Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

lampe der lyser...
Forfatter: 
Dato:  17-10-2006 19:00

i den bil jeg har lånt!!! Er der nogen bil-kyndige HN-er som kan hjælpe? Jeg har lånt en mitsubishi 4hjulstrækker, det er en dieselbil, med automatgear - og nu er der en lampe som lyser i instrumentbrættet, som muligvis ikke lejer at lyse! Der står O/D OFF i en orangefarve - ? Hvad betyder det? Håber virkelig ikke jeg har ødelagt noget!!! Er (næsten) sikker på at jeg ikke har trykket på noget som jeg ikke burde...

Sisse

0
0
Svar på denne tråd

Overdrive
Forfatter: 
Dato:  17-10-2006 19:35
Det har måske noget at gøre med omdrejningerne i forhold til automatgearet. Altså omdrejningerne i et givent gear er sat ned eller op. Smart på fx motorvej. Hvis det er det behøver du nok ikke være bekymret. Det er bare en indstilling.
Det er dog kun et gæt, min landmandskæreste var ikke helt sikker. :-D

Gitte
0
0
Svar på denne tråd

Overdrive
Forfatter: 
Dato:  17-10-2006 20:14

Det betyder "Overdrive" og den skal være off, medmindre du kører med læs på, fx en hestetrailer..

Vi har kun biler med automatgear i min kærestes tømrer firma og de bruger "overdrivet" når de kører med en trailer med materialer.

Håber du forstod.. Er simpelthen er klovn til at forklare..

0
0
Svar på denne tråd

phew!!!
Forfatter: 
Dato:  17-10-2006 20:20

Huha - tak for hjælpen! Jeg lagde bare først mærke til i dag at den lyste - måske fordi sidste gang jeg kørte i den var der en hestetrailer bagefter!

Så er der altså ingen grund til at have onde drømme om dyre mekanikerregninger i nat...

Tak fordi I reddede min nattesøvn!

Sisse

0
0
Svar på denne tråd

Nymodens teknik
Forfatter: 
Dato:  17-10-2006 20:30
Nej det er bare alt den nymoderene teknik. Sidst jeg skulle køre i en af arb. bilerne sagde den sådan en "alarm lyd" når jeg skulle dreje!! totalt nervøs for at jeg havde ødelagt noget i en helt ny bil, måtte jeg ringe til kæresten. Det var en alarm der lød når man drejede og havde trailer på. Så man ikke glemte det??! Man glemmer da ikke at have trailer på... el hva..
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider