Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

er det mig der forkert på den
Forfatter: 
Dato:  19-10-2006 21:03
Min kærestes kammerat har ingen mobil tlf.
og når det to er sammen på turne ude og drikke nogen bajere Eller bowle drikke uden alkohol .mv. Så kimer min kærestes ven dame min kærestes tlf ned for at tale med sin kæreste. og høre hvad han laver. det så min kærestes tlf går død og jeg ikke kan få fat i ham hvis nu uheldet er ude med mine børn de syge meget eller kommet til skade. SÅ skrev jeg en sms til hende om hun ikke kunne lade være at ringe så meget til min kæreste når ham og hendes kæreste var ude sammen for jeg kunne ikke få fat i min kæreste hvis der skete noget her hejmme fordi hans tlf løber tør for strøm pga det.

Nu hun sur og tror jeg er jaloux og hun kan slet ikke se det vigtigere jeg kan få fat i min fyr end hun ringer og høre sin krøeste hvor han er hvad han laver om der nogen piger osv. det da så øv altså .at jeg ikke kan bede hende pænt om det. uden den skal misfortolkes ,. er det mig der forkert på den.
og jeg spurgte hovrfor de ikke købte en tlf til hendes kæreste istedet for . hna har misted sin for lang tid siden og sagde Ihh hvor det skønt hun ikke ringer hele tiden og smser , men nu går det ud over min fyrs . og jeg har altså børn . så jeg mener det vigtigere jeg kan få fat i ham end hun skal ringe på den .

kommetare og meninger ???

0
0
Svar på denne tråd

Hmm hvis hun
Forfatter: 
Dato:  19-10-2006 21:06

ikke kan undvære ham i et par timer kan hun jo bare tage med..

Jeg ville nog også ha sagt noget til hende, eller bedt kærestens ven om at købe en mobil (man kan jo få dem til kun 1 kr :))

Ratster Zoo - avler af Vinterhvide Dværghamstere og Tamrotter

Den som aldrig laver fejl, laver heller ikke meget mere.

Søger opstaldning i Fredericia, læs mere HER

0
0
Svar på denne tråd

Nej du..
Forfatter: 
Dato:  19-10-2006 21:10

er ikke gal på den.

Men det er din kæreste måske. Hvorfor bliver han ved med at acceptere det?

Var det sket gentagne gange for mig, og især når det er så uvæsentlig, som at damen bare skal kontrollere sin fyr.. ja så havde jeg slidt den røde knap ned nu.

Det er jo klart, at så længe hun slipper af sted med det, så fortsætter hun.

Nogle mennesker har bare ikke respekt for andre.

Som jeg ser det, er det hende der mangler respekten og det er din fyr der mangler evnen til at sætte en stopper for det.

Shetlænderhoppe købes billigt, se præs. for yderligere.

0
0
Svar på denne tråd

hejsa...
Forfatter: 
Dato:  19-10-2006 21:12

Hun må være enormt jaloux anlagt hende kammeratens kæreste, han har vel ikke snart fødselsdag. Du kan købe godt nok meeeget gamle telefoner til ca.400 uden abonnement fra ny...det er ikke lige det mest fancy, men den virker 100%. Men på den anden side så er det vel ikke sikkert kæresten tager den med...

Ellers må dig og kæresten gøre det kostume at lægge hans mobil i opladeren inden at han tager afsted, så den er helt opladt. Så skal hun virkelig ringe som en sindsyg, hvis den skal løbe tør...men det ved jeg jo så heller ikke om hun gør.

Men vil give dig ret, må være træls ikke at kunne få fat i ham...og især hvis der skulle ske børnene noget..

Men endnu mere træls må det da godt nok være for din kæreste og hans kammerat, at blive nedkimet af en jaloux 'spørge-jørgen'

Mvh Heidi ~{ Nu med super parten Jens}~

Nu meget snart med min smukke misling Chloé

0
0
Svar på denne tråd

så kan
Forfatter: 
Dato:  19-10-2006 21:27

din kæreste jo lade være med ar svare telefonen hvis han kan se det ikke er dig !!

0
0
Svar på denne tråd

Ret morsomt...
Forfatter: 
Dato:  19-10-2006 21:36

Jeg kan da godt forstå han ikke har nogen mobil tlf., hvem har lyst til at blive kimet ned hele tiden.

Din kæreste er da for dum, han skal lade være med at tage den, når han kan se at det er hende, så bliver hun hurtigt træt af det.

Hilsen Merete

Opstalding tilbydes Nørholmsvej i Aalborg

0
0
Svar på denne tråd

hun er jaloux
Forfatter: 
Dato:  19-10-2006 21:54
men at hun kan være sig selv bekendt når jeg endda formelere det pænt til hende .
jeg finder mine børn vigtigere . Og jeg min kæreste skal sku også sige fra , og jeg sys bestemt hendes kæreste skal anskaffe en tlf igen. selvom han siger han nyder han ikke har den. men så går det ud over os. HMMM 1

0
0
Svar på denne tråd

Din kæreste...
Forfatter: 
Dato:  20-10-2006 05:48

Din kæreste skal selv sige fra.

Det er på ingen måde din opgave at stoppe kærestens, vens, veninde i at ringe til vennen på kærestens telefon.

Du bliver bare mokken.

Muligt du finder dine børn vigtigere, men hun finde helt sikkert sin kontakt vigtigst.

Nej lad din kæreste selv sige fra.

Enkelt at gøre, og fatter hun ikke budskabet, så er det en mulighed at når hun ringer siger han at han ikke ved hvor vennen er.

Mvh
Linda
Jack, Pascall, Thor
:-) :-) :-)

Medlem af: Discount Heste og Pony Vanrøgternes klub: DHPV

Rapport afgivet af Justitsministeriet ang hold af heste

0
0
Svar på denne tråd

Hvis hun
Forfatter: 
Dato:  20-10-2006 07:17

har det så skidt med at kæresten turnerer uden hende, så forstår je slet ikke at han gøre det...måske er det mig der erblevet gammel, men det gad jeg altså ikke leve med - en enkelt julefrokost eller firmafest eller hvad det nu måtte være er da helt i orden, men han skal da ikke være fast gæst på byens værtshuse, mens jeg sidder derhjemme og skifter bleer...

Men nej, du er ikke gal på den...jeg synes jeres kærester er gal på den...din kæreste skulle ikke turnere, han skulle være hjemme ved dig og ungerne.

0
0
Svar på denne tråd

10vildeheste
Forfatter: 
Dato:  20-10-2006 19:58
nej nej det ikke så tit de tager afsted . og mig og min fyr skiftes . da det os der har børn . og sommetider holder vi noget for alle vennerne. og der undre det mig hun er den der altid melder fra. hun skal 117 andre ting. og holder sin kæreste hjemme. eller tager ud med sine veninder og kimer så os ned her hejmme og da hendes kæreste ikke tog sin tlf da han havde den . Ja så endte det ud i to timer senere ringede hendes veninde at hun var på sygehuset til udpumpning.
og hendes kæreste måtte skynde sig på sygehuset.
Og hele vores hygge aften med poker spil blev ødelagt

0
0
Svar på denne tråd

abcdef
Forfatter: 
Dato:  20-10-2006 20:08
Din kæreste burde selv sige fra, han må jo også kunne se vigtigheden i at du skal kunne få fat på ham.

Jeg søger min tidligere shetlandspony. Der er billeder af ham på min præs.
0
0
Svar på denne tråd

fair nok
Forfatter: 
Dato:  21-10-2006 08:26

sådan forstod jeg det bare ikke...

Men de to har jo et problem, som de burde afklare på egen hånd så det må din kæreste få sagt til kammeraten...

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider