Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

En fremmede der ringer på din dør?
Forfatter: 
Dato:  30-10-2006 22:10

Hvad gør du? Åben du når du kan se at der er en fremmede der ringer på din døren? Også om aften...?

Eller lad du som ingenting for at være sikker?

Hvis du valgt at ikke åbent døren og fremmede kan se at du er hjemme og det undre ham/hende at du ikke åben?

Jeg skal aldrig åben for en fremmede om aften eller tage jeg en kniv med. Jeg låse min døren altid også om dagen.

Min mor dengang er blev overfaldt af en fremmede kl 1 om nat fordi hun har åbent for en fremmede hun har aldrig set. Så det skal aldrig ske igen

En anden dag sad vi og spist aftensmad, ringede døren pludslig nogenlund sent om aften i vinter tiden omkring 22-21.

Tog min mor et stort kød kvin med og og sagde at jeg skal gå med hende!

Men heldigvis der var kun en af vores nabo, mor smed kvin og åbnet døren.

Christine

Opstaldning/løsdrift SØGES i Kolding og omgen efter d. 1 Januar 2007!!

Til min ifol islandskehoppe.

Skriv til mig... :-)

0
0
Svar på denne tråd

Sygt...
Forfatter: 
Dato:  30-10-2006 22:18

At åbne døren med en kniv.

Sikke noget at lære sine børn.

Et kursus i selvforsvar ville måske give din mor mere selvtillid.

Desuden .. kommer der en som vil overfalde din mor,

så kan hun komme lige så meget til skade som personen uden for døren.

Farligt og uansvarligt.

Og ja jeg åbner min dør, hvad enten klokken er 16 eller 24.

Overskuelig landsdækkende salgsliste
Gratis oprettelse
OX-Arabere.dk
Kig forbi, måske venter din drømmehest der
* * *
Vi søger salgsheste.. adskillige købere på smslisten
0
0
Svar på denne tråd

Ja, det gør jeg da.
Forfatter: 
Dato:  30-10-2006 22:23

Men jeg har nu også en stor rottweilerblanding, og jeg ved, han vil ofre sit liv for mig, så jeg er aldrig utryg.

Bor dog ude på landet, så her kommer aldrig nogen om aftenen.

Bøger til lærerstudiet sælges. Skriv for titler.

Nu med hundepension...

0
0
Svar på denne tråd

Jeg åbner døren!
Forfatter: 
Dato:  30-10-2006 22:25

Forklaring:

Jeg lå syg en fredag - og var alene hjemme ...

Dørklokken ringede - men jeg "magtede" ikke at gå ned for at se, hvem der var ...

(Det var sikkert Jehovas Vidner - som havde frekventeret os i flere uger ... *GAB*)

Jeg forsøgte at sove videre - men lå uroligt - og skulle så ned for at tisse (ja - det var den gamle ejendom, hvor jeg kun havde 1 badeværelse - der lå i stueetagen).

Men jeg vaklede altså ned og gjorde, hvad jeg skulle - og gik op igen ... *snooork*

Senere opdagede vi, at vores store Stenhøj-kompressor (vejer over 100 kg! - var forsvundet ... ligeledes var en hel del håndværktøj, en hækkeklipper og fire fælge med gode dæk! ...

Så det har åbenbart været nogle "fiffige fyre" - der lige ringede på - og da der ikke var nogen, der "svarede" - så var dedr "frit valg på hylde 1!

Men da jeg altså lige skulle på toilettet - så har de "opdaget" - at de ikke var så "alene på gården" endda.

Dermed fik de vist halen mellem benene - og jeg er da ret glad for, at de ikke forsøgte sig med stuehuset, hvor jeg jo befandt mig! *s*

Nå - men vi fik hele molevitten erstattet - og der skete ikke skade på hverken mine dyr eller mig - og så er jeg vel ret tilfreds - og jeg ville GODT have set deres reaktion - da de kunne se og høre, at der pludselig var nogen på toilettet!

Så er der sikkert nogen, der mener, at jeg tager ret "let" på tyveri og ulovlig indtrængen ...?

Dét gør jeg ikke - og vi har nu video-overvågning på vores "nye" ejendom - så jeg håber, at evt. indtrængende bliver hapset, hvis tilfældet er. :-)

Men jeg åbner stadig døren, hvis det banker på. :-)

Venlig hilsen

Nina

(Som OGSÅ har video-overvåget havegangen og hoveddøren. :-))

0
0
Svar på denne tråd

Overfald
Forfatter: 
Dato:  30-10-2006 22:43

Vi har ikke en forsvar hund eller den slags, den dag min mor blev overfaldt. Var hun alene hjem på stort huset ude på lille landeby.

Mand ringede på døren og mor åbent, sagde han at han ville have 13.000 kr af min mor her og nu.. Mor har aldrig set mand før og sagde nej og prøvede at lukke døren, men desværre nåede hun det ikke. Mand fik min mor og slog slog slog, og rystede hendes hals og smed på gulv!

Der lå min mor i ca 10 min og mand forsvundt, og mor var meget slemt såret og i chokeret, bagefter ringede hun til politi og de kom med samme, og mor tog til politistation og skadestue.. Polti vil gerne anhold den mand, men de fandt ham desværre aldrig derfor har mor det nu ikke så let at bare åbener en fremmede og derfor tage hun kniv med i hånd i bag ryggen, hun ved ikke hvad der vil vente.. Hun smide den igen hvis der er en hun kender eller en "rare" fremmede.

Christine

0
0
Svar på denne tråd

tjaaahh
Forfatter: 
Dato:  30-10-2006 22:44
Jeg har en grand danois og en schæfer som back up - så jeg lukker gerne døren heeelt op
0
0
Svar på denne tråd

paranoid
Forfatter: 
Dato:  30-10-2006 22:48

wooow...er i paranoide eller hva??

jeg har som regel låst døren...meeen jeg render nu ikke med kniv eller andre våben,hverken her eller når jeg er ude...

jeg bliver heller ikke mistænksom fordi det ringer på døren når der er mørkt udenfor..

Itchy and Scratchy

0
0
Svar på denne tråd

Alene hjemme...
Forfatter: 
Dato:  30-10-2006 22:56

Her hvor vi bor er der sort som i tyrens r*v om aftenen, men jeg er aldrig nervøs for at være alene hjemme.

For det første har jeg min engelske bulldog som med sin gøen og lidt dystre udseende alene ville skræmme uhæderlige folk langt væk.

For det andet tror jeg at jeg ville være mere nervøs for at være alene hjemme i en lejlighed eller parcelhus inde i byen!

KH Pia

- Nu uden Gicell T, men stadig med minimuler -

Søges: Vallak, 3-12 år, 150-165 cm, LC dressur/spring, trafiksikker.

0
0
Svar på denne tråd

Hmm tja...
Forfatter: 
Dato:  30-10-2006 22:56
Jeg har altid åbnet døren når nogen bankede på. Førhen havde jeg ingen hunde eller noget. Men nu har jeg en rottweiler og en lille blanding. De vil begge forsvare mig med deres liv... Jeg plejer dog altid at lukke døren ud til gangen når jeg skal ud og åbne døren. Gider ikk stå og bakse med at holde 2 stk hunde der oss lige skal se hvem der kommer. Men jeg har tilgengeld en hun (rotten) der er i stand til at åbne døre når jeg råber av... Okki så er hun i stand til det meste. Det er lidt sjovt. I dag var hun ved at æde katten (de er ellers perle venner) men han hoppede op af mit ben med alle kløer ude. Det resulterede i et lidt højt av fra min side af og straks var min dejlige hund der, og hun puffede lidt kraftigt til katten...

KnuZ

Vibber...

Nu med jordens skønneste hunde...

www.123hjemmeside.dk/Teglgaard2/

0
0
Svar på denne tråd

Nej...
Forfatter: 
Dato:  30-10-2006 23:00

... hvis jeg ikke venter nogen (læs pizza) åbner jeg ikke døren sent om aftenen medmindre min kæreste er hjemme.

Vh Tine :-)

Hestens Urtehave- nu online igen

Urtemix, Loppefrøskaller, Hyben, Hvidløg osv.

Go Go sælges: dejlig 3 års kat. 1 pony, god kapacitet og kæmpe udstråling.

www.heste-nettet.dk/lo...est/77748/

0
0
Svar på denne tråd

sjovt nok
Forfatter: 
Dato:  30-10-2006 23:00

da jeg boede i schweiz, i det mørkeste hul, ja der var jeg aldrig nervøs(det er løgn, engang hvor jeg skulle være helt alene på gården og alle hundene var taget med, og det blæste, der var jeg nervøs) og døren blev aldrig låst.

Herhjemme er jeg den største kryster. Låser døren altid. Ligeså snart det er blevet mørkt, lister jeg hen og kigger i dør spionen før jeg åbner.

Uhh..jeg glæder mig til at vi får dørtelefon på igen. Eller at vi for råd til at bo på landet og ikke op og ned af alle mulige skumle typer (eller ihvertfald de 4-5 km væk fra de skumle typer som nu).

Mvh. Tine

Hestepasser søges til Schweiz pr. 2 januar. Kontakt mig via beskedcenter for flere oplysninger!

0
0
Svar på denne tråd

Tjae...
Forfatter: 
Dato:  30-10-2006 23:23

Hvis det banker på er det naboen -vi har fælles indgang. Ringer det på har jeg dørtelefon.

Jeg har det heldigvis ikke slemt med at være alene eller i mørke. Og desuden er jeg bartender -jeg er vant til at smide granvoksne stangstive mænd ud af døren, så kan jeg vel også smide folk ud herhjemmefra

/Anna

0
0
Svar på denne tråd

hehe næhhh
Forfatter: 
Dato:  30-10-2006 23:42

jeg har en yderst bidsk westie lol når han altså ikke sover dvs 98 % af tiden lol

ej jeg lukker sjældent op hvis det ikke er nogen jeg kender så må de sku smide en seddel i postkassen hvis det er så skie vigtigt.

0
0
Svar på denne tråd

aldrig
Forfatter: 
Dato:  31-10-2006 01:05
Jeg åbner aldrig døren medmindre jeg venter på posten eller gæster. Og ja, jeg er paranoid, og det har jeg papir på ;)

------
Rotter er geniale kæledyr. Spiser alt og holder svigermor fra døren.

0
0
Svar på denne tråd

måske ikke
Forfatter: 
Dato:  31-10-2006 01:09
Det har jeg ikke taget stilling til, der kommer aldrig nogen her om aftenen, HVIS der gjorde ville jeg muligvis ikke åbne, og jeg ville have min mobiltelefon tæt på mig, og jeg ville gå ud og tjekke dyrene - at det ikke var noget med dem, og jeg ville nok luske ud for at spionere hvem det havde været, her er ret mørkt, så jeg ville have alle fordele udenfor, eftersom det er mig der kender terrænet... well.. men ligefrem åbne døren i første omgang, nej det ville jeg måske ikke gøre.
0
0
Svar på denne tråd

Altid åbent
Forfatter: 
Dato:  31-10-2006 07:43

Jeg åbner altid, min dør er heller aldrig låst.

Vil de ind, så skal de sgu nok komme ind alligevel. Om døren er låst eller ej.

I øjeblikket bor vi i byen, så når vi ikke er hjemme er døren låst.

Når vi bor på landet, så er døren aldrig låst, heller ikke når vi ikke er hjemme.

Jeg har til dags dato aldrig oplevet noget ubehageligt, eller haft indbrud.

En enkelt gang (på den gamle gård) har der været et ungt par inde og låne vores telefon, mens vi ikke var hjemme, da deres bil var brudt sammen. Dagen efter kom der ene gigantisk kurv med slik og gode sager, samt et fint kort med tak for lån af telefonen.

