Øv øv øv...
Nu er det jo sådan at jeg faktisk nærmest er opvokset på hesteryg og har redet hele mit liv med undtagelse af de sidste 3 år, hvor jeg har studeret i København.
Og det skal ikke være nogen hemmelighed at jeg savner både ridningen, men bestemt også den daglige omgang med heste.
Desværre holder hverken økonomien eller tiden til at begynde at ride lige pt.
Igrå var jeg så til fusioterapeut pga nogen problemer med min skulder og hvilken besked får jeg så?
Jo, han syntes det ville være en rigtig god ide hvis jeg begyndte at ride igen. Det var han overbevist om ville afhjælpe det hele.
Og så sidder jeg jo her og vil skide gerne ride, men ved bare ikke lige hvordan det skal kunne lade sig gøre.
Jamen, jeg kan jo bare melde mig på et elevhold en gang om ugen, det kunne økonomisk og tidsmæssigt måske nok hænge sammen. Ja, det kunne jeg sikkert godt, men tror bare ikke jeg ville have tålmodigheden til det. Jeg har været så priviligeret gennem hele mit liv at jeg altid har fået privat undervisning og har faktisk aldrig deltaget i en rideskoletime, så tror jeg ville have svært ved det.
Argh kan ikke finde ud af det og gider ikke have ondt i ryggen mere...