|
|
| Par på 39 og 15 år!!! |
|
|
Læste lige denne her. Nu forstår jeg ikke lige helt, hvad en mand på 39 år ser i en pige på 15?!?!?! Men det er vel deres sag. Men at chikanere folk på den måde er sygt!
***** Snepony ***** Hvis alt kommer imod dig, kører du i den forkerte vejbane.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
|
|
Jeez  Nu er jeg jo selv 15 (faktisk 16 i morgen! ) og jeg kunne da aldrig i mit liv, finde på at komme sammen med en mand på 40! (Kun Brian May, men han er 59, så det er noget GANSKE andet ) Er enig i sagen om at chikanere dem. Det er ved Gud deres sag, og ikke andres!
Duke Walking down the street, shooting people that I meet with my Rubber Tommy Water Gun!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| say what |
| Forfatter:  |
Tine85 |
| Dato:  |
20-10-2006 22:59 |
|
Det var dog godt nok noget af en alders forskel...syns nu det er OK at han har fået en dom for at gå i seng med en mindre årig...han burde vide bedre!!! uden at genere nogen så skulle det ikk undre mig at et eller andet sted i familie kredsen at der også florere nogen rundt med lidt problemer som deres..æblet falder jo sjældent langt fra stammen!
M.V.H Tine ***Vær dit eget ikon*** (") (") ('.' ) (")-(")
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| altså... |
|
|
Altså - jeg synes ikke at aldersforskellen nødvendigvis er for stor ... hvis de havde været ældre. Jeg kunne aldrig drømme om at forfalde til hærværk og chikane, men jeg fatter ikke hvad de 2 kan have til fælles. Kan ikke forestille mig at det er et ligeværdigt forhold - men jeg er måske bare fordomsfuld. Modenhedsmæssigt, intellektuelt, erfaringsmæssigt må de være langt fra hinanden.
Mvh Tina, desværre uden Turpin Til Dick Turpin: "When a loved one becomes a memory, memory becomes a treasure."
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jah... |
|
|
Jeg mødte også min mand da jeg var 15 år og han var 29 år, og GIFT!!!  Der har da været perioder hvor vi har kunnet mærke aldersforskellen. Mest da jeg var 18-24 ca og gerne ville i byen med veninderne. Men ellers tænker vi aldrig over de 15 år, slet ikke.
Hilsen Christina Smil, det varmer...
Rid på det bedste: Rid Frederiksborg.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
evA med sin Aslan |
21-10-2006 00:15 |
|
føj for pokker  hvad kan de have til fælles? Han kunne være på alder med ens far? nej ellers tak...
M.V.H ღ evA med sin Aslan ღ - hvis man ikke passer på sig selv, hvem gør det så ? -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tjah... |
|
|
ja, mit første indtryk er pædofil mand + naiv teenager. Men det er jo svært at dømme folk. Hvis de begge er glade er det vel det vigtigste ... kunne dog aldrig selv drømme om at falde or en der var så meget yngre end mg selv ...føj.
Hilsen Mette Søger bolig i Tylstrup el. Sulsted. Husleje ca. 2500 kr. Sælges: Ipod 30 GB, hvid inkl. 5 års forsikring. Samsung E760 mobil u. simlås 1 3/4 sæk hippolyt naturmüsli kan afhentes billigt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum |
Windstrup |
21-10-2006 08:41 |
|
FY for helvede siger jeg bare, han er da et klamt sv*n, hun er en tand for tabt og stakkels deres barn siger jeg bare.
AD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ung pige? |
pjemm |
21-10-2006 08:43 |
|
Der har han da lige scoret sig pædofilens drøm... Men jeg tænker - hvor er hendes forældre? Hvor mange af jer teenagemødre derude ville tillade jeres 15-årige datter at flytte sammen med en midaldrende mand? :Pia
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| uha... |
jaba |
21-10-2006 08:47 |
|
syntes alle faresignaler blinker i sådan en sag  jeg er enig med mette i at det lyder lidt som en mand med pædofile tendenser og en naiv teenager! men det er svært at dømme uden atkende personerne, men mener klart at den mand burde være klog nok til ikke at indlede et seksuelt forhold, til en teenager, hvis der er seriøse, burde han ha sørget for at vente, og er de ikke seriøse burde de ikke være sammen. syntes det er ok, med dommen for @!#$ med mindreårig! hvad angår den selvtægt de har været udsat for, så syntes jeg det er forkasteligt, jeg er stærkt imod selvtægt lige meget hvad!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fantastiske Fantacy |
|
|
min eks's søster kom sammen med en på 37 da hun var 15. men hun er heller ikke helt normal xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Par på 39 og 15 år!!! |
|
|
Det dælme noget af en forskel. Men omvendt er det vel hverdag i mange andre lande!? De lyder til at være lykkelige, men på et eller andet tidspunkt kan det jo være de udvikler sig rent mental i andre retninger? - Men at hun er mor som 15 årig synes jeg er lige godt groft! Jeg ved ærlig talt ikke om jeg mener naiv teenager og pædofil lykkescoring, - der kan være mange grunde til deres forhold fungere og hvis de er lykkelige så lad dem dog!? Man kunne jo også begynde at spekulere på deres intelligens, hans og hendes intelligens m.v. - der er vel mange aspekter. Personligt ville jeg ikke have lyst til at være kærester med en som var 24 år ældre end mig - svarer til jeg havde været kærester med min stedfar! Adr. Synes den er svær, jo der er bestemt nogle forkerte vinkler i det - *** med mindreårig, at hun blir gravid (!) som 14 årig og de flytter sammen!? - Jeg tænker klart hvor er hendes forældre? Tænker de bare fedt, ud med barnet?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
Henrietta Joye |
21-10-2006 09:56 |
|
Ja i mine øre lyder det ogå som om en pædofil mand har fået en drøm opfyldt. Og sidder nu tilbage med tanken - Hvad med når hun bliver "for gammel til ham" er det så barnet's tur  Og til dit spørgsmål Pia > NEJ mit barn ville aldrig have fået lov til at være sammen med en ældre mand og da bestemt ikke flytte sammen med ham. Og da pigen stadig er under de 18 ja så bestemmer hendes forældre stadig over hende.. Så hvorfor de ikke har stoppet denne galskab er mig en gåde  Og i den alder hun er i, er man slet ikke istand til at vurdere hvad sådan en voldsom beslutning kommer til at betyder for hendes fremtid..
Mvh Henrietta Joye & Ægir frá Efri-Sumarliðabæ
IKKE medlem af (RKK) Medlem af ADDnetwork - Jeg Vil Hellere Såres Af Sandheden ~ End Glædes Ved En Løgn!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg undrer |
|
|
mig også meget over, hvor forældrene er i denne sag. Nu har jeg ingen børn, men jeg tror da nok, at det ville få mig op af stolen, hvis min 14-årige datter var sammen med en på 38-39 år. Ikke tale om! Det kan godt være, at det er kærlighed, men så må de også lige kunne tage en slapper et par år indtil hun bliver lidt ældre og mere moden. Hun skal da i hvert fald ikke gå i seng med en, når hun er mindreårig. Da jeg var i den alder fantaserede jeg da om en ung mandlig lærer, men jeg vil da aldrig i mit liv havde gjort noget ved det, for det var da ikke så meget kærlighed men mere dyb respekt overfor et menneske. Man er jo lidt skør som teenager, men hvis han pludselig havde vist sexuel interesse, var jeg da nok flygtet hurtigt ud af døren  Jeg fatter slet ikke manden i dette, for han må da være lidt moralsk og vide, at en ung pige nok ikke altid ved helt hvad hun vil. Men det her er jo deres sag, og det er ikke min datter, så de kan selvfølgelig gøre hvad de vil. Jeg synes også, at det er dybt forkasteligt at gå til selvtægt, og kan slet ikke forstå, hvorfor hans børn skal chikaneres  Hm, mystisk verden!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Pædofile stodder |
|
|
Fy for satan!  "Love has no age" Jaja, men for fanden da.. Der er 24 år imellem dem, det jo fuldstændig sygt! Og ligesom Mette vil jeg os sige: Pædofile stodder + naiv teenager.. Det jo langt fra normalt. Hvorfor fanden sir hende forældre dog ikke noget til det? Det barn vil jo også 100% blive mobbet i sit kommende liv.. Pædolfile stodder.. Godt han fik den dom, sikke en fremtid de får man.. Chok chok chok..
Med Venlig Hilsen Anne-K© -Gør din ridning til en fest, rid Irsk springhest <33 Spring læderridestøvler, Whitaker hjelm & leggins købes.. BU FORVER <33
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det beviser jo |
Ratster Zoo |
21-10-2006 10:15 |
|
bare at kærlighed har ingen alder  Personligt har min største forskel kun været 2 år.. (men at jeg så har savlet over nogle der er op til 7 år ældre er en anden side )
Ratster Zoo - avler af Vinterhvide Dværghamstere og Tamrotter Den som aldrig laver fejl, laver heller ikke meget mere.
Søger opstaldning i Fredericia, læs mere HER
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Jamen så vil jeg da håbe, at han ikke forgriber sig på andre mindreårige så længe han har hende. Det er en høj pris for pigen at betale. Hvis man skal yde selvtægt, burde der falde noget af på hendes forældre, hvorfor har de ikke passet bedre på hende. Hmm det her kom vist noget surt og ironisk ud, men hvor ligger der mange ting til grund for sådan et forhold, og det er vel det folk reagerer på, - og selvfølgelig skal man ikke begå selvtægt. Men hvor kan jeg blive harm over sådan et forældrepar, som er medvirkende til at pædofile mænd kan ødelægge børn.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det kan jo være at |
Ratster Zoo |
21-10-2006 10:19 |
|
pigen rent faktisk KAN lide manden, og at manden kan lide pigen på kæreste statie og ikke bare på nu-s
Ratster Zoo - avler af Vinterhvide Dværghamstere og Tamrotter Den som aldrig laver fejl, laver heller ikke meget mere.
Søger opstaldning i Fredericia, læs mere HER
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stor forskel |
|
|
Jeg vil da også lige sige, at det er da helt ok, at han har fået den dom for s*x med en mindreårig . Alderforskellen for pigen er kæmpestor. Det ville jo være noget helt andet, hvis hun var 25 og han 49. Så ville det ikke kunne forarge mig. Men selvom man som 14-15 årig er godt på vej til at blive voksen, vil jeg nu vove at påstå, at man stadig er et barn. Så det lugter sgu lidt af pædofili!
***** Snepony ***** Hvis alt kommer imod dig, kører du i den forkerte vejbane.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kærlighed.. |
|
|
har ingen grænser.. ikke at jeg ville lade mine piger komme sammen med mine jævn alderne.. ser vi i aviserne, så har Zobel lige gjort det, Bent Fabricius, ham bogkongen gør det.. jeg ved godt at kvinderne i nogen tilfælde er MEGET ældre.. men fatter ikke at man kan falde for en på sin fars alder... uhm jeg skulle på plejehjemmet og lede efter en 81 årig 
Sussie Shampoo sælges til pelsdyr, se præsentation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvis det var min datter? |
MinnaN |
21-10-2006 10:31 |
|
Som var blevet gjort gravid som 14 årig af en så meget ældre pædofilt svin? De skulle lede længe efter liget af den gamle stodder. 
Lige præcis det her kan få min moderbeskyttertrang helt op i det røde og meget forkerte hjørne.
Hvis min dreng kom hjem med en der var så meget ældre end ham, gælder samme grundprincip.
Så kan I kalde mig for psykopat/voldsforstyrret alt det i vil. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| retarderet? |
pjemm |
21-10-2006 10:39 |
|
Manden må jo have en eller anden form for mentalt problem når han ikke kan relatere til selvstændige, voksne kvinder, men er nødt til at have et barn han kan præge og opdrage som han selv vil have det? At han ikke engang sanser at bruge prævention siger mig at han tænker med det forkerte hovede og ikke er virkelig "forelsket". Nogen mænd tror stadigvæk at den falder af hvis de ikke bruger den så tit de har lyst, og så kommer alle andre hensyn i anden række. Gad vide hvornår hendes personlighed gør oprør, for jeg kan ikke tro andet end at hun en dag får brug for at opdage sig selv - helt selv. :Pia
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| det er ret udbredt |
|
|
Jeg husker som ung at vores berider lå i med alle de tøser de gad, han bagte simpelthen på alt der havde et hul. Hans kæreste græd overfor alle os andre, og jeg har da osår hørt at han har en ret ung kvinde nu trods han er over 60. Det er vist en fejl i opdragelsen tror jeg, for jeg kalder det udnyttelse af sin stilling. Jeg mener at det er en uddannelse der burde vejlede imod det.
Jeg vil elskes for den jeg er, ikke den moden foreskriver jeg skal forestille, at være.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kærlighed |
|
|
har ingen alder? Jo det har det bestemt. Jeg tror ikke på at denne pige virkelig elsker ham. Og hvis hun gør så må hun være blevet svigtet hjemmefra (måske også flere spørger hvor er hendes forældre i denne sag?) for hanvde hun fået støtte og kærlighed er jeg i min overbevisning at hun ikke ville have brug for en ny "far" Han er jo bare en (måske) klogere pædofil spasser som ved hvordan han kan manipulere med de små Tsk tsk... alder har grænser... Tina
Med ny dressurstjerne - Attlantiz Firfod
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| må jeg |
|
|
godt brække mig?  FØJ, jeg er selv 14 år OG jeg vil aldrig nogen sinde komme sammen med en på 39 år! Det kan være min far  Men hvis de er lykkelige sådan har jeg ikke noget imod det. Det rager sådan set ikke mig hvad de helst vil! Bare "lidt" tidligt de får et barn og så når hun bliver 50 år og nok er mormor eller sådan noget er han 74 år 
Maria og Zaco <3 -og de andre dyr <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bummelum |
|
|
Adr!! Hva sker der dog for ham!?? Hun kunne være hans egen datter  Det havde været noget andet, hvis hun havde været ti år ældre...
Vh. Karina med Pelle-hesten og Elvis-hunden. 2stk. Dejlige Palomino Heste sælges!! Shiney Starlight & Capelli  *Dine venner for livet*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg er rystet! |
Linda & shetterne |
21-10-2006 11:38 |
|
jeg kan ikke begribe hvad pokker de tænker på. Manden burde være voksen nok og indse at dette da ikke ligefrem er et ideelt forhold! Mit hjerte bløder for den stakkels pige, hun vil jo for altid hænge på ham idet de har fået et barn sammen. Et eller andet siger mig det er en af grundene til han ikke har passet på? Måske det er mig som er for dømmende. Men at hun nu for altid ville skulle hænge på ham.
Og en pige i den alder er da langtfra voksen. Og ville aldrig nyde sin ungdom som sine veninder.
Jeg ville heller aldrig selv være sammen med en så meget ældre mand. Kan nu bedst lide man er nogenlunde jævnaldrende og er på samme stadie i sit liv.
Hilsen Linda 
MIN HJEMMESIDE
Annika 8/9-89 - 25/5-04 R.I.P Mischa 26/4-04 - 9/9-06 R.I.P Hvil i fred begge 2... Savner jer...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ad ad ad da ad |
|
|
WHAT? Jeg kan slet ikke klare sådan noget, hvad pokker ser en 15 årig pige i -nej det er da for langt ude, min søster går i klasse med en 16 årig pige hvis kæreste er 43..  Man siger kærlighed har ingen alder, men så mange år i forskel,?
Nej det kan jeg slet slet slet ikke forstå, og hun blev gravid.. jeg er glad for han røg i fængsel..  det er altså ulækkert..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Har kærlighed en alder... |
Tine (Ego A Go Go) |
21-10-2006 12:20 |
|
... i dette tilfælde JA. Det er ikke de 24 år der chokerer mig, det er det faktum, at den ene er barn og den anden voksen. Havde de været 24 og 48 havde det været helt fint med mig.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kærlighed |
sussiebrandt |
21-10-2006 13:38 |
|
ja ja så skulle man så hører hvad andre mente, men tænk jer nu godt om, man bør ikke fordømme hvad der sker i verden, det kan da godt være der er mange års forskel, men der kan da sagtens være kærlighed i deres forhold,det er der ingen der kan vide uden at kende dem, og ja han skulle da have ventet til hun var lidt ældre med at få børn, og han kunne da sagntes have beskyttet sig og så der skete et uheld, det er hørt før. men det er da bare min mening, jeg syntes det er ok hvis de elsker hinannen, og måske hendes mor og far også har det på den måde. hilsen sussie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvis man |
|
|
virkelig elsker hinanden kan man vel godt vente med s*ex, og når man så endelig skal have s*ex kan manden vel være moden nok til at bruge kondom? Pigen er altså kun 14 år!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| TV i dag |
Kikærten |
21-10-2006 18:56 |
|
Har lige set parret i TV. Pigebarnet sad nærmest og var ligeglad med alt og alle omkring hende - fuldstændig uinteresseret. Ja, jeg må tilslutte mig dem, der mener at det er en pædofil og hans naive "offer".
*** Små gule, der kan og vil - team Anton Romeo - vinder af Grand Prix 2006 ***
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| så det i tv |
|
|
Nu kender jeg selvfølgelig ikke pige i virkeligheden, men for mig virkede hun også meget barnlig, dvs. jeg havde troet hun var meget moden af sin alder, det syntes jeg bestemt ikke hun virkede til. men måske var hun genert. jeg forstår ikke de står frem, jeg ville nok holde lav profil hvis jeg var dem.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tv... |
|
|
Hvilken kanal? Kan man se det på nettet...?
Mvh. Cat Én gang DV, altid DV!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| De lignede |
|
|
De lignede hinanden! Lige generte og forsagte, sad begge og kiggede ned.
Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal tænke og mene om den sag!
Hilsen fra LISE
"Udsæt det kedelige til i morgen. Det kan GODT vente!"
...med part på Lancome og Rigola ♥ - fordi hopper hopper højest og hurtigst, og fordi to heste på 5 er sjovere end een på 10! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tjah, for |
|
|
at være helt ærlig virkede han da ikke for klar i pæren, og for at være rigtig dømmende synes jeg faktisk ikke, at han virkede særlig intelligent (at dømme ud fra hans svar). Jeg synes satdig, at det er mystisk, at man ikke hører mere om forældrenes reaktion i denne sag. Igennem interviewet tænkte jeg, at hun bliver da træt af denne grå fyr om 5 års tid.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| pardon me |
|
|
men jeg syntes hun virker som en naiv pige på 15 som lod sig forblænde af en voksen mand som burde vide bedere at han er far til nu 3 børn og er godkendt af kommunen virker endnu mere forkert.
Mor til Joseph verdens dejligste barn... Kig altid bag folks facader ikke alle er hvad de udgiver sig for!! En gang Wintec altid Wintec
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ??? |
|
|
Jeg er selv 14 , og sad i et vente-rum og ventede på færgen, der var et fjernsyn og det stod tilfældigvis på tv2 ,. Jeg tænkte bare FY FOR HELVEDE ! Manden er blevet beskyldt for Pædofili , så kommer mit spørgsmål , ? Hvordan kan han blive beskyldt for det , i mine øjne ÉR han da pædofil ? Jeg forstår godt at hendes venner og veninder tænkte og sagde , ej for helvede , det kan du da ikke ?
- jeg ved ikk hvad jeg skal sige til det andet end KLAMT !
Nåårh et dejligt lille føl du har givet os Diana musse <33 - Paura du er så sød , min mus ALTID <33
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sputnik tv |
Henrietta Joye |
22-10-2006 09:55 |
|
Jeg har lige set indslaget med dem på sputnik.dk Og må indrømme at ingen af dem lød til at være de skarpeste dyr i skoven. Og at jeg synes deres svar på diverse spørgsmål ikke var fyldestegørende eller særlig brugbare. Men blev dog lidt glad for at høre at pigens forældre til at starte med havde meldt ham til politiet  At de så ikke valgte at køre sagen videre, forstår jeg nu ikke... En tanke der også strejfede mig var at de KUN 4 mdr efter start på deres "forhold" viste det sig at hun pludselig var gravid.. Hmmm lagde de ikke mærke til manglende periode og hvorfor overvejede hun ikke en abort  Og jeg fik sgu kuldegysninger da jeg hørte hvor gammel hans børn er.. Hvornår mon det "går ud over dem" De er jo ved at være hendes alder nu, så måske de begynder at vække hans syge interesse for børn.. Ja jeg tager mig til hovedet over hele denne sag. Og må endnu engang tilslutte mig at jeg ser sagen som en - Pædofil med et "offer" Jeg havde taget kampen op for alvor hvis det havde været MIN datter.
Mvh Henrietta Joye & Ægir frá Efri-Sumarliðabæ
IKKE medlem af (RKK) Medlem af ADDnetwork - Jeg Vil Hellere Såres Af Sandheden ~ End Glædes Ved En Løgn!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg har |
|
|
snakket meget med min familie om sagen, og de mener at en definitionen på en pædofil ca. er således:
"Pædofili er voksnes seksuelle forhold til børn. En pædofil er en person, der især føler sig tiltrukket af personer, der aldersmæssigt befinder sig i perioden før, under og/eller lige efter puberteten. Den pædofile finder sin egentlige seksuelle tilfredstillelse i forhold til børn og unge i denne aldersgruppe, men der er store variationer med hensyn til, hvilken aldersgruppe, der er den foretrukne. Når barnet bliver fuldt udviklet og kønsmodent, falder interessen hos den pædofile."
I denne sag ser det jo ikke ud som om, at den 39-årige foretrækker mindreårige (hans tidligere kone var jo på hans egen alder) og det virker som om, at han er interesseret i den 15-årige pige, selvom hun er kønsmoden og har fået barn. Jeg tror heller ikke umiddelbart på, at han så er pædofil, men mystisk synes jeg stadig han (og hun) er.
Men igen, hvor er pigens forældre???
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum |
|
|
hvordan an man komme til at se det der program som har været i fjernsynet? Bare så man måske kunne have en holdning til det?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tjah, man |
|
|
kan jo se det på sputnik under tv - nyheder - godaften danmark - lørdag d. 21. oktober.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sputnik |
pjemm |
22-10-2006 12:24 |
|
Jeg så ikke hele indslaget, men bed mærke i, at der i rulleteksterne står at hun flyttede hjemmefra som 13-årig, altså inden de mødte hinanden. Så på visse punkter er hun altså en hel del mere fremmelig end undertegnede i samme alder. :Pia
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum |
Lone (Uden Leander) |
22-10-2006 12:57 |
|
Forældrene må da ikke være helt normale hvis de lader deres 14-15 årige pige være sammen med en på 39 år. Jeg ville vist tage en ordentlig snak med ham på 39, og spørge ham hvad han ville med min datter!
Hilsen Lone  Nu uden hest 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|