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  31-10-2006 07:49
Selvfølgelig åbner jeg døren hvis der kommer nogle sent om aften. Hvilket jeg ikke tror på der gør, så langt ude på landet som vi bor.

Hej fra

Irene

www.123hjemmeside.dk/ladylama

Ses vi på www.ekvinde.dk

En pragtfuld lille bitte minature hingst på 6 mdr. sælges
0
0
Svar på denne tråd

JEg er...
Forfatter: 
Dato:  31-10-2006 08:07

Jeg er ret sikker på at skulle der ringe nogle på min dør som ville mig noget ondt, så forsvandt de så snart nynne starter ud, hun gør nemlig ret så voldsomt hvis det er mørkt uden for, og hun kan se en skikkelse ved døren.

Så ja jeg åbner - jeg kan tilgengæld godt finde på ikke at åbne om dagen når det er lyst og jeg har luret at det er jv der er kommet forbi.

Men mest for at skåne dem, for jeg bliver noget så sur n¨r de trænger sig på selv om man har sagt nej tak

0
0
Svar på denne tråd

Åbner altid døren
Forfatter: 
Dato:  31-10-2006 08:17

uanset hva tid på døgnet det der, tænk hvis det var fordi mine heste var rendt ud og naboen var kommet for at sige det.

Og det jeg har som back up, er en halv norsk skov kat der tror han er et egern. ikke meget beskyttelse der. :D

men nu bor vi også så langt ude at selv vi har svært ved at finde der ud

jannie

0
0
Svar på denne tråd

lyder langt ude
Forfatter: 
Dato:  31-10-2006 08:40

ja man kan være bange det er også iorden. Men den måde at håndtere den på som din mor gør er nedbrydende og forstærker angsten.

Din mor har projecteret hendes angst over i dig, og det er bare ikke holdbart.

Din mor og dig skal have proffesionel hjælp.

En eller anden dag ender det galt når angsten får overtaget.

Meget bekymrende familiemønster.

0
0
Svar på denne tråd

Det var dog noget forskruet
Forfatter: 
Dato:  31-10-2006 08:52

Noget at tage en kniv med ud til døren

Verden møder tiest een på samme måde som man møder den.

Vi åbner og siger hej eller kan jeg hjælpe med noget.

Nu er døren tit låst også midt på dagen, men det er fordi jeg kan ikke høre hvis folk bare kommer ind, stort hus.

Og jeg bliver SÅ vildt forskrækket hvis der bare lige med et står en i stuerne.

我不是您朋友, 我是 Illum
0
0
Svar på denne tråd

Enig med Illum...
Forfatter: 
Dato:  31-10-2006 09:12

... det er en mærkelig måde at møde mennesker på der banker på ens dør!

HVIS nogen ahr ondt i sinde, så skal de nok komme ind alligevel - og så hjælper en kniv ikke - den vil DE sandsynligvis være mere villige til at bruge end din mor selv.

Få en sikkerhedskæde på døren i stedet, så kan hun nøjes med at åbne den lidt og høre hvad folk egentlig vil.

Jeg har min dør låst om aftenen. Banker det på, vil jeg nok lige tænde lyset udenfor, så jeg kan se igennem vinduet hvem det er. Er det nogen jeg ikke kender, kan det da godt være at jeg kunne finde på at sætte kæden på før jeg åbnede. Men jeg ville aldrig åbne med en kniv i hånden!

Umiddelbart KAN jeg ikke se hvad nogen "bøh-mænd" skulle bevæge sig så langt ud på landet for ;-)

Jeg kan ikke forestille mig at nogen skulle have så meget imod mig at de ville skade mig personligt.

Jeg ejer ikke værdigenstande der ville være interessante for tyve.

Jeg skylder ikke penge væk,og har ikke nogen man kan afpresse mig for.

Det ville være en elendig forretning for en forbryder at besøge mig, så jeg regner med at de bliver inde i byen hvor koncentrationen af B&O anlæg og fladskærme er større :-)

£isbeth & Baloo
Always forgive your enemies; nothing annoys them as much
Oscar Wilde
Griffin Distancesadel sælges - 17,5 tommer - bred bom
0
0
Svar på denne tråd

Det gør folk ikke
Forfatter: 
Dato:  31-10-2006 09:13

her, for vi har ingen dørklokke...

Men jeg åbner da døren hvis der er nogen der banker på, også, eller specielt, når det er sent om aftenen...

Hvis folk render rundt herude på bøh-landet og ringer på min dør, så går jeg sandelig ud fra at det er fordi de vil mig noget, eller at der er noget galt...

Er det folk der har slemme hensigeter, så har jeg heldigvis et på Dobermanns hos mig, så mon ikke folk så kommer på andre tanker...

Zamangah

Flot jumpe sælges.

Welsh Cob hingst, 18 mdr. u. papirer sælges, se præsentation.

Vi kører brudeparret i hestevogn.

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  31-10-2006 11:15

Jeg tror det ville blive en vurdering fra min side. Men jeg kan i øvrigt se hvem det er ved at tænde lyset i gårdspladsen og kigge gennem vinduet i døren

Jeg har boet i Sydafrika, så jeg er jo nok lidt skadet derfra, med f.eks. at låse bildørene når jeg kører bil..

Venlig hilsen

Kongehøj

0
0
Svar på denne tråd

Du kan tro
Forfatter: 
Dato:  31-10-2006 11:23

at der ikke bliver lukket op hvis jeg ikke kender vedkommende...

der er "kun" tre mennesker der kommer ind i mit hjem...

Men jeg er stor og stærk så skulle det blive nødvendigt kan jeg godt forsvare mig ;-D Jeg bider dem bare i benet...

~ Shetter ~
Hesteskruk på fulde gardiner
~♡~~♡~~♡~~♡~
"Lær at pille i din egen navle,
før du piller skidtet ud af andres"
~♡~~♡~~♡~~♡~

0
0
Svar på denne tråd

Helt enig i
Forfatter: 
Dato:  31-10-2006 11:44

At det er forkvaklet at behøve en kniv for at "modtage" gæster efter mørkets frembrud. Men man behøver jo heller ikke ligefrem åbne døren på vid gab for fremmede om aftenen. Man kunne jo - som vi altid har lært vore børn, når de var alene hjemme, at spørge gennem døren om, hvem det er der banker på så sent.

Så kan man jo derefter tage stilling til om det er nogen man bør åbne for.

Jette

0
0
Svar på denne tråd

Hvis man banker på vores dør ...
Forfatter: 
Dato:  31-10-2006 11:46

... er man meget synlig, da der er glas i døren og man kan glo ud af køkkenvinduet og se personen.

Er jeg alene hjemme, så låser jeg døren, efter det er blevet mørkt og hunden skal nok gø vildt og voldsomt, hvis der bliver banket på yderdøren.

Det er mest af praktiske årsager, da jeg ikke gider at have folk stående inde midt i huset lige pludselig, hvis man sidder foran fjernsynet iført badehåndklæde

Jeg mangler vist det gen, der gør, at man skal være vildt bange for alt og alle.

Jeg har da gladeligt været gået med viltfremmede mennesker ud i garagen, for at finde en sjat benzin i en dunk eller har kørt dem hjem, hvis de ikke er medlem af Falck og vil lade bilen stå til næste dag, hvis den var helt kaput.

Til gengæld kunne jeg aldrig drømme om at forlade matriklen, uden at låse både huset, garagen og fyrrummet.

Ikke på vilkår om folk skal kunne vade lige ind og tage hvad de vil have ... og det synes ens forsikringsselskab ganske sikkert heller ikke er smart.

Mvh. Lisbeth

Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod fra andre.

0
0
Svar på denne tråd

Aldrig, faktisk
Forfatter: 
Dato:  31-10-2006 13:05
med mindre at kæresten er hjemme, eller jeg venter nogen..

Med venlig hilsen

Ditte

0
0
Svar på denne tråd

bum bum bum
Forfatter: 
Dato:  31-10-2006 13:12

Vi har heldigvis dørtelefon

Men var jeg alene hjemme en aften og et ringede på, nej så ville jeg bestemt ikke åbne døren!

Se vores nye hjemmeside:
www.123hjemmeside.dk/M...er/5313381
Se også vores anden hjemmeside med malerier:
www.123hjemmeside.dk/S...s_Malerier

0
0
Svar på denne tråd

Istion
Forfatter: 
Dato:  31-10-2006 13:39

Hvis din mor blev overfaldet og hun stak vedkommende med kniven, var det hende der ville få en dom.

Som en anden skriver, skulle hun hellere tage på et selvforsvars-kursus, så hun kunne få genoprettet selvtilliden.

0
0
Svar på denne tråd

Selvfølgelig åbner..
Forfatter: 
Dato:  31-10-2006 14:27

jeg døren, jeg er ikke så naiv.. Måske lidt en ulempe..

Jeg låser næsten aldrig døren, selvom jeg ligger og sover, for hvem laver indbrud ved højlys dag, ingen (tror jeg i hvert fald)..

Min pung ligger også altid i bilen, som er ulåst..

Krone og bølge - En selvfølge

Hesteklipning tilbydes i Midtjylland

Frieserhopper sælges

0
0
Svar på denne tråd

selvforsvar
Forfatter: 
Dato:  31-10-2006 14:57

Ja efter overfald er min mor meget meget bange, og det gjorde jeg også.. Vi troede at den mand prøvede at slog min mor ihejl. Det har været svært for hende at kom over, denne mand er stadigsæk efterlyst af politi nu.

Men at tage en kursus til selvforsvar lyder faktisk udmærke, hvor kan jeg finde det?

Er der en hjemmeside?

Christine

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  31-10-2006 15:45

Det kommer da meget an på hvordan personen ser ud , men det er da ikke mere end 2 år siden at der kom en ældre mand på "besøg" for han havde hørt at vi havde heste til salg, jeg blev stående med hunden i halsbåndet og sagde at det måtte bero på en misforståelse.

Jeg har da også oplevet at min søn gik og legede ud i haven, da en dame kom gående ude på vejen og begyndte at kalde på ham, hunden var på stikkerne med det samme og det var derfor jeg opdagede det, da jeg kom ud i indkørelsen forsvandt hun ind i skoven, jeg kendte hende ikke og siden den dag, er jeg da mere forpasselig med hvem jeg lukker op for og hunden hilser altid på først.

Mkh Viben

Husk... livet er en gave, så man skal aldrig klage over indpakningen!
0
0
Svar på denne tråd

Måske din mor
Forfatter: 
Dato:  31-10-2006 18:21

burde søge noget hjælp for at komme sig over det der skete.

smukke-ped: syntes du man er panoid fordi man er nervøs efter et meget groft overfald...

Sussi

0
0
Svar på denne tråd

Jeg åbner
Forfatter: 
Dato:  31-10-2006 18:57

Altid døren, men har også en hund, der nok skal passe på mig, hvis det er en skummel person...

Min dør er til gengæld altid låst, da jeg hader hvis der pludselig står en indenfor, hvis man lige er i kælderen f.eks.

Al sorg, al angst handler om en tilknytning til et andet individ, som er blevet brudt, eller risikerer at blive brudt. Al sorg er kærlighedens pris

Medlem af DÅHM syd

horseauction.dk/

0
0
Svar på denne tråd

Ja, jeg
Forfatter: 
Dato:  31-10-2006 19:03

Ja, jeg åbner altid.

For hvis der kommer nogen ind i vores indkørsel for enden af en grusvej, så har hunden alameret med en kort "alarm". Og så kan man sagtens nå at tænde lyset på gårdspladsen, hvis det da ikke er om vinteren, hvor lamperne tænder ved bevægelse.

Da vi bor i Jylland på landet med heste for en del penge efterhånden og stort værksted (håndværkerfamilie) samt traktor osv, så kan der jo blive stjålet mange ting. Men vores hund, (som kun lever udendørs- frit på hele vores grund, marker og stalde- uden at forlade grunden alene nogensinde i 8 år) skal nok fortælle om det er venner der kommer, lastbiler, eller nogle nær bekendte.

Alt dette kan man hurtigt aflæse på hundens reaktion, fordi den ikke lader en "mistænkelig" person komme op til hoveddøren om aftenen, uden at vi har gjort opmærksom på, at det er okay! Den stopper personen udenfor terassen og bliver der indtil vi banker på ruden, åbner døren, eller i det hele taget giver tegn.

Den rører dem ikke, og truer dem ikke, men fortæller blot med et enkelt bjæf, at de ikke skal nærme sig mere.

Idet vi giver "det er okay"-tegn, smutter den over i hundehuset eler placerer sig ved døren. Efter at den selvfølgelig har hils på vedkomne og gerne er blevet nusset lidt.

Alt dette præsteres af en lille FT-spaniels som elsker alle, når blot vi er der. Indtil vi er der, er der ingen kære mor!!

Ved tætte venner som ofte er på besøg eller naboer (som nærmest er her hver dag ) reagerer hunden med en kort "alarm" (et enkelt bjæf) og så smider den sig ellers på jorden og bliver nusset.

<3 Ejer af 12 Dansk Varmblodsheste <3

Og det kan faktisk lade sig gøre at have kærlighed til dem alle!

Do r mijn øchestien,

æn bette dejle jen, r do

- Jean Maire <33

0
0
Svar på denne tråd

Jeg åbner
Forfatter: 
Dato:  31-10-2006 19:06
det kunen være en af mine venners venner.. elelr postbudet (han/hun er også fremmed for mig)

Ratster Zoo - avler af Vinterhvide Dværghamstere og Tamrotter

Den som aldrig laver fejl, laver heller ikke meget mere.

Opstalndning søges i Fredericia, læs mere HER

0
0
Svar på denne tråd

Bla bla bla
Forfatter: 
Dato:  31-10-2006 19:08
Nu går jeg somregel i seng kl 21.30, og derefter må folk ringe på lige så tosset de vil, men jeg lukker ikke på
Hvis jeg er vågen, så lukker jeg op, uden våben eller dræberhund ved siden

MVH Rikke

"The greatest thing, you'll ever learn, is just to love, and be loved, in return" Moulin Rouge
"Life is like a box of chocolate- you never know, what you're gonna get" Forest Gump

En gang
DV, altid DV !
0
0
Svar på denne tråd

Låser...
Forfatter: 
Dato:  31-10-2006 19:19
Aldrig min dør... og når jeg ikke er hjemme står døren åben pga. hundene skal kunne komme ud.

Hvis det banker på døren når jeg er hjemme, åbner jeg dog ikke, da jeg ikke er interesseret i at snakke med folk jeg ikke ved kommer.

At nogle fremmede mennesker så vælger at vade ind når der ikke bliver lukket op er mig et under.

Hundene ville dog ikke være til megen hjælp, hvis der endelig skete noget vildt... de ville højst sandsynligt prøve at slikke overfaldsmanden ihjæl heh.

Og jo det er skam tit ved højlys dag, der bliver lavet indbrud, der er folk jo som regl på job. Vågnede en dag (sov længe) og så havde der sgu været en inde og stjæle en masse ting, mens jeg lå og sov på sofaen... det var lige groft nok .
0
0
Svar på denne tråd

Ja åbner
Forfatter: 
Dato:  31-10-2006 19:24

døren, jeg har to hunde som altid er ved min side. Og den ene skal jeg holde i halsbåndetnår jeg åbner, for han gør og viser tænder!

Men han er en stor lalleglad hund som ingen gør fortræd! Han kan bare godt se farlig ud!

Hilsen Stine

0
0
Svar på denne tråd

Well...
Forfatter: 
Dato:  31-10-2006 20:51

Nu er der ikke så mange fremmede der kommer forbi her xD Men åbner da bare for dem...

:-* Mvh. Theis :-*

~ Dance with the devil

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider