Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

hvem skal til mystikkens univers?
Forfatter: 
Dato:  31-10-2006 16:42

www.daninfo.dk/ss7.sspx

hvem skal ind og snuse lidt til denne verden?

jeg selv har en del fordrag jeg gerne vil til.

det var faktisk også her jeg for 4 år siden så min første platforms clairvoyance, som jo er skubbet på vejen til min uddanelse som claivoyant idag.

der er mange intresante ting at kigge på, jeg selv tror på noget af det, men der er jo også ting jeg slet ikke kan forholde mig til.

men jeg skal der ind, har endu ikke besluttet hvad dag, men her er de ting jeg gerne ville til fordrag eller workshop med

der er self. mange andre ting, men disse vækker bare min interesse mere end det andet.

16.00 -16.45
Ludmila Frolova

Hypnose og spiritualitet - tidligere livs oplever

17.00 -17.45
Mirza Mølgaard

Drømmetydning med clairvoyant vejledning

Brug drømmene som hjælp til at komme videre i dit liv - og få et større selvværd.
Drømme er slet ikke så mystiske, som nogen måske tror. Tværtimod kan drømmetydningen hjælpe folk der har det svært, eller bare har brug for nogle gode råd i deres liv, til at finde netop deres vej at gå. Så ved at forstå dine drømme kan du få et lysere og gladere liv. Og samtidig vil du få et overskud og en større tilfredshed i din tilværelse.
Kunne du tænke dig at blive din egen vejleder og finde ud af hvad drømmene betyder? Så er du velkommen til at medbringe dine egne drømme. Du vil få dem belyst på en spændende, jordnær og forståelig måde. Der kan blive tale om clairvoyant vejledning, da Mirza i sit arbejde med drømmene har klarsyn.
Under foredraget får du bl.a. at vide, hvorfor vi drømmer, hvad vi kan bruge drømmene til, om symbolerne i drømmene, hvordan du kan lære at huske dine drømme og hvordan du kan forstå netop dine drømmes sprog
15.00 -16.45
Ilse Johansen

Hvad er meningen med dit liv? - kanalisering og guidet rejse fra åndelige vejledere - minikursus

Her får du mulighed for at opleve - hvad meningen med dit liv er - både på dit personlighedsplan, dit sjælsplan og din sjælsgruppe plan.
Vores åndelige vejledere kanaliserer, igennem Ilse Johannesen, over "meningen med livet" og en Guidet rejse - inspireret af Kuthumi - fører os dernæst op på de højere planer, og du bliver vist og mærker energien af dine formål på jorden lige nu. Tilmelding på stand 130
13.00 -13.45
Dorte Juel Ebling

Krystalbørn, Indigobørn og fremtidens voksne

Indstrømningen af den nye tids energi til jorden, er nu så markant, at mange mærker forandringen.
Vi giver et bud på, hvordan den ny healingsenergi har banet sig vej til jorden igennem de sidste 20 år og hvordan en auratransformation kan hjælpe til en bedre balance i dagligdagen.
Børnene født gennem de sidste år, bærer navnene Indigobørn og Krystalbørn. Vi kan nu skabe et bedre og mere harmonisk liv for os selv, vores børn og globalt.
Kom og hør hvordan og hvorfor!
16.00 -18.00
Maya Fridan

Klarsynsdemonstration, tillægsbillet kr. 75,-

Maya Fridan vil først fortælle kort om clairvoyance, hvad det er, hvad der sker og hvordan det kan bruges. Derefter vil hun demonstrere klarsyn med budskaber til publikum
12.00 -12.45
Christian Sejr

Er hånden et redskab til psykisk udvikling

Der vil være en kort beskrivelse af håndlæsningens historie. Hvorfor håndlæsningen udvikler ens intuitive evner, såsom for nogle, særlige medicinske evner udvikles. Hvad kigger vi efter, for at finde svar på, om vores evner går i den retning (inkl. evner som håndlæser)? Folk vil blive praktisk inddraget i foredraget. så de kan prøve at være håndlæser

