Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

fjernstudie fundet
Forfatter: 
Dato:  22-10-2006 02:45

eftertænksomhed og inspireret af mit tidligere indlæg, om jobvalg/børn og hverdag, min arbejdspc kan desværre ikke indsætte link. Har jeg surfet lidt på emnet fjernstudiet, syntes godt nok det er svært at hitte rundt i og informationen er dårlig.

Men tatadada, jeg har fundet et sted som udbyder merkonomfag som fjernstudie, og har således allerede meldt mig til studiestart kursus, for lige at få opfrisket studiefærdigheder, som studieteknik, analyse of bearbejdelse, informationssøgning o.l.

Ligesom jeg har bedt om mail til tilmeldingsblankettens aktivering og så starter der nye kurser op i februar.

Så hvis eller disse ting falder på plads vil jeg bruge min ledige tid på arbejde til at læse akadamimerkonom med kommunikation som speciale.

Mon så det hedder kommunikationsakadamimerkonom kors en lang erhversbetegnelse på visitkortet.

Medlem af klubben for manipulerende, hjernevaskende, talentløse ponymødre

Frisk bl. fuldfoder fra www.kirstinedal.dk leveret direkte til døren, vil du høre mere kontakt mig via besked el. 30 31 58 01

0
0
Svar på denne tråd

Tillykke!
Forfatter: 
Dato:  22-10-2006 02:58

Det lyder da fantastisk for dig!

Men hvad går det fjernstudie ud på? Bliver man uddannet i hjemmet så at sige? Med kommunikation over computeren eller hvad?

Jeg har måske helt galt fat i det?

Eller er det blot ganske almindelige fag som de du nævnte til at starte med du kan tage via computeren?

Jeg er pænt forvirret over mine egne spørgsmål så hvis du ikke kan svare på dem forstår jeg dig godt

Vickie

Igen med Zheena.

Og aldrig mere uden.

SUPER TALENTFULD KAT 1 HOPPE SÆLGES!

KÆMPE KAPACITET!

Kontakt for mere information og billeder.

0
0
Svar på denne tråd

det er en
Forfatter: 
Dato:  22-10-2006 03:16

erhvervsrettet uddannelse målrettet til folk i arbejde, altså en slags deltidstudie baseret på man har arbejde, det er dog ikke krav at man er i arbejde.

Du kan læse mere selv her www.netau.dk

Medlem af klubben for manipulerende, hjernevaskende, talentløse ponymødre

Frisk bl. fuldfoder fra www.kirstinedal.dk leveret direkte til døren, vil du høre mere kontakt mig via besked el. 30 31 58 01

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider