|
|
| Min rotte har født :D |
| Forfatter:  |
Ratster Zoo |
| Dato:  |
23-10-2006 17:41 |
|
HVIS I IKKE KAN LIDE ROTTER, SÅ HOLD JERES AD-KOMMENTARER FOR JER SELV Så har min hun rotte Heartless ENDELIG født, det blev dog kun til 7 dejlige under.. Det ser ud som om der er 4 hunner og 3 hanner, men det er svært at se når de er så små.. Jeg har desværre ingen billeder endnu..
Ratster Zoo - avler af Vinterhvide Dværghamstere og Tamrotter Den som aldrig laver fejl, laver heller ikke meget mere. Opstalndning søges i Fredericia, læs mere HER
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| okay... |
yiip |
23-10-2006 17:51 |
|
så holder jeg min kommentar for mig selv... men så tillykke da..
Alt over 165 er ikke en hest, men en Giraf  Odense; Undervisning tilbydes...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Til yiip |
Ratster Zoo |
23-10-2006 17:53 |
|
Takker 
Ratster Zoo - avler af Vinterhvide Dværghamstere og Tamrotter Den som aldrig laver fejl, laver heller ikke meget mere. Opstalndning søges i Fredericia, læs mere HER
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| neej.. |
Madraykin |
23-10-2006 17:58 |
|
hvor fint.. er de dumbo??  ligger du billeder ind et sted?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
Jhez |
23-10-2006 17:58 |
|
Stort set alle nyfødte, selv mennesker, er nuttede... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Madraykin |
Ratster Zoo |
23-10-2006 18:03 |
|
Ja det er dumboer.. Der er kun billeder af forældrene på min side (www.ratsterzoo.dk) Jeg har godt nok taget billeder af ungerne, men kameraret kan ikke ligge over på min computer, så de kommer nok i morgen  Til Jhez <-- Det er jo smag og behag, jeg syntes ikke nyfødte mennesker er nuttede 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tillykke |
Signe J |
23-10-2006 18:07 |
|
Lykkedes det hende at føde en sort berkshire dumbodame til mig? *håbe*
------ Rotter er geniale kæledyr. Spiser alt og holder svigermor fra døren.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Iih tillykke Måge  Glæder os til billeder på tamrotten  KH Sanna
En hest er nu engang en hest Ligemeget hvor god den er..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nå nej |
Signe J |
23-10-2006 18:07 |
|
Åh vent, det kan du vel ikke se endnu 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Til Signe J |
Ratster Zoo |
23-10-2006 18:13 |
|
Så vidt jeg kan se er der piger nok til dem der har bestilt, men der er en dreng i underskud  Det er ikke så tydeligt endnu hvilken aftegning den har LadyJoy <-- som skrevet højere oppe kan du se forældrene på min side 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hurra! |
Signe J |
23-10-2006 18:15 |
|
Hurra! En rottepige til mig 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ti lSigne J |
Ratster Zoo |
23-10-2006 18:16 |
|
Du mangler forresten at navngive den 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| navnet |
Signe J |
23-10-2006 19:08 |
|
Puss In Boots - kan ikke hedde andet (børnefilm ikke?)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Til Signe J |
Ratster Zoo |
23-10-2006 19:10 |
|
Hehe jo.. det skriver jeg op 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg har lige fundet |
Ratster Zoo |
23-10-2006 21:15 |
|
en unge mere og det er muligvis en hun.. Så hun har fået præsis det som je ghar fået bestillinger til 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
|
|
Vil lige ønske tillykke  De er altså nogle skønne dyr, de rotter 
Hilde Knab - *26. marts 1981 ¤6. juli 2006 - elsket og savnet Video af Hilde: media.putfile.com/Hilde-Knab-10 :-) If you see someone without a smile, give them yours (-:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Til Maria |
Ratster Zoo |
24-10-2006 12:42 |
|
Mange tak.. jeps de er skønne 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Til Krissie |
Ratster Zoo |
24-10-2006 13:08 |
|
Jeg skal nok skynde på min veninde  men det bliver med tush streger 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| uhh adrrr |
|
|
undskyld men kan ikke lade være med at udtale mig.. Sys rotter er et skade dyr.. Men hurra for at din har fået unger.. bare de ikke løber løbsk!
Den største fejl, du kan gøre i livet, er at være evig angst for at gøre en. - Halvpart til welsh hoppe søges i herning/sunds!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ha ha ha |
|
|
Kan da lige forestille mig en hel flok løbske rotter i Tanjas lejlighed he he. Tillykke med bebserne, glæder mig til billederne
Verden har mistet en af dem der betød noget Hvil i fred Steve Irwin Daisy 04/06-1997-05/01-2005 Savner dig min skat, men sorgen er kærlighedens pris Det sværreste er at vise man er noget særligt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1234567 |
|
|
Tillykke tillykke med de kære små. Der er intet bedre end nogle små totter... 
I ved ikke hvad i har, før i mister det - Pas godt på jeres dyr Jeg elsker ikke folk, fordi de er smukke" Jeg synes de er smukke, fordi jeg elsker dem!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum |
Lone (Uden Leander) |
24-10-2006 13:51 |
|
Tillykke med de små nyfødte  Nu kender jeg ikke noget til rotter, men er der stort salg i at avle sådan nogle?
Hilsen Lone  Nu uden hest 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ti lSole |
Ratster Zoo |
24-10-2006 13:58 |
|
Der er nok en grund til jeg bad om det.. Jeg kalder helelr ikke dine dyr for skadedyr vel? Til Lone (Uden Leander) Nej ikke rigtigt.. jeg tager jo kun 100 kr pr rotte (Jeg sælger dem KUN til kæl, ikke som foder)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nej det gør du |
|
|
ikke for heste er ikke skades dyr.. det er rotter  tag det nu ikke så tungt
Den største fejl, du kan gøre i livet, er at være evig angst for at gøre en. - Halvpart til welsh hoppe søges i herning/sunds!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Til Sole |
Ratster Zoo |
24-10-2006 15:48 |
|
Heste kan nemt lave lige så mange skader som rotter.. Nej tamrotter er ikke skadedyr, det er vildrotter.. Og nej det er ikke det samme.. Tamrotter er (ligesom hunde) avlet til at være kæle dyr, de er avlet ud fra de rotter der er mindst aggresive og findes i mange forskellige farver..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| æofsph |
|
|
nårhh hvor er de kære elsker rotter  hilsen tania som syntes mennesker er mere skadedyr end rotter 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| seraphin |
Ratster Zoo |
28-10-2006 17:06 |
|
Jeg regner med at lave unger på hende igen i januar (lokke lokke  )
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| takt og tone |
Signe J |
28-10-2006 17:25 |
|
Det er nu alligevel ufatteligt at man er nødt til at skrive at man ikke vil have ad-kommentarer til billeder af tamrotter. Burde det ikke være almindelig pli og god opdragelse at man ikke siger andre folks elskede kæledyr er ulækre.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Signe J |
Ratster Zoo |
28-10-2006 17:27 |
|
Åbenbart ikke.. Mange har desværre den opfattelse at rotter bare er klamme kloak dyr.. Men det er kun vildrotter der er sådan, det er bare svært at få folk til at forstå det
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nååår |
Muzze |
28-10-2006 18:00 |
|
Elsker alle dyr.. Er ikke så vild med dem når de er nyfødte.. Men når de begynder at få øjne og hår osv. SÅ ER DE SÅ NUTTEDE.
☺☻Louise☻☺ Det gør Ikke noget at være en taber - bare man er god til det... ♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥ ♥♥♥ ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| safldg |
|
|
hehe ratster zoo .. tror ikke du vil gi en til mig har 6 skovkatte der sikkert ville kunne lide rotter på en helt anden måde end mig 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum og skriv mig gerne på |
Windstrup |
28-10-2006 18:12 |
|
Ratster zoo skrev faktisk som noget af det første at kunne man ikke lide rotter, så var det her ikke en tråd for dem, så luk dog røven med de tarvelige kommentare om et faktisk rigtigt nemt og dejligt kæledyr  Min dejligste kæledyr jeg nogensinde har haft var en han rotte der hed Oliver, jeg havde ham i næsten 4 år, han kunne lige så mange tricks som vores hund og jeg vandt ærespræmie på et dyrskue med ham. Ratster Zoo Når du vil lave et kuld igen vil jeg gerne skrives på, jeg savner godt nok at have en rotte på skulderen, jeg vil gerne have en han.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Til seraphin |
Ratster Zoo |
28-10-2006 18:39 |
|
Hahaha meget morsomt NOT Katte og rotter fungere faktisk fint sammen, så længe kattene har lært at rotter er fy fy, vi har selv 2 (snart 3) katte her, og de rør ikke rotterne når de er ude og løbe Til Windstrup Hvis du ikke har nogen i forvejen, skriver jeg dig op til 2 Rotter skal nemlig helst være 2 da det er meget sociale dyr  Jeg regner som sagt med at parre Heartless igen til Januar (så bliver det dumboer igen) ellers bliver det kom først til juni måned (det bliver så rexer og måske også dobbelt rex)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum |
Windstrup |
28-10-2006 19:08 |
|
Mine hanner har jeg altid haft solo uden problemer, men hunnerne har jeg haft i par da de virker mere sociale end de hanner jeg har haft, men ok så skriver jeg mig på til to hanner, ingen bebser til mig 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum |
Windstrup |
28-10-2006 19:17 |
|
Jeg melder fra igen, for jeg tager ikke helt til Jylland for at hente sådan nogle søde små rotte basser 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Til Windstrup |
Ratster Zoo |
28-10-2006 19:27 |
|
Jeg vil varmt anbefalde dig at blive bruger på DTF (www.tamrotter.dk) Det lærte jeg en masse ved.. Jeg sender bare rotterne med Bati, hun kører for DSB, og tager derfor gladeligt rotterne fra sjælland til jylland (og omvendt) Hun bor i kbh, men stopper også på stationerne imellem  Hun gør det helt gratis 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nåårrhhh |
|
|
Hvor er de bar søde! Jeg tror squ snart jeg må ha rotter igen, blir jo helt misundelig! Tillykke med de smukke skabninger! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| NUUUAWWW!! |
Shindeagan |
29-10-2006 02:27 |
|
Hvor er de søøde! Jeg elsker rotter, men selvfølgelig har ens forældre noget med nøgne haler, SUK! Men de er da kære. Har lige et spørgsmål, - de streger der er på ryggen, er det en del af deres hud, eller bare så i kan se forskel?
Kidnap the Sandy Claws, beat him with a stick Lock him up for ninety years, see what makes him tick ~~~~~~~~~~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rotte rotte |
Tascha |
29-10-2006 02:50 |
|
Har længe ønsket mig en rotte  men mine forældre tror også det er kloakdyr..  de er ret søde når de er så små 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Til Veo |
Ratster Zoo |
29-10-2006 07:20 |
|
Tak  Til Shindeagan <-- Det er så jeg kan se foreskel  Til Tascha <-- Jeg måtte også vente til jeg blev 18 før jeg startede med at have rotter.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Ti lBetinna Nielsen |
Ratster Zoo |
29-10-2006 09:07 |
|
Hehe ja  De fleste af dem kommer til at ligne deres mor 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Hartz |
29-10-2006 09:17 |
|
Du siger bare til hvis du får for mange, jeg kan altid bruge et par stykker 
Hartz - tidligere hesteignorant, før med part, nu med hest!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Til Hartz |
Ratster Zoo |
29-10-2006 09:18 |
|
Man kan da aldrig få for mange  Men hvis det ikke er til foder, kan jeg godt skrive dig op til en næste gang jeg regner med at få kuld 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Tillykke med dem.. Du bliver nødt til at lægge billeder ind hen af vejen, for de bliver jo kun sødere.. Og det skal vi altså have lov til at følge med i!! Og suk, må hellere tage ud til stalden og se om vi har fanget den rotte der huserer derude, den er nok knap så sød som dine små..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| til Sikri |
Ratster Zoo |
29-10-2006 10:01 |
|
Billederne vil højst sandsynligt komme herind: Tamrotter Der vil blive taget billeder på mandag, der er de 1 uge 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rotter.. |
|
|
Undskyld men, når de har den størrelse og er helt pelsløse - aaadr!!! Troede ikke de var så... ulækre som babyer :S Misforstå mig ikke, jeg synes voksne rotter - MED PELS - er vildt nuttede. Har set to til salg, ved ikke hvad farven hedder, men hvide og så med brun snude og sådan, de bare så kære - har virkelig meget lyst til bare at hente dem  Men min mor har sagt, marsvin er okay - men rotter? Så blir jeg sgu smidt ud hjemmefra før tid  - Har vist også nok i mine små marsvin. Kom til at tænke på, du har både hamster/rotter, jeg har tænkt mig at bygge et skabsbur til mine marsvin - sådan et skab jeg bygger om, men ikke så der er helt lukket foran, der skal bare være en plexi kant på 15-20cm eller sådan noget. - Kan rotter eller hamster godt holde sig indenfor sådan et bur? Eller skal der være helt lukket for dem?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det lyder |
Ratster Zoo |
29-10-2006 17:40 |
|
som om de er agouti himalya (men det må du ikke hænge mig op på) Hvis du er sikker at at ville have det rigtige svar (og at de ikek blvier solgt til foder) så gå ind på www.tamrotter.dk  Både hamstere og rotter hopper og klatre, så der SKAL være lukket for dem, ellers skal du lede i hele huset efter dem 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tjaaa... |
|
|
Har aldrig brudt mig om rotter, men hvor er de små bebser bare nuttede  Forelskede mig også i Petsworlds rotte da jeg var i praktik der, men ad hvor den kunne lugte i sådan et lille bitte glasbur. Turde slet ikke at spørge min mor om jeg måtte få ham Ville nu også helst have haft de tre drengerøvs deguer, men rotten var godt nok nuser. Glæder mig til de nye billeder i morgen.
Er der nogen der har bøger og film om Black Beauty og hans familie liggende som I vil af med? Jeg er meget intesseret hvis I har noget I gerne vil af med.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| til Rei-00 |
Ratster Zoo |
29-10-2006 19:06 |
|
Man skal heller ikke købe rotter i en dyrehandel, da de fleste dyrehandlere ikke chekker om de har SDA (Hvilket man ikke direkte kan se på rotten, men er en meget farlig sygdom) Og hvis det var, skulle du også ha haft 2, da rotter er MEGET sociale dyr 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Så er de 1 uge |
Ratster Zoo |
30-10-2006 17:56 |
|
billederne kan ses her: 1 uge
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nårrh... |
|
|
Ham jungledyret ligner lidt min gamle rotte.. De er vel nok smukke...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Til Veo |
Ratster Zoo |
06-11-2006 12:12 |
|
Okay  Ja de er smukke.. de har alle sammen fået øjne nu, og er blevet mere livlige 
Ratster Zoo - avler af Vinterhvide Dværghamstere og Tamrotter Den som aldrig laver fejl, laver heller ikke meget mere. Tamrotte ejer, og STOLT af det Shetlands pony - en stor hest i en lille pakning
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hephey |
|
|
hvor er de søde... har næsten lyst til at reservere en ved dig til nlste gang... til min veninde for hendes den ene er lige død... så min stakkels veninde er ked af det...
Carina. Mango-Min elskede DV'er. Nu military vinder. Surprise- Min smukke ponyblanding.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg ved ikke hvor |
Ratster Zoo |
06-11-2006 12:46 |
|
lang tid der går før jeg harunger igen.. men ellers ved jeg min veninde ( www.dotsrats.dk) har et kuld lige nu og min veninde i Aalborg ( www.catsrotter.dk) har også lige nu 
Ratster Zoo - avler af Vinterhvide Dværghamstere og Tamrotter Den som aldrig laver fejl, laver heller ikke meget mere. Tamrotte ejer, og STOLT af det Shetlands pony - en stor hest i en lille pakning
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej spanja |
Gitte & Tyran |
06-11-2006 13:05 |
|
adadad klamme rotter.. min skal ikke hedde hugo alligevel.. den skal hedde slangemamse ...drille drille... den er ikke gave, men bare gi mig gi mig rotte, ikke? så må du få din misling også i gi mig gi mig gave som så bare er bortgivet til ens bedste ven... altså lille grå ferguson 
MVH. Gitte og hypperne! rigtige piger kører Golf2 1.6 TurboDiesel
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| RAT-RAT GNAV |
|
|
TILLYKKE nu er der mere arbejde til mortalin. spøg til side kan godt lide rotter RØG I ROTTEREDEN  . HILSEN GRIMME OG ROTTO
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Den som mener at heste og rotter |
Illum |
06-11-2006 13:07 |
|
Er det "samme" vrøvler da for vildt. Jeg har nemlig aldrig hørt om en hest der kan komme op gennem faldstammen og ud af toilettet på 4 sal 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Til Gitte |
Ratster Zoo |
06-11-2006 13:12 |
|
Je ghar da selv hentet min misling og rottweiler var julegave, så det er hugo også  Til Illum Hvad snakker du om? Indlægget er under [dyr] og ikke [hest] Jeg har nu heller aldrig set en rotte komme op gennem faldstammen og ud af toilettet på 4 sal
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Der er foresten |
Ratster Zoo |
06-11-2006 13:13 |
|
dugfriske billeder af dem på min hjemmeside ( www.ratsterzoo.dk)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Til Illum |
Ratster Zoo |
07-11-2006 20:59 |
|
Du har stadig ikke svaret mig på hvad du snakker om
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|