Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Bekæmpelse af mår, hvordan?
Forfatter: 
Dato:  23-10-2006 10:08

Vi har fået mår på loftet.

Den vil vi selvfølgelig gerne af med igen, men hvordan?

Er der ikke nogen af jer kære HNer der har nogle rigtige gode forslag til hvad vi skal gøre?

Det skal lige siges at vi ikke kan komme op på loftet da der ikke er ret meget plads, men vi har dog lem der op til så vi kan ligge noget gift eller andet op til måren.

Malene/Fabiola

Nu officielt ponymor

DU BURDE KØBE DIG EN TYROLERHEST

0
0
Svar på denne tråd

Hjortetaks olie og musik
Forfatter: 
Dato:  23-10-2006 10:15
Den har vi også været på ! Jeg ringede til skadedyrlaboratoriet, flinke mennesker. Sæt en skål med hjortetaks olie op på loftet. Det lugter ad H til. Spild ikke noget !! Og så kan man sætte en radio op. De gider ikke have støj omkring sig. Jeg ved ikke om de kan have unger på denne årstid, men hvis de har er de jo sværere at få ud. Check evt. med din forsikring om der indgår skadedyrs bekæmpelse. Held og lykke med udyret. Vores flyttede heldigvis. Opdater gerne så vi kan følge slagets gang.

Söger oplysninger på DV VALLAK, Mrk DV114. Hanetrit i perioder. 168 cm , speciel blis, 4 sokker. Se han på min präs eller hjemmeside.

Sælges :Supersmuk Shetlandshingst 3,5 år. Uden stamtavle. 90 høj.

0
0
Svar på denne tråd

Indfang
Forfatter: 
Dato:  23-10-2006 10:25

Indfang skidtet i en fælde, og sæt den så ud minimum 25 km. hjemmefra.

Min mår valgte heldigvis at tage sit eget liv ved at kaste sig ud fra taget. Jeg ved dog desværre ikke hvad der drev den til det :-D

0
0
Svar på denne tråd

Hjortetaks olie
Forfatter: 
Dato:  23-10-2006 10:32

Hvor køber vi det? Hvis det lugter så dårligt, vil lugten så ikke trænge ned i huset?

Ved brug af radio, skal det evt. bare være skratstøj?

Jan: I må da være nogen slemme underboer, siden jeres overbo valgte at begå selvmord .

Malene/Fabiola

Nu officielt ponymor

0
0
Svar på denne tråd

Det skal
Forfatter: 
Dato:  23-10-2006 10:52
være støj, der varierer i styrke, så den ikke vender sig til det.

Puskin

0
0
Svar på denne tråd

Hjortetaks olie
Forfatter: 
Dato:  23-10-2006 11:01
Det kan købes i Matas. Det sættes i skåle. Bare ganske lidt. Det behøver ikke være skrat. Bare P3 eller lignende.

Söger oplysninger på DV VALLAK, Mrk DV114. Hanetrit i perioder. 168 cm , speciel blis, 4 sokker. Se han på min präs eller hjemmeside.

Sælges :Supersmuk Shetlandshingst 3,5 år. Uden stamtavle. 90 høj.

0
0
Svar på denne tråd

Vi spillede
Forfatter: 
Dato:  23-10-2006 11:57

hård rock og heavy for "vores" mår. Om det var det der fik den til at forsvinde, eller det faktum at vi har rumsteret meget rundt deroppe i forbindelse med tagudskiftning på længen ved siden af, det skal jeg ikke gør mig klog på. Men vi har, hvor vi boede tidligere, sluppet af med en mår ved at stresse den med musik og bankelyde med et kosteskaft på loftet (der hvor den holdt til i en lukket skunk) Vi kunne høre den tumle rundt når vi bankede. "Vores" Mår var nataktive og yndede at sove om dagen, og det forstyrrede vi den i.

Jette

0
0
Svar på denne tråd

fredet
Forfatter: 
Dato:  23-10-2006 11:59

du må ikke forgifte en mår da den er fredet. men som andre siger så brug en radio.

tanja

0
0
Svar på denne tråd

Fredet
Forfatter: 
Dato:  23-10-2006 12:25

Jeg vidste ikke en mår er fredet, men tak for oplysningen .

Jeg tror at vi prøver at sætte en radio op.

Jette: Du taler om lukket skunk, nu er jeg egentlig i tvivl om det er i skunken den er.

Jeg vil straks gå i gang med at banke, og så kommer der en radio op.

Malene/Fabiola

Nu officielt ponymor

0
0
Svar på denne tråd

Nirvana
Forfatter: 
Dato:  23-10-2006 12:46

er god musik til at få en mår væk med.. siger min far ha ha.

når måres så ER væk kan i sætte noget strøm om huset næsten ved loftet. Strømmen behøver kun at være sat til inden solnedgang og til efter solnedgang.. sådan holder min svigerfar måres fra deres sommerhus...

0
0
Svar på denne tråd

Vi fik...
Forfatter: 
Dato:  23-10-2006 12:57

Falck ud og de satte en fælde op. Tror nu ikke Flack ved at en mår er et fredet dyr, for de kørte den til dyrlægen og så blev den aflivet... :)

Mange hilsner

Marie M

Nu med Øffe-Mor
& pige-hesten Tøsen
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider