i den bil jeg har lånt!!! Er der nogen bil-kyndige HN-er som kan hjælpe? Jeg har lånt en mitsubishi 4hjulstrækker, det er en dieselbil, med automatgear - og nu er der en lampe som lyser i instrumentbrættet, som muligvis ikke lejer at lyse! Der står O/D OFF i en orangefarve - ? Hvad betyder det? Håber virkelig ikke jeg har ødelagt noget!!! Er (næsten) sikker på at jeg ikke har trykket på noget som jeg ikke burde...
Det har måske noget at gøre med omdrejningerne i forhold til automatgearet. Altså omdrejningerne i et givent gear er sat ned eller op. Smart på fx motorvej. Hvis det er det behøver du nok ikke være bekymret. Det er bare en indstilling. Det er dog kun et gæt, min landmandskæreste var ikke helt sikker.
Nej det er bare alt den nymoderene teknik. Sidst jeg skulle køre i en af arb. bilerne sagde den sådan en "alarm lyd" når jeg skulle dreje!! totalt nervøs for at jeg havde ødelagt noget i en helt ny bil, måtte jeg ringe til kæresten. Det var en alarm der lød når man drejede og havde trailer på. Så man ikke glemte det??! Man glemmer da ikke at have trailer på... el hva..