|
|
| Cheval Noir er stoppet?? |
|
|
Hmm... andre der har hørt det? Jeg var såmen ude for at hente lidt dækkener fra vask idag, da jeg høre denne kedeligt nyhed. Hvorfor de er lukket med produktionen ved jeg ikke. Damen i forretningen vidste det så heller ikke. Man kunne købe 4 sæt. af deres specielle gamacher til SØLLE 300 KRONER. Ej, hvor vildt siger jeg bare da de kom ud kostede de 900 kr. for alle 4. Så også til jer på markedspladsen, ikke kan nok ikke få 550 og 650 kr. for jeres slidste Cheval gamacher, for her hvor jeg bor kan de købes helt nye for 300 kr. 
Team Dandanel "Hva folk ikke ved, har de ikke ondt af " Jeg er udadvendt. Tåler du ikke sandheden, er problemet dit! Er iført sikkerhedsvest, kast bare kniven! 
Ull4, P1ng0 & C4ppy 3r d3 b3dst3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Lyder lækkert.. |
| Forfatter:  |
MieM |
| Dato:  |
17-10-2006 18:52 |
|
Hvor køber man dem henne?
Spring hest købes, skal stå på sjælland, og minimum være 155 cm. I rather be hated for being me than be loved for somethin im not! Masser af ting sælges, kig under præs.! FCK
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vil også gerne |
|
|
vide hvor man kan købe dem henne. Du må meget gerne skrive en besked.  mvh marie
2 ½ års ponyhingst ca. 137cm. i stg. sælges.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rytters Ridesport |
|
|
Ved Løgstrup (Viborg) har dem vist til 2 par (f.eks forben) for 150,- i denne uge mener jeg at have læst..
Thrine *** Søger du en 4 års RDH hoppe? - kvalificeret til DSA finalerne 2006!! ** 3 års vallak e. M.-W. Ibi-light x sølvmedaljehoppe haves også - se præsentation..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fdjkh,kg |
|
|
Er det muligt at der er nogen der kan få fat i både for-og bagben til denne pris til mig ??? Giver gerne "drikkepenge" til den hjælpsomme person
Anne og Salina Drømmehesten er FUNDET <3 Medlem af Møllers Fanklub
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Alle sammen |
|
|
Jeg skal derud igen sidst på ugen... jeg har ikke noget imod at købe et par stykker med hjem... De kan købes hos Klindt rideudstyr i storeheddinge. Underlagene sælges til 200 kr.
Team Dandanel "Hva folk ikke ved, har de ikke ondt af " Jeg er udadvendt. Tåler du ikke sandheden, er problemet dit! Er iført sikkerhedsvest, kast bare kniven! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| de er stoppet fordi. |
|
|
der ikke sælges nok af deres produkter, ganske simpelt det kører ikke rundt og "butikken" lukker. synd da jeg syntes produkterne er gode.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| brum brum |
|
|
Ginni: Har skrevet en PB til dig 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvor kan man |
|
|
købe dem henne til 300kr... jeg har forbensgamacherne, og vil vældig gerne have til bagbenene også... Evt. et sæt mere til forbenene hvis man kan få fire for 300kr Hilsen
- Matilde og Shalu -
Medlem af SAK & DÅHM
Uvidenhed står ikke i vejen for fremskridt, illusionen om viden gør
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| som tidligere |
|
|
som tidligere skrevet... Klindt rideudstyr
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Cheval noir |
bimsemor |
18-10-2006 07:41 |
|
Jeg tror ikke det er rigtigt de lukker. Prøv at gå ind på deres hjemmeside.. www.chevalnoir.dk/ Her i Fredericia koster 1 sæt med 2 gamascher 375 ligesom deres underlag.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bimsemor |
Cirena_m |
18-10-2006 09:57 |
|
Bimsemor: jo vi fik samme nyhed i vores butik sidst vi bestilte hjem, så vi købte et ordentlligt læs sidste gang.
hos os koster de dog stadig 375 for et par, samt underlagene koster 375.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Så er der nye forsygninger |
|
|
Hej, så er der nye forsygninger. Full, sort, forben. 200 kr. Full, hvid, forben + bagben 400 kr. Det er hvad jeg kan skaffe dem til i denne størrelse. Der er stadigvæk enkle tilbage i small, både hvid og sort.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| De har dem |
|
|
Også i Happy horse til ca. 200 kr, underlagene er også på tilbud nu, til 250, kan ikke lige huske hvor jeg så dem henne.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| yytyfktytydtjygfgfjfgyfgygdy |
|
|
jo..jo jeg har lige købt sort forben og sorte bagben til 300kr. i www.sadler.dk der kan man få alle str. i båd sort og hvid...
M.V.H Katrine >>E-Line Af Hvarre<< ~Evigt Kærlighed! Til døden skiller os ad..~ EN RIGTIG HEST ER EN OLDENBORG! *~Alle der siger man ikke kan købe lykke, har glemt alt om heste~*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jamen... |
|
|
Hvis sadler.dk har dem i alle størrelser og farver, så køb dem der  Til jer der ikke bor i nærheden, så send mig en sms. Vil godt hente dem til jer... kommer nok forbi en dag i løbet af ugen eller næste uge.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| brum brum |
|
|
Ginni: Der var ik flere i full vel ???
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
jeg var på udsalg, hvor jeg købte 4 helt nye dressur gamacher til kun 50 kr. rigtig godt mrk, men kan ikke huske hvad det hedder
Venlighed er et sprog, som selv den stumme kan tale og den døve kan høre!! Lædertøjler købes, str. full i sort. SKAL være brugt og bløde. Udstyr sølges se præsentation (underlag og grime)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Salina |
|
|
Salina: Jo, jeg kan godt skaffe dem i full. Både i sort og hvid. Det kunne jeg ellers ikke, men var lige ude hos den lokale rideudstyrsbutik idag, og hun havde dem sørme...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| brum brum |
|
|
Ginni: Så vil jeg meget gerne have dem i hvid  for og bagben
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Salina |
|
|
Salina: Da du vil have dem i hvid er jeg nødt til at bede dig overføre pengene på min konto først, så skal jeg skam nok hente dem  De hvide er der nemlig masser af, så vi kan saktens nå det. Hvis du er hurtig til at bekræfte ringer jeg imorgen og resevere dem.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kronborg i Århus |
|
|
Kronborg på Silkeborgvej i Århus har også gamacher til 150 kr. for et par samt underlag til 150 kr. Jeg købte et sæt i går i full, og det var det 2. sidste sæt i den størrelse. Der var i går kun et par tilbage i hvid, resten var sort. Underlag har hun i hvid, sort og brun, og både i dressur og kombi. Det er rigtigt nok at de er lukket, det var noget med, at de ikke solgte deres varer til butikkerne som andre mærker, men derimod nærmest lod butikkerne have varerne i "kommission" i stedet. Og den forretningsstrategi kunne altså åbenbart ikke holde. Det var i hvert fald, hvad jeg fik at vide af Kristina (Kronborg).
Nu med hannoveranerhoppen Worldly's Lagostina Se billeder på præsentation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hvid, sort og brun |
|
|
hvid, sort og brun... Undskyld mig, men kan man købe underlagene i andre farver?? Det har jeg godtnok ikke set... he he Var bare nysgerig 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| er det forsent |
|
|
Hej Ginni
Jeg vil ogsaa meget gerne bestille baade til forben og bagben i full sort eller hvid er lige meget...
mvh
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| brum brum |
|
|
Ginni: Hvis du sender mig dit konto nr. så sender jeg pengene imorgen aften  kan desværre ikke nå det før 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| awegfasdg |
trilsen |
20-10-2006 11:22 |
|
hvem vil hjælpe mig med at få fat i 1 eller 2 par størrelse pony ??? heraf gerne 1 par hvide - jeg har prøvet alle rideudstyrsforretninger her omkring - og enten er de udsolgt eller til normalpris. ring på 20470779 - så bliver jeg så glad.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hvor er det henne |
|
|
Jeg bor i lundby så ville vide om der var for langt til at man ville køre dertil. hvor er det henne
Jeg vil elskes for den jeg er, ikke den moden foreskriver jeg skal forestille, at være.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kazel og Trilsen |
|
|
Kazel og Trilsen... Hos mig burde jeg kunne skaffe dem i alle farver og størrelser. Jeg vil bare have alle udfifter betalt og siger ike nej tak til drikkepenge hehe... Skriv evt. over HN-beskedcenter. har lige købt til 4 andre fra HN
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ridersport har dem også |
|
|
Ridersport i Herning har også underlagene til 150 kr og gamacher til 150 kr...Der var nogle stykker tilbage, da jeg gik derfra ved 15 tiden i dag 
Mvh. Jane
3 billige underlag sælges, et med kiler. Se præsentation eller MP.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ginni.. |
|
|
Fortæl mig lige engang til, du kan skaffe begge farver, alle størrelser til 300 kr for 4 ? Mvh Camilla
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg har lige |
|
|
snakket med Klindt, de har kun str pony tilbage. Mvh Camilla
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Camilla80 |
|
|
Camilla80: Ja, Camilla det kan jeg  Klindt har haft udsolgt i str. full i en uges tid...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Så er det ved at være slut... |
|
|
Så er det ved at være sidste udkald. Jeg kører efter de sidste gamacher imorgen, det er til dem som har betalt. Til jer der skulle skrive i løbet af imorgen eller weekenden, kan jeg overhoved ikke love hvad jeg kan skaffe hjem. Dog er hvid i small og full tæmmelig sikker, de vil dog koste 400 kr. Enkelte i small sort kan opstøves fra gemmerne.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
jeg var på udsalg, hvor jeg købte 4 helt nye dressur gamacher til kun 50 kr. rigtig godt mrk, men kan ikke huske hvad det hedder. NORMALPRIS i alt: 500kr.
Venlighed er et sprog, som selv den stumme kan tale og den døve kan høre!! Lædertøjler købes, str. full i sort. SKAL være brugt og bløde. Udstyr sølges se præsentation (underlag og grime)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|