16.00 -16.45
John Calmar Andersen

Auraens og chakranes energi, demonstrationer på clairvoyance

Hvordan du hurtigt kan lære at se auraens energi. Hør om det visuelle billede fra Aura video stationen, som viser auraen og chakraerne og fortæller hvor du er fysisk og psykisk og hvordan du kan afhjælpe ubalancer. Igennem det visuelle aurafoto, kan du lære at bruge dine clairvoyante evner. Jeg vil lave clairvoyance demonstrationer blandt publikum

14.00 -15.45
Marita og Johnny Kristensen

Lær at tale med dyrene - minikursus

Medbring gerne billeder af dine dyr - også gerne afdøde dyr
Tilmelding på stand 97
13.00 -13.45
Erlinng Chriistensen

Klarsynsdemonstration - hvor der videregives informationer fra den åndelige verden

Platformsclairvoyance er en appetitvækker for mennesker, der er skeptiske, nysgerrige og lidt åbne over for den "anden" verden.
Mennesker, der har en rationel tankegang - vil ofte få nogle aha-oplevelser!
Det er en smagsprøve på, hvad clairvoyance kan anvendes til, som arbejdsredskab. Stemningen er humoristisk, uhøjtidelig og samtidig seriøs.
15.00 -15.45
Ulla Jerrebo

Gamle og nye Indigobørn - er du et gammelt Indigobarn uden at vide det? Hvordan integrere denne energi? Hvad skal du bruge den til?

Vi er alle Indigobørn. Vi har bare glemt det. Nu skal vi til at huske det igen. Vi er alle Guddommelige væsner, men vi har glemt det.
Til gengæld bærer vi på en ulidelig smerte. Vi bærer på en glemt viden, En smerte ved ikke at turde være os selv. At være lukket ude fra sig selv. Hvordan finder vi tilbage til os selv. Hvem er vi egentlig?
Det er det tidens børn, de unge indigoer, kommer for at huske os gamle på. De kommer med kærlighed, visdom og stædighed. Stædigheden er ikke til at komme udenom.
Gamle Indigobørn er kommet for at være med til at andre mennesker skal begynde at huske hvem de er. Men først må de selv finde ind til sig selv. Karakteristisk for os er en utrolig stædighed, krigernatur, jeg skal vise dem. En følelse af kongelighed, skal jeg virkelig være den der gør rent?
Tiden er kommet til at vi alle trækker sløret til side og husker.
14.00 -15.45
Marianne Larsen

Cirkelworkshop - test dine evner - at udvikle sig spirituelt - minikursus. Tilmelding på stand 98

(dette vil jeg nok ikke se, da jeg jo er i en cirkel til hverdag)

16.00 -18.00
Roze Kowalczyk

Clairvoyance via tarot - minikursus

Tarotkort er et af de ældste redskaber, der findes til at analysere og beskrive enkeltpersoners liv. Det gælder både fortiden, nutiden og fremtiden.
Jeg arbejder med flere forskellige oplægstyper, afhængig af din profil og dit specifikke behov for coaching, supervision eller klarhed.
Kom og deltag i minikurset, hvor jeg vægter at give dig detaljer og indsigt om hvad tarot kan bruges til i din hverdag. Tilmelding på stand 21

i må gerne hade mig, men had mig venligst for hvem jeg er,

og ikke hvem jeg ikke er!

0
0
Svar på denne tråd

indigobørn
Forfatter: 
Dato:  31-10-2006 16:45

Undskyld, jeg kunne ikke lade være med at grine:

"En følelse af kongelighed, skal jeg virkelig være den der gør rent?"

Det er lige mig...

:Pia

0
0
Svar på denne tråd

fdsdsfsdfsd
Forfatter: 
Dato:  02-11-2006 23:16

er det virkeligt kun mig, der skal ind og se hvad der sker.

jeg har været der inde før og fik lagt tarok kort og blev hypnotiseret...det er da lidt spændene eller?

i må gerne hade mig, men had mig venligst for hvem jeg er,

og ikke hvem jeg ikke er!

0
0
Svar på denne tråd

fdsfsdfs
Forfatter: 
Dato:  02-11-2006 23:23

Jeg ville også gerne, men har desværre ikke tiden, så håber der kommer en mulighed igen, og selføglig' gør der det.

Gode hilsner Fru Bach
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider