Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

At glæde andre ... Inspiration ...
Forfatter: 
Dato:  26-10-2006 00:29

Hvornår har I gjort noget - bare fordi I holder af en person - og hvad har I gjort? :-)

Venlig hilsen

Nina

0
0
Svar på denne tråd

jeg har...
Forfatter: 
Dato:  26-10-2006 08:05

givet min kæreste en omgang massage a en prof massør...

så har jeg en gang efter han kom hjem fra ferie tændt levende lys i hele huset, og fyldt soveværelset med oppustet hjerteballoner og lagt rosenblade på sengen..

selvfølgelig var der også lavet en go middage...

0
0
Svar på denne tråd

skrift over
Forfatter: 
Dato:  26-10-2006 08:34

jeg gav min kæreste morgenmad på sengen på hans fødselsdag... :)

Engang overraskede jeg ham også, da vi havde aftalt at være sammen i hele weekenden (vi boede langt fra hinanden på det tidspunkt), men jeg kunne først komme derud lørdag, da jeg skulle arbejde fredag, heldigvis var der en der var så sød at tsge min vagt fredag, så jeg tog bussen ud til ham og bankede på hans dør og overraskede ham^^

MVH Eva.
Dejlig spring/allround hest sælges:
0
0
Svar på denne tråd

Gode gerninger
Forfatter: 
Dato:  26-10-2006 22:50

.. kan jeg se, at I har gjort. (y)

Jeg er nok ikke helt selv så god pt. - men jeg præsterer da at indkøbe noget tøj til gemalen, når jeg falder over noget, jeg kan se, at han mangler. ;-)

Sidste gang, jeg nok gjorde noget ret "ekseptionelt" - var da han ønskede sig et Hasselblad kamera med ekstra udstyr - koster "kassen" (er halvproff. fotograf) - og så sagde jeg - "Køb det dog" ... Vi har fælles økonomi - så vi deles om udgifterne - men dog normalt ikke i dén størrelsesorden. ;-)

Men generelt ER vi vist begge forkælede, da vi - uden de store konsekvenser - køber, hvad vi hver især har behov for uden at skulle stå til regnskab. :-)

Venlig hilsen

Nina

0
0
Svar på denne tråd

En kollega
Forfatter: 
Dato:  26-10-2006 22:57

Kæresten og jeg gør så tit noget for hinanden, det er ligesom en del af det at være kærester - syntes jeg.

Fornylig har jeg haft hjulpet en kollega med at flytte. Vi snakker godt sammen på arbejdet, men ser ikke noget til hinanden privat. Da hun skulle flytte og det hele ramlede tilbød jeg at komme og hjælpe med. Primært fordi hun er en person jeg holder af, men også fordi jeg kunne gøre en forskel (glorien pudses lige).

Måske jeg nu skulle gå op og bruge noget af skærret fra glorien på kæresten...

Sensi
0
0
Svar på denne tråd

At glæde andre
Forfatter: 
Dato:  27-10-2006 04:33

Nedstående er ikke gjort fordi jeg holder af personen, kender ikke vedkommende andet end at hun er min overbo og vi hilser når vi ses på trappen/i bussen.

Mødte en dag min overbo nede på vaskeriet, hvor hun fortalte mig om sin lille killing. Hendes første kat, og der var mange basale ting hun ikke vidste.

For et stykke tid siden vandt jeg en udemærket bog om katte. Jeg har ikke brugt den, og kun haft den åben et par gange. Den fandt jeg frem, støvede af, og gik op med den til hende. Det viste sig, at hun kun havde div. foldere fra dyrlægen, så hun blev meget, meget glad, og jeg ved, at hun stadig benytter den. :)

Tina

0
0
Svar på denne tråd

hjælpe andre
Forfatter: 
Dato:  27-10-2006 09:18

Min kære mor på 69½ kørte ned til Maja, fordi hun havde ondt i hoften efter at hun var blevet sparket og hjalp hende i stalden hele dagen. Med mugning og alt muligt andet..

Sikke en dejlig mormor.

Bimsemor

Mor til Maja og sponsor til Abstrakt Firfod

Besøg vores hjemmeside

www.123hjemmeside.dk/mabepe

0
0
Svar på denne tråd

hjælpe
Forfatter: 
Dato:  27-10-2006 10:27

Jeg hentede gulerødder til mine heste i går 5 sække.. Jeg har en nabo hvor jeg låner hendes bane engang imellem og rider sammen. Selv om hun ikke skal ride bruger hun tid på at være der og hjælpe mig med min store krampe så jeg kørte da lige forbi og smed en sæk gulerødder af hos hende.. Ved ikke hvordan hun har reageret for jeg har ikke nået at snakke med hende efter(Hun var ikke hjemme).Bor jo i sverige og nogle svenskere er lidt svære at komme ind på så er spændt på hvad hun siger næste gang jeg møder hende..

Hilsen Lone Pedersen

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider