Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

jeg skal lave 3 retters menu
Forfatter: 
Dato:  29-10-2006 13:32

Jo jo, som overskriften siger skal jeg lave en 3 retters menu til mine veninder der kommer på lørdag og spiser og vi skal bare hygge os.. Vi blir kun 3, så skal jo ikke lave helstegt pattegris.. Men, hvad kan jeg sammensætte??? Det må gerne være noget der smager godt, noget kreativt og behøves ikke være nemt at lave, jeg er rimelig god i et køkken..

Jeg havde selv tænkt på avocado med krebsehaler, svinemørbrad stegt som vildt med hasselbagte kartofler, waldorfsalat, hjemmelavet svampesovs og hindbær mousse til dessert, men det er nu kun taget ud fra min smagsløg, hvordan lyder denne sammensætning hos Jer???

Andre forslag er selvfølgelig velkomne..

Livet er en leg, man skal bare kunne reglerne..
0
0
Svar på denne tråd

hvornår skal
Forfatter: 
Dato:  29-10-2006 13:36

vi komme??? jums, lyder rigtig godt.

Hindbærmouse, har du en opskrift??

Medlem af klubben for manipulerende, hjernevaskende, talentløse ponymødre

Frisk bl. fuldfoder fra www.kirstinedal.dk leveret direkte til døren, vil du høre mere kontakt mig via besked el. 30 31 58 01

0
0
Svar på denne tråd

Griner..
Forfatter: 
Dato:  29-10-2006 13:54
jamen altså.. Det starter kl 18, men tror altså ikk jeg laver åbent hus.. Jeg fandt en opskrift på hindbærmousse på google, tror det var under alletiders kogebog..

0
0
Svar på denne tråd

bhebfelbfrjweæ
Forfatter: 
Dato:  29-10-2006 15:07

Når jeg skal have gæster er det vigtigste for mig at alt er OK når de kommer, så jeg har tid til at være sammen med dem og ikke skal stå i køkkenet...derfor ynder jeg:

Forret: tunmousse (billig, kan laves nogle dage i forvejen) med ristet brød (skåret i tynde bjælker) pyntet med citron og brønkarse...

Hovedret: Kylling (hvor der er stoppet hvidløgsost og chorrisopølse op under skindet) stegt i ovnen serveret med pastasalat (kan laves i forvejen) og brød

Dessert: Ymerfromage med ristet mandler eller melonsuppe m/vanilieis

UHHH...og dejlig tøset! Skriv hvis du vil have opskrifterne...

Med venlig hilsen

Maria

Sund kost til private - www.KostSpiralen.dk

SUPER smart dressurføl sælges eft. Michellino/Racot Kawango - se præsentation

0
0
Svar på denne tråd

så vil jeg se
Forfatter: 
Dato:  30-10-2006 13:38

om jeg kan finde den, hmmm hindbærmouse, det lyder godt nok lækkert.

Håber i får en hyggelig aften.

Medlem af klubben for manipulerende, hjernevaskende, talentløse ponymødre

Frisk bl. fuldfoder fra www.kirstinedal.dk leveret direkte til døren, vil du høre mere kontakt mig via besked el. 30 31 58 01

0
0
Svar på denne tråd

Neeej
Forfatter: 
Dato:  30-10-2006 13:56

mums det lyder godt nok lækkert ...

jeg vil også have god mad jeg ikke selv skal lave

Jannie

0
0
Svar på denne tråd

Hindbærtærte
Forfatter: 
Dato:  30-10-2006 15:54

Hos mig er hindbærtærte m. creme fraise altid et hit.

Et godt tilbehør til en hovedret er store champignon og tomater i ovnen med ost og andet på...lækkert og nemt.

Men din sammensætning lyder godt nok lækker Helene...mums

Mvh. Louise

0
0
Svar på denne tråd

hejsa!
Forfatter: 
Dato:  30-10-2006 16:34

Tusinde tak for Jeres svar.. Ss Glæder mig at det ikke er mine smagsløge der har taget helt over for en underlig middag-sammensætning.. Gg

Den hindbærmousse jeg har fundet skal der husblads eller hvad det hedder, i, og det har jeg aldrig prøvet at bruge før, men husker tydeligt en fromage min farmor engang lavede, den var fyldt med klumper af husblads og føj for den da!!! Så, hvordan bruges det???

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider