Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Jeg gider ikke være syg :(
Forfatter: 
Dato:  28-10-2006 06:13

Øv, øv.

Igår havde jeg ondt i halsen.

Da jeg vågnede her til morgen havde jeg ondt i halsen, ryggen, er snottet og har feber.

Hvor trælst.

Jeg krydser alt hvad der krydses kan for at jeg er klar til på mandag :D

Camilse og Looksen

JA... Looksen er Lukas, som i virkeligheden er Sondergardens Look At Me. Men lige meget hvad, så er en hest der elsker gulerødder

Tjek vores HP

www.camilse.dk

0
0
Svar på denne tråd

lille pus dog
Forfatter: 
Dato:  28-10-2006 06:34

Det er da en weekend i sengen hva, gå evt til læge og få pencilin det hjælper hurtigere, min bedre haævdel har været syg i 14 dage nu forfi at han ikk gider og gåå til læge.

nå men god bedring

knus Christina

0
0
Svar på denne tråd

giddet var mig
Forfatter: 
Dato:  28-10-2006 06:41

der havde sovet :-(

jeg har ikke kunnet sove i nat - fordi jeg igen sov for længe efter arbejdet i går morges..

og jeg skal starte stævne kl 16 og vi skal jo ordne heste og stald og det hele inden vi tager afsted

mon ikke jeg kan sove i nat så???

Karina82

Den, som ikke laver fejl, laver som regel slet ingen ting

min hjemmeside
0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  28-10-2006 06:45

Hvor er det træls for dig. det eneste råd jeg kan give dig er, hop i seng og vær syg hele weekenden. forkæl dig selv og få en masse omsorg.

Jeg håber for dig at du er klar til mandag.

Øh Christina, det der pencilin, det er altså ikke noget man bare lige skal tage hvis man er er lidt syg. heldigvis er det de færreste læger der udeler det, med mindre man er virkelig alvorlig syg

Hej fra

Irene

www.123hjemmeside.dk/ladylama

Ses vi på www.ekvinde.dk

En pragtfuld lille bitte minature hingst på 6 mdr. sælges
0
0
Svar på denne tråd

Bummelum
Forfatter: 
Dato:  28-10-2006 07:07

Jeg regner stærkt med at jeg er rask til mandag. Jeg skal lige hente nogle tekstdokumenter. Så smutter jeg nedenunder, med ekstra dyne og tæppe. Pakker mig ind, og arbejder med noget af alt det der skal afleveres i næste uge.

En kop varm kakao bliver det nok også til.

Jeg prøvede ellers at få mig en lur, men jeg kan simpelthen ikke sove :( Så nu har jeg været vågen siden lidt i fem :(

Camilse og Looksen

JA... Looksen er Lukas, som i virkeligheden er Sondergardens Look At Me. Men lige meget hvad, så er en hest der elsker gulerødder

Tjek vores HP

www.camilse.dk

0
0
Svar på denne tråd

kom du herned
Forfatter: 
Dato:  28-10-2006 07:09

så kan vi holde os vågen sammen - eller falde i søvn i et hjørne et eller andet sted haha...

hm... jeg sidder og spekulerer over hvad jeg skal gøre ved mit hår - etageklippet hår og fletning duer ikke og høj hestehale som sædvanligt passer ikke lgie med at jeg skal have snublekysen på :-P

Karina82

Den, som ikke laver fejl, laver som regel slet ingen ting

min hjemmeside
0
0
Svar på denne tråd

bummelum
Forfatter: 
Dato:  28-10-2006 17:22

Suk suk...

Jeg har lige på mirakuløs måde sovet 3 timer væk. Jeg har det som om jeg har sovet i et år...

Camilse og Looksen

Tjek vores HP

www.camilse.dk

0
0
Svar på denne tråd

Jeg vil helelr
Forfatter: 
Dato:  28-10-2006 17:26

ikke være syg..

Jeg har hoste, ond i halsen, ondt i maven, er snottet, har ondt i ryggen og er svimmel..

Og jeg skal starte i Madsby parken (dyrehaldet) på mandag *argh*

Ratster Zoo - avler af Vinterhvide Dværghamstere og Tamrotter

Den som aldrig laver fejl, laver heller ikke meget mere.

Opstalndning søges i Fredericia, læs mere HER

0
0
Svar på denne tråd

Heyhey
Forfatter: 
Dato:  28-10-2006 19:39

Go' bedring herfra.. Der er rigtig mange som er syge i den her tid.. har lige haft en omgang med ondt i hals mv, men er frisk igen, skal til køreprøve (lastbil) på onsdag, så skal bare være frisk.. :-) Og ja, man får vel bare sådan pencilin pga en forkølelse, jeg får dog pencilin hver gang jeg har feber over 38,5 da jeg ingen milt har(mistet efter en rideulykke.. )

Men go' bedring..

Mvh Louise R
___ STALD VESTERBÆK ___
Oldenborg & Belgieravl
Chris De balgerhoek BEH1903- Elton Son OLH748- Dinar Agerbo OLH739 - Lord-Gruson af Hvarre OLH 711

www.123hjemmeside.dk/S...Vesterbaek

* R.I.P FUTTE

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider