Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

er så glad i dag
Forfatter: 
Dato:  26-10-2006 21:12

ja det er jeg...i morges var min kæreste med mig ude og kigge på galla kjoler bare fordi jeg have lyst hehe så prøvede jeg den her fantastiske vinrøde kjole som bare sidder perfekt på mig... og så siger min dejlige kæreste vil du ha den??? mig: JAAA kæreste: okay men så vil jeg heller ikke hører brok over og få en tidlig jule gave mig: NEJ NEJ NEJ

godt værsgo så nu har jeg fået en galla kjole til 2000 kr. hehe JUBIII bilder følger når jeg får kjolen hjem i morgen tidlig er bare mega glad for min dejlige kæreste og i weekenden har han bestilt værelse på et 4 stjernet hotel i randers glæder mig så meget til og bruge min nye kjole

AYLA FORE EVER
ZENTA FORE EVER
ANIMALS FORE EVER
0
0
Svar på denne tråd

ej hvor lækkert
Forfatter: 
Dato:  26-10-2006 21:20

hvor er det dog lækkert, tillykke med den fine kjole, den er garanteret vild flot..

hva for et hotel er det? bor selv i Randers ;) det bliver da skønt at komme ud og skal bo lidt på et skønt hotel...

god weekend.

Hilsen
Line Larsen :-)

En ven er en der forstår din fortid tror på din fremtid og aceptere dig i dag som den du er!!

0
0
Svar på denne tråd

takker
Forfatter: 
Dato:  26-10-2006 21:30

det bliver hotel randers se under hotelranders.dk

det er så lækker en stil de holder der og fede billeder derfra så glæder mig til og se om de lever lop til de 4 stjerner

AYLA FORE EVER
ZENTA FORE EVER
ANIMALS FORE EVER
0
0
Svar på denne tråd

weekend
Forfatter: 
Dato:  27-10-2006 09:09
God fornøjelse i weekenden især med din nye kjole..

Bimsemor

Mor til Maja og sponsor til Abstrakt Firfod

Besøg vores hjemmeside

www.123hjemmeside.dk/mabepe

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider