|
|
| Hvad er din yndlingsårstid? |
|
|
Hvilken årstid synes du er den bedste? Forår, hvor alting springer ud? Sommer, med sol og varme? Efterår, med smukke farver? Vinter, med rideture i frostvejr? Min egen favorit er efteråret, fordi det er så smukt og jeg får brugt næsten alt mit tøj hestene kommer på stald og der er dansk frugt og grønt i butikkerne. Hvad er din?
Verden har mistet en af dem der betød noget Hvil i fred Steve Irwin Daisy 04/06-1997-05/01-2005 Savner dig min skat, men sorgen er kærlighedens pris Det sværreste er at vise man er noget særligt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg synes at |
|
|
alle årstiderne er dejlige - hvis vejret ellers arter sig. Om vinteren foretrækker jeg tørt vejr medmindre det er sne, der kommer, om sommeren foretrækker jeg forholdsvis lave temperaturer. Vind er ikke velkomment, men nedbør er dejligt i moderate mængder. Sne dog gerne i rigelige mængder. Skulle jeg sætte mig fast på en yndlingsårstid, så bliver det nok foråret. Jeg synes at vintrene efterhånden har det med at blive meget lange og meget triste med gråt og vådt vejr istedet for frost og sne, så det er dejligt når det hele bliver grønt og farverigt igen. Efteråret er nu også godt...
Belgiske hyrdehundehvalpe (malinois) med DKK-stambog søger absolut gode hjem.
Ingen er både ærlig og fjendeløs
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Helt klart |
|
|
Foråret - elsker sol og varme og at se det hele springer ud Foråret er en sød forventningsfuld hilsen til mig om at sommeren og livet er på vej 
Hilsen Betty Forelskelse er en momentan form for sindsyge citat : Garfield Søges Bon Bon's Beauty kat 2 broget ponyhoppe solgt til Fyn
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| klfnhlkdfhn |
| Forfatter:  |
Nanna (Sebastian) |
| Dato:  |
18-10-2006 18:36 |
|
vinter helt klart.
Hilsen Nanna Her stod der en gang noget klogt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hvilken årstid.. |
Mie_N |
18-10-2006 18:41 |
|
Min favorit er nok foråret - Når anemonerne kommer frem i skovbunden og alt begynder at blive lysegrønt  Jeg er et "maj-barn" og det passer altid med at bøgen lige er sprunget ud på min fødselsdag - SMUKT 
M.V.H. Mie 2 værelses lejlighed søges i Odense eller omegn - husdyr skal være tilladt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Årstid |
|
|
Holder mest af foråret, hvor alting springer ud og bare ser så frisk og "ubrugt" ud. Men holder nu også af efteråret - specielt de flotte farver, som naturen byder på. Efteråret er også begyndelse på indendørs hygge med stearinlys m.v. Efteråret er samtidig tegn på, at høsten er i hus/lade - både det fra frugttræer m.v. samt markens afgrøder. Sommeren har aldrig rigtig været mig - "brøds" mig ikke så meget om varme. Vinteren er så'en "bob-bob". En frostklar, vindstille dag er jo ganske flot at nyde ude som inde. Men en sjip-sjap våd dag, hvor vinden puster godt rundt - det er ikke lige mig.
Bag den brede trakehnerpande gemmes megen klogskab og mange unoder DSP = De Satans Ponyer; Tai Wahine DV = Diverse Varianter; Fan Gogh Trakehner = Tragedier; Taipan Karoline er en shetlænder - og ikke en ko
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| yndlingsårstid |
|
|
LIGE NU, altså denne aften, er efterår med silende regn min yndlingsårstid  Men det er kun fordi æslerne står og putter sig under tag og kigger ud på regnen, jeg har boller i ovnen, huset er endelig blevet varmt, der kommer desperate Housewifes, hunden og katten sover nuttet i hver sit møbel, stearinlysene blafrer let i trækken - og jeg har ferie! Generelt elsker jeg efteråret, - jeg synes jeg har haft de allerbedste ture med ponyen på lune efterårsdage, hvor det er varmt nok til t-shirt, men hvor man slipper for at føle sig som sandpapir i halsen og fluerne er borte! Har jeg ferie og skal ikke noget, må det gerne sne om vinteren, - men jeg HADER at køre når det er mørkt og glat! Så tindrende frost, et hvidt tæppe og rene, tørre veje - det er ok! Foråret er også dejligt - det grønnes, man længes  og sommeren.. jo jo. Men høst og efterår, - det er nok alligevel favoritten!
Mvh Christina & Prinsesserne, Skrydenlyst EQUIPAGE-PRINSESSERNE SØGER EN PASSER 8830 Vammen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hver sin charme |
Lilar |
18-10-2006 20:05 |
|
Jeg synes alle 4 årstider har hver sin charme! Men det er nok vinter jeg allerbedst kan lide - sådan en iskold frostklar tidlig morgen, hvor ens ånde er som røg, og hvor sneen knitrer under skoene. Så er det skønt enten at gå eller ride en tur. Linda.
Mor til Freja - født 20/4-06. *** Mosegaards El Diablo - en stjerne i svøb. Medlem af HGK, FHK og Pylreklubben. *** Mangler du et sted til din hest i Skive?? Kom til Team Bilstrup = Paradis for hest og rytter
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Jeg elsker sommer og varme. Og det er der desværre lang tid til. Suk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg er sommerbarn |
Ratster Zoo |
18-10-2006 20:33 |
|
Jeg ELSKER sommer.. der har jeg nemlig fødselsdag  Hader kulde, så vinter er skod måneder for mig.. (også selvom der er jul)
Ratster Zoo - avler af Vinterhvide Dværghamstere og Tamrotter Wee parring set, så er mit Børnefilm kuld snart på vej Søger opstaldning i Fredericia, læs mere HER
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bla bla bla |
fck-albert |
18-10-2006 21:12 |
|
Jeg elsker Vinter  fordi der har jeg fødselsdag 
Sandra og vildhesten April Tilhænger af duerne <3 Danske mestre - 2005/2006 F.C.København
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejsa. |
|
|
Elsker sommeren, hvor man nærmest kun opholder sig udenfor. Når der er flere lyse timer, føler jeg måske også der er mere tid og overskud til en masse.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| lålålå |
Find-Nemon |
18-10-2006 21:57 |
|
Sommeren. Lys og varme i rigelige mængder. Det er skønt 
x Case Closed X Forza Brøndby
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tjaaa... |
|
|
Jeg kan lide dem alle på bestemte punkter: Foråret - der begynder fuglene at synge og verden at blive grøn igen. Og man kan endelig ride udenfor uden at skulle pille sne ud af hovene på dressurmonsteret hele tiden. Sommer - masser af sol og lange dage. Det skal dog ikke være så varmt at man ikke kan røre sig uden at svede. Efterår - kan kun lide den fordi der kommer så mange farver i naturen. Alt andet ved den årstid hader jeg. Vinter - elsker sne og julen. Det er bare lækkert at sidde indenfor og se på sneen mens man hygger med varm the.
Er der nogen der har bøger og film om Black Beauty og hans familie liggende som I vil af med? Jeg er meget intesseret hvis I har noget I gerne vil af med.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Helt klart... |
inesophie |
18-10-2006 23:29 |
|
efteråret med alle de smukke farvene. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Helt klart |
|
|
sommer. Jeg HADER vinter - jeg er en af dem som stortset fryser konstant fra oktober til nærmest juni måned... Jeg er sikker på jeg er blevet fejlleveret i tidernes morgen - skulle vist have været sendt til et eller andet permanent varmt land  Kan godt se det smukke i efterår og vinterdage med sne, frost og klar himmel - men nej... Sommer er det eneste der er rigtigt godt...
*¨¨* Vores liv begynder at slutte den dag, da vi bliver tavse om de ting, som betyder noget *¨¨* Martin Luther King, jr.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Årstider... |
|
|
Jeg er helt sikkert også født på den forkerte breddegrad. Jeg trives klart bedst med sol og varme. Men på den anden side er det også rart at årstiderne skifter. Der er da også et eller andet hyggeligt over efterår og vinter. Men forår og sommer er klart favoriterne - de påvirker både humøret og energien i den positive retning.
***** Snepony ***** Hvis alt kommer imod dig, kører du i den forkerte vejbane.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Årstider |
|
|
Hmmm. Jeg synes hver årstid har sin charme og så længe vejret arter sig har jeg intet imod efterår og vinter. Desværre synes jeg tit at efterår og vinter nærmest går ud i ét. Den perfekte vinter er en med klart vejr, en smule frost og en masse sne  Men sådan går det jo desvæære sjældent og de mørke dage hvor alt er gråt i gråt kan jeg sagtens undvære. Til gengæld er insekterne en plage om sommeren og når temperaturen svinger sig over de 25 grader vil jeg hellere ligge ved en pool eller en strand end at skulle ride. Så det må nok blive foråret der er min yndlingsårstid, selvom jeg også holder af de andre tre. Ville være ked af at bo et sted hvor der ikke var den store forskel på forår,sommer, efterår og vinter.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| årstider |
|
|
Hver årstid har sin charme. Har dog altid syntes efteråret er smukkest,med alle de gyldne farver. Annette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vinter!!! |
|
|
Jeg ELSKER vinter  Der er ikke noget bedre end se dyrene boltre sig i den nye sne, og som skrevet at ens ånde er hvid, og man render rundt med store handsker og halstørklæde. Også elsker jeg også julen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
<3KSR<3 |
19-10-2006 09:19 |
|
Det er helt klart EFTERÅR <3! Og Vinteren kommer lige bagefter !!
♡ KSR ♡ ♡Don Shcufro,Cavan,Martine♡ ♡Ida Steen Nielsen♡ Ryttergården
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|