|
|
| Uret skal stilles.. |
|
|
Okay, nu er jeg lettere forvirret. Min kollega skrev lige til mig at jeg skulle huske at stille uret i nat, så jeg mødte til tiden imorgen tidlig, lørdag morgen. Men er det ikke først søndag nat den skal stilles?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nej, det er i nat |
| Forfatter:  |
Lea&Tasha |
| Dato:  |
28-10-2006 23:55 |
|
Det er altid natten mellem lørdag og søndag. Men i morgen tidlig er det altså søndag, ikke lørdag  Jeg tror ikke helt, jeg forstår dit indlæg 
Lea ...nu med hest!!  Hvor voldelig handling ta'r fat, der standser kunsten brat!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nårh ja... |
|
|
Lea nårh ja, jeg skrev forkert - det er søndag i morgen. Dvs at det er i nat jeg skal stille uret? Min kæreste har ellers bildt mig ind det var søndag nat - altså natten mellem søndag og mandag den skulle stilles.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stille ur |
staldhestely |
28-10-2006 23:59 |
|
Det er natten mellem d. 28-29 at uret skal stilles en time tilbage. Så i nat kan vi sove en time længere.  Hilsen Helen.
HUSK IGÅR DRØM OM IMORGEN LEV IDAG.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| godt så... |
|
|
Godt så stiller jeg mit ur nu, for nu går jeg i seng, og jeg skal jo helst møde til tiden imorgen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sov godt |
staldhestely |
29-10-2006 00:11 |
|
og god arbejdslyst i morgen. Hilsen Helen.
HUSK IGÅR DRØM OM IMORGEN LEV IDAG.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| grrr... |
|
|
og jeg havde så glemt at stille uret. Så jeg mødte kl 3 i stedet for kl 4 på arbejde.. øv øv.
-passer søges til rar 1´er pony, Århus.. Se præsentation for yderligere oplysninger-
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Jah jeg faldt oså i og stod op kl. 5 for at være klar til at fodre på rideskolen kl. 8.Til alt held var min bedre halvdel lidt mere vågen og fortalte at jeg kunne slappe af en time ekstra.
Vild med de gyldne og ikke mindst min skønne guldpige. HJEMMESIDE Tine-Pingvin Fotografering tilbydes. Kontakt mig for priser.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Klassisk fejl |
|
|
Hmm... Så vågen var min bedre halvdel altså ikke, så han kunne advare mig om uret... Damn! Har lavet den klassiske fejl; skal først være i stalden kl. 8. Nå men så godmorgen da  Lillemyr
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tak tak |
|
|
Jeg vidste det godt igår for min søster advarede mig. Men jeg faldt i søvn inden jeg fik det gjort. Og er nu stået op kl 7... eller det vil sige kl 6, og har fodret osv. Skal til min mors 75 års fødselsdag idag og godt at jeg ikke kommer en time for tidligt!! Så tak for påmindelsen. Maria Ps det er altid mellem en lørdag og en søndag, for da er der færrest, som skal på arbejde og derfor kan komme for sent/tidligt.
Hellere lugte af hest end lugte af hash. Citat Erhard Jakobsen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja ja og der.. |
|
|
var dem der kunne være en time mere i byen 
Krone og bølge - En selvfølge Hesteklipning tilbydes i Midtjylland Frieserhopper sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Annemette.. |
|
|
Annemette, hvad delen laver du så oppe hvis du har været i byen??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sparky.. |
|
|
jeg kan ikke sove 
Krone og bølge - En selvfølge Hesteklipning tilbydes i Midtjylland Frieserhopper sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| haha... |
|
|
Haha sådan havde jeg det også i mine unge dage (!) Men efter jeg har fået en kæreste der kan sove hele dagen nogle gange, så er jeg blevet lidt mere øvet, og kan somregel sove til omkring kl 9 - 10 stykker hvis jeg har været rigtig meget i byen, hvilket egentlig sker ret så sjældent.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| stille ur |
|
|
Bliver altid gjort om aftenen inden jeg går iseng.Så er der ingen ubehagelige overraskelser den følgende morgen  Annette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hehe, du syntes.. |
|
|
måske ikke du er ung mere?? Mit problem ligger så nok også i at jeg er vandt til at stå op mellem halv 5 og halv 6 hver morgen.. Så kombinationen gør at jeg ikke kan sove mere.. Pokkers træls når vi kommer senere hen på dagen..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|