Uha altså! Jeg har haft mareridt hele natten! Jeg har drømt at min kæreste ringede og fortalte mig, at han nu ville flytte, fordi han havde fundet en anden! Og han ar bare så glad. GYS! (Den anden var/er en jeg kender, og én af min storebrors veninder IRL).
Jeg græd og hylede (i drømmen) og tiggede og bad om at få ham tilbage, men han var bare ligeglad var han, og rystede bare på hovedet af mig, og hyggede sig over at have fundet en anden.
Kan huske hvor virkelig drømmen var, normalt er der jo nogle underlige aspekter i en drøm, som virker helt bizarre når man vågner, men det var bare helt virkeligt! Skræmmende! For der var bare intet at gøre.. Og jeg kan huske at jeg drømte, at når jeg vågnede, så ville det stadig være sandt.. Underligt.
Jeg vågnede så, og så til min store glæde, at han stadig lå og snorkede ved min side!
Jeg vækkede ham hurtigt og måske en anelse voldsomt
, for liiige at sikre mig, at det bare havde været en drøm. "Du elsker mig, ikke?!" husker jeg at jeg fortvivlet spurgte ham da han endelig vågnede. "Hvad? Jo jo, men sov nu" var hans svar.. 
Jeg har det med at snakke meget i søvne, og det havde jeg åbenbart også gjort i nat.
Puha! Det er altså lige en god reminder, sådan en drøm! Husk at være en god kæreste så han ikke finder noget andet!
Andre med mareridt??