|
|
| Navn til hoppe??? |
| Forfatter:  |
Techt13 |
| Dato:  |
29-10-2006 09:00 |
|
Hejsa. Vi sidder lige her og prøver at finde et pænt/sjovt navn til en sort Frieser-hoppe.. Vores gamle hund hed Pomfrit, og vores nuværende tæve hedder Nougat.. så vi havde overvejet Marabou.. Hvad synes I og har i nogle navne til en flot sort hoppe?? ( pssst.. synes ikke at Marie, Sorte, Flicka osv er noget vi vil overveje idet der er MANGE heste der hedder det)..Så kom med nogle lidt anderledes navne  )
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Link... |
|
|
Jeg har ikke lige et specifikt forslag ,men du kan evt prøve at kigge på denne side: www.babynames.com/Name...result.php Jeg har søgt på "black" og pigenavne, men kig selv videre. Der er nok af navne at vælge imellem ihvertfald, og de fleste kan bruges til heste, selvom det er "babynames".
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lakrids |
Jhez |
29-10-2006 09:36 |
|
Lakrids, Haribo, Domino, Gevalia...  Jhez
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehe.. ja måske |
Techt13 |
29-10-2006 09:53 |
|
Syns at Lakrids og Haribo er fede.. men de passer nok lidt bedre til en Hingst eller vallak? Gevalia er fedt.. Tænkte lidt på Blue Jeans.. de er også sorte.. Så er der Nutella, men det er nok mere til en brun hest? Pepsi er også fedt.. og Chili..Cuba Caramel.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hvad med... |
M&Davina |
29-10-2006 09:56 |
|
Café Noir?  det er jo "simpelthen den bedste" if reklamen  Eller Belle Noir (sorte skønhed) ?  - eller noget andet med Noir  Bortset fra det synes jeg da at Marabou er classy og sødt ellers  Og hov - må vi så se et billede af skønheden herself?  
Nu med drømmehesten Davina <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hmmm... |
|
|
Ikke Marabou Så skal den være chokolade-brun... Hvad med Gori 88...
STRIT JH
Love comes first! It´s not how you wine -it´s how you loose!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Daim.. |
Mette_H |
29-10-2006 14:34 |
|
.. Måske hvis det skal være chokolade eller salmiark:)
Stævnejakke og bukser TILSALG
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| !!!???!! |
|
|
hvad med choco? eller twist?
min pony vil altid være i mit hjerte.<'3 welsh cob er en god race! min hest er mit liv! ______________________...__________ Til en vallak skal du sige; "Du skal" Til en hingst skal du sige; "Be om" Og til en h
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nu er det |
|
|
nu er det så ikke lige noget med "slik". men hvad med Prima?
min pony vil altid være i mit hjerte.<'3 welsh cob er en god race! min hest er mit liv! ______________________...__________ Til en vallak skal du sige; "Du skal" Til en hingst skal du sige; "Be om" Og til en h
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| navneforslag |
elsoma |
29-10-2006 16:27 |
|
Mustikka, betyr blåbær på finsk,og de kan jo nogle gange se sorte ud.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| navne ... |
|
|
Black Chocolate  Twix Mars Delight Cheewing Gum, sys jeg er totalt sødt  Caramella After Eight Caffe Laté
Heste gør en lykkelig, så husk at gengælde lykken til den 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| navn?? |
|
|
Holly Jolly cola Dameskrå coca cola
Knus Mimse  Dyret er ens bedste ven for den lyver aldrig, fortæller ikke dine hemmeligheder til andre eller fortæller dig hvor dum du er. så behandel dyrene som du gerne vil behandles af dyret..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| et rigtigt flot et |
heste-piiiin |
29-10-2006 17:13 |
|
casiopaia syntes jeg er rigtig flot det udtales:kasopaja.
Love Sonic fjordheste er de bedste!!! tjek lige min rideskole den er vildt god www.sroe.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sikke I kan...Hehe |
Techt13 |
29-10-2006 18:35 |
|
Hehe.. Sikken masse flotte navne.. Det med Noir er ret sødt.. Faktisk hedder hun det allerede.. Det er ikke min egen hest, men en vi har set på. Hun er GUDE-smuk og har en super gang. Men men.. vi tog faktisk derud for at se på et hingsteføl, og det bliver ham vi vælger. Han er en RIGTIG skøn fyr. Fræk og artig på en og samme tid. Sætter et billed på af ham når vi har købt ham. Syns det er en smule forkert at gøre det nu, hvor han tilhører en anden. Men han skal med sikkerhed hedde Romeo. Men tak for de fine navne. Skulle jeg få mig en hoppe en dag vil jeg bestemt huske jeres forslag )
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fff |
|
|
cacao selvom det er brunt, men har nu ikk set en hest, som hedder det eller minnie mouse
Lori -my love -my passion Smil til verden og verden langer dig en. -smil igen, og verden langer dig en mere!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hihihi |
|
|
Lori: Ham fra Equipage´s hest hedder COCIO så det er tæt på...
STRIT JH
Love comes first! It´s not how you wine -it´s how you loose!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|