Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Dækkener, hvor mange gram?
Forfatter: 
Dato:  21-10-2006 12:00

Hej...

Jeg har et vinterdækken liggende herhjemme, som jeg har haft i flere år... Men jeg kan ikke se nogen steder, hvor mange gram fyld det er med.

Nogen der ved, hvordan man finder ud af det??

På forhånd tak...

Mvh Camilla

Camilla & Miss Kicki

0
0
Svar på denne tråd

Et gammel dækken
Forfatter: 
Dato:  21-10-2006 12:06

som er vasket op til flere gange er som regel ikke så vramt mere. det er jo det samme med vores egne vinter jakker. når de er vasket mange gange, er foret ikke mere helt så varmt.

Jeg har to gamle dækner, som fra starten af var tykke vinterdækner. men efter flere års brug og vask er de kun velegnet som overgangsdækner.

IMC.
HESTE TRAILER UDLEJES. 2 HESTES.
20285450
0
0
Svar på denne tråd

Dækken
Forfatter: 
Dato:  21-10-2006 12:11

Hvis det er et akmindeligt tykt vinterdækken, så er det mest almindelige 300 gram. Så mon ikke, det er det?

Hilsen Camilla

0
0
Svar på denne tråd

hmm...
Forfatter: 
Dato:  21-10-2006 17:27

inger christensen: Det er kun vasket en gang. Det er brugt til min gamle hest, og har bare ligget gemt væk, siden da. Så det er ikke gammelt, slidt eller noget. Jeg har lige mærket på det, og jeg synes det mærkes tykt. men jeg ville godt vide, hvor mange gram der er i.. Kicki går jo nu i hit aktiv stald (løsdrift), og skal derfor have en varmt vinterdækken.

Camilla (Leonardi): Jeg ville håbe at det var 300 gram, men jeg kan ikke se det nogen steder.

Camilla & Miss Kicki

0
0
Svar på denne tråd

Dækkener
Forfatter: 
Dato:  21-10-2006 19:19

Har du ikke mulighed for at mærke på nogle dækkener, hvor der står, hvor mange gram der er?

Så kan du da sammenligne...

Hilsen Camilla

0
0
Svar på denne tråd

Camilla (Leonardi)
Forfatter: 
Dato:  21-10-2006 23:48
Jo det kunne da godt være... Det må chekkes :-)

Camilla & Miss Kicki

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider