Hej allesammen.
Som de fleste af jer jo nok ved, kan jeg ikke ride min egen hest, Miss Kicki. Hun er øm i ryggen pga for meget ridning, og skal gå til midten af januar,
Jeg kender så en som har en hest der er til salg, hun har ikke rigtig haft held med at få den solgt. Den er ikke redet længe, da hun ikke har tid til den.
Jeg savner at ride, og tilbyder at ride den.
Vi starter med nogle lange skridtture, og i går var vi ude og ride vores 3 tur sammen. Vi rider sammen med en veninde, og hendes pony. Hesten jeg rider på er meget sød og rolig.
Da turen næsten var ved at være ovre, beslutter vi os for at trave det sidste stykke, inde i græsset.
Der sker det... jeg kan intet huske efterfølgende...
Min veninde fortæller mig, at vi havde travet og hun havde sat i galop, fordi det var gået så fint. Så havde hesten jeg red på, åbenbart fået en flip, krummet sig helt sammen og lavet rodeo med mig. Hun vender sig om, og når ikke at få stoppet sin pony, inden jeg allerede er faldet af. Jeg var faldet ned i kantstenen.
Jeg ved ikke om jeg har været bevidstløs nogle minutter, men da jeg vågner - husker jeg intet. jeg har ondt i hele kroppen, og bliver opfordret til, at blive liggende. De ringer 112...
Da de kommer bliver jeg stillet en masse spørgsmål, men er helt blank. Kan stadig ikke huske. jeg har ondt i nakken, og de giver mig en halskrave på.
Da jeg kommer på sygehuset, får jeg taget røngten af nakke og højde ankel. Nakken er som den skal være, men der er slået en flig af min ankel, dvs en kraftig forstuning. Jeg får afvide at jeg skal indlægges, og observeres. - pga min kraftige hjernerystelse.
Jeg husker virkelig dårligt, og føler mig mørbanket over hele kroppen. Efter stuegang får jeg afvide at jeg godt kan tage hjem, så længe jeg ikke er alene...
Det var skønt at komme hjem, men det har været utrolig anstrengende, at ligge og tænke så meget. Der er så meget jeg ikke kan huske, og jeg prøver virkelig at komme i tanke om det, men det er væk.
Nu skal jeg gå hjemme med krykker i et par uger, øv hvor er det bare surt. Mig som ellers altid haft fart over feltet...
Nå håber i gad at læse min historie...
Mvh Camilla