|
|
| Mange penge |
|
|
Hvorfor er det altid sådan at når man ingen penge har, så dukker den hest op man meget gerne ville eje? Den har snart været til salg et stykke tid, og annoncen springer mig i øjnene hver gang jeg logger på HN ( Skal jo lige se)... S... irriterende. Gode råd om hvordan man hurtigt fremskaffer 30000 modtages gerne.. 
Kærlig Hilsen Ronja, Julie, Khidara og Sannie Sød ponyhoppe blanding på 1½ år sælges. Se præsentation.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jjj |
|
|
Jeg vandt desværre ikke i lotto i dag, ellers måtte du godt få dem af mig.
Venlig Hilsen Anni og Hannibal!! Klik dig ind på min hjemmeside Åengensponygård
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sikke dog. |
|
|
Jaa, der er jo så meget vi to-benede mennesker jo bare gerne vil ha 
Det Er Så Svært At Skilles Ad, Så Svært At Gå Sin Vej. Men Alle Mine Tanker, Vil Altid Følge Dig :'(-<3'
^ Hvil I Fred (Prinsesse) Snowy <3' - Elsker Dig Og Vil ALDRIG Glemme Dig :'(<3'
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejsa. |
|
|
Eller lav en opsparing, så du altid har noget stående, hvis nu du lige skulle falde over drømme-hesten...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| spild quick lod |
|
|
Ja prøv et Quick skrabelod... - der faldte en million af på mig da jeg prøvede 
Det er sjovt og tage fjordheste alvorlig..! Min hjemmeside: Klik her
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| øv øv øv |
|
|
Helle S: Kan du ikke lade lidt af dit held smitte af på mig?? Det lyder da bare super dejligt for dig... Tillykke Pernille
Ambitiøs, småneurotisk og manipulerende ponymor 
Gør livet til en fest. Rid ox araber hest.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| penge tjaa |
| Forfatter:  |
Tine85 |
| Dato:  |
21-10-2006 22:35 |
|
du går ud og falder ned fra et træ og satser på du har brækket noget og så kæmper du lige med forsikringen i et årstid og så skulle de 30.000 være hjemme 
M.V.H Tine ***Vær dit eget ikon*** (") (") ('.' ) (")-(")
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kan du ikke låne |
Ronjaven |
21-10-2006 22:39 |
|
dem af din søster eller anden familie det gjorde jeg til min ismule. mvh katrine
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tror jeg ikk.. |
|
|
Jeg tror ikke der er nogen der lige ligger inde med den slags penge, og dem jeg ved gør ville ALDRIG låne mig dem til en hest.. 
Kærlig Hilsen Ronja, Julie, Khidara og Sannie Sød ponyhoppe blanding på 1½ år sælges. Se præsentation.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Spørg i banken... |
Tine (Ego A Go Go) |
22-10-2006 11:41 |
|
... personligt er jeg ikke tilhænger af at låne til hest, men det er da en mulighed at spørge i banken. Ellers må du spare op til næste gang der dukke en drømmehest op og det gør der helt sikkert.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Så mangler |
|
|
Jeg kun 29.960 Købte et skrabelod og vandt den vanvittige sum af 40 kr. Men det var hvad loddet kostede så det gav ikke det vilde overskud..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tjaae... |
|
|
Jeg kender det så udemærket godt desv.. Bl.a. derfor er jeg taknemmelig for den avler der har givet mig mulighed for at købe mine avlshopper på afbetaling, og bl.a. derfor tilbyder jeg selv mine salgsheste med en fordelaktig afbetalings ordning...for i det store hele så er der jo det perfekte hjem der er et "must" for enhver sælger mv...(forhåbentlig)!! Mvh.
OX Fuldblodsaraberheste m. UNIK int. Multi Champion afstamning sælges! - Super fair priser - høj kvalitet !!! Nye Fotos mv. på min præs. Bedækning tilbydes v/4 Hingste pt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja... |
|
|
hvis bare alle heste kunne fås på afbetaling var det lettere, men som jeg der står for at sælge min pony er det svært, når jeg skal ud at have en hest, som heller ikke er på afbetaling...men held og lykke med at finde pengene...
kat. 1 pony sælges, se hans profil i min præ. No hour of life is wasted that is spent in the saddle by Winston Churchill
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|