang Maud sagde til Agnus: - TAG DEN UD, FORSVIND FORFANDEN!!!

Sproget har bare i det bedre borgerskab også ændret sig sidne 40érne...


ps. Det er FØRSTE gang i mange år, der er kommet grimme ord fra min mund...


Nå, men ikke mere fra mig idag, jeg skal lave en drage med min datter - og nej, det er ikke med mit billede på...



0
0
Svar på denne tråd
 
 Illum og Frk. Nielsen..
Forfatter: 
Dato:  01-11-2006 10:35

kan se at i to bliver sat i samme bås, tænkte om jeg måske ikke også godt må være med i den klub, som andre mener, i bør oprette...?


skal man sende ansøgning, eller er der en optagelses prøve?





Alt over 165 er ikke en hest, men en Giraf :-)

Odense; Undervisning tilbydes...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Frk Nielsen
Forfatter: 
Dato:  01-11-2006 10:45

Skægt du vælger at bruge ordet småborgerlighed om dem du omtaler som pøblen.


Fordi på mig virker du ret småborgerlig, men jeg må hellere få tjekket definitionen igen. - jeg kan sagtens tage fejl


Illum - du har mere at komme med end det der. men det ved du jo


Mvh Camilla - som godt kan gennemskue ironien, men egentlig ikke finder det sjovt. Måske har jeg bare haft en dårlig morgen. Selvom jeg har gået på privatskole, en af landets fineste vel og mærke, har forældre de rigtige steder, med huse de rigtige steder, venner de rigtige steder ( ikke Illum) , landejendom osv osv så hører jeg i denne forbindelse nok til pøblen :-)


0
0
Svar på denne tråd
 
 Ærlig talt
Forfatter: 
Dato:  01-11-2006 11:22

Så fatter jeg ikke din selv -ironi frk. Nielsen? kan ikke helt se hvad DINE indlæg skal gøre godt for os andre?


Men hvis du ønsker et (i mit ordssprog) SNOBBEFORUM, skal du være mere end velkommen, så slipper pøblen for dig.




En god træner kan få sin hest til at yde sit bedste, mens en suveræn træner kan få sin hest til at yde det bedste, fordi den selv vil !

0
0
Svar på denne tråd
 
 Glem nu ikke yiip
Forfatter: 
Dato:  01-11-2006 11:33

At det ikke var mig der slog os i hartkorn ;-)


Jeg har ikke nævnt noget om hvorvidt jeg gør rent eller ej eller hvordan jeg ser på andre der gør eller ikke gør.

At andre så altid kan læse lige det der passer dem ud af ligemeget hvad jeg skriver ( tænker på andre indlæg) det er jo bare et tegn på at nogle vil have ondt i deres popo ;-D


Om den sidder langt oppe eller ej, har det ikke noget med motion at gøre ??


我不是您朋友, 我是 Illum
0
0
Svar på denne tråd
 
 Dorte..
Forfatter: 
Dato:  01-11-2006 11:53

Der er ikke noget der hedder Utryk





Krone og bølge - En selvfølge


Hesteklipning tilbydes i Midtjylland


Frieserhopper sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 Og når i nu
Forfatter: 
Dato:  01-11-2006 11:54

skal have jeres forum for alle de fine Damer (med stort D) og hvor jeg ihvertfald ikke er berettiget til at skrive... så stav det dog rigtigt!!!


Det er da mangle på respekt at navngive et forum efter en historisk film personlighed, og så ikke kunne stave navnet.


Hun hedder Maude. Med E i enden.


Og det gør hun uanset om man mener man er nødt til at lære at stave eller ej...


Mage til ignoranter


Nå!!!


Mvh

-Helle


Hjælp os med at finde Blackies far Samson fra Thyregod/Brande området! Se efterlysningen her!


** der findes 10 slags mennesker - dem der forstår binært og dem der ikke gør **

0
0
Svar på denne tråd
 
 Men iøvrigt
Forfatter: 
Dato:  01-11-2006 12:00

så synes jeg egentlig at navnet "Hyacinth" passer bedre til fora'et.


Maude viste da i de sidste afsnit at hun trods alt var menneskelig - det har Hyacinth vist aldrig gjort




Mvh

-Helle


Hjælp os med at finde Blackies far Samson fra Thyregod/Brande området! Se efterlysningen her!


** der findes 10 slags mennesker - dem der forstår binært og dem der ikke gør **

0
0
Svar på denne tråd
 
 Damer.
Forfatter: 
Dato:  01-11-2006 12:03

Er det ikke kun dem der går med hat og handsker man kan kalde Damer ??


Så passer jeg ikke ind(heldigvis) for jeg går aldrig med hat og heller ikke ridehjelm ;-D


我不是您朋友, 我是 Illum
0
0
Svar på denne tråd
 
 Nej Illum
Forfatter: 
Dato:  01-11-2006 12:12

som tidligere skrevet passer du ikke ind i det her Maude forum - du har mere at byde på :-)



Mvh CAmilla


0
0
Svar på denne tråd
 
 HHansen
Forfatter: 
Dato:  01-11-2006 12:14

Hyacinth - Griner


Men lad dog Frk. Nielsen få sit forum, så kan hun sammen med de to andre, der vælger at tro at vi (pøblen) bliver imponeret over deres opstyltede liv - lade os andre være i fred.



Hilsen Pia

0
0
Svar på denne tråd
 
 Fjumre-forum
Forfatter: 
Dato:  01-11-2006 12:31

Det forstår jeg så ikke lige... der er jo allerede et forum skabt til jer to:

www.heste-nettet.dk/forum/11/


0
0
Svar på denne tråd
 
 HIPPIE HEST
Forfatter: 
Dato:  01-11-2006 16:25

Sådan :) Lad det være enden på det :)




En god træner kan få sin hest til at yde sit bedste, mens en suveræn træner kan få sin hest til at yde det bedste, fordi den selv vil !

0
0
Svar på denne tråd
 
 Beklager Illum...
Forfatter: 
Dato:  01-11-2006 16:28

Nok er du perfekt ifølge eget parameter, du er hudløs ærlig, og ligger ikke bånd på dig selv, når du skriver, men jeg tvivler på, at du er højrøvet nok til, at være i et Maud-forum, det sker jo faktisk, at du spørger "pøblen" om nogle ting




Al sorg, al angst handler om en tilknytning til et andet individ, som er blevet brudt, eller risikerer at blive brudt. Al sorg er kærlighedens pris


Medlem af DÅHM syd


horseauction.dk/


0
0
Svar på denne tråd
 
 Til Illum
Forfatter: 
Dato:  01-11-2006 16:32
Man behøver skam ikke gå med hat og hansker for at være en dame..



Ratster Zoo - avler af Vinterhvide Dværghamstere og Tamrotter


Den som aldrig laver fejl, laver heller ikke meget mere.


Opstalndning søges i Fredericia, læs mere HER

0
0
Svar på denne tråd
 
 Til Tosca
Forfatter: 
Dato:  01-11-2006 16:37
Nej det vidste jeg så ikke.. og hånden på hjertet JA jeg har hørt ordet på en ikke negativ måde, nemlig om en stor flok mennesker samlet på et sted (festival, fodboldkamp, you name it)



Ratster Zoo - avler af Vinterhvide Dværghamstere og Tamrotter


Den som aldrig laver fejl, laver heller ikke meget mere.


Opstalndning søges i Fredericia, læs mere HER

0
0
Svar på denne tråd
 
 Man forledes...
Forfatter: 
Dato:  01-11-2006 16:57

...til at overveje hvor mentalt ligevægtig denne tråds starter i grunden kan betegnes som.


Det ene øjeblik præsenteres en ironi der er henrivende morsom og rammende.

Det næste øjeblik en snævertsynethed, der stiller kraftigt spørgsmåltegn ved hvorvidt det tidligere præsenterede reelt var ironi - og derefter en himmelråbende dumhed, der alvorligt bringer læseren i tvivl om hvorvidt Frøkenens privatbetalte uddannelse nogensinde fandt sted - og om den mon kom længere end grundskolen?


Indlæggene er skrevet for at provokere - så langt er jeg med - men hvorfor provokationen ønskes kan jeg ikke greje.

Derfor min indledende kommentar om uligevægtighed. Måske en psykologistuderende kan hjælpe?


Hvorom alting er - Frk. Nielsen, din etos bliver svær at få opbygget igen - dertil er dine indlæg alt for svingende og troværdigheden lig med nu.


Anissi



0
0
Svar på denne tråd
 
 annemette
Forfatter: 
Dato:  01-11-2006 18:04

Hvorfor snakker du om utryk ??

Jeg har skrevet udtryk!


Læs før du skriver


Dorte

0
0
Svar på denne tråd
 
 Juhuuu
Forfatter: 
Dato:  01-11-2006 18:11

ENDELIG et Forum for STORE heste

Resten af indholdet kan i ski beholde for jer selv..


Hippie hest: -"nemli ja..de ve ja da"



Hilsner fra "Den STORE smukke hest med den lille smukke ejer"



En sand ven er en der tror på en, når man selv er holdt op.

Min nye hest Mirco

www.heste-nettet.dk/lo...7763/full/

Livet er til låns-lev det fuldt ud!

Medlem af Amagerklubben "a lots of yeeehaaaa"

